Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RedPassion schreef:Of het voor de tattoo beter of slechter is weet ik niet zeker, ik heb alleen mijn eigen ervaring en die is goed.Een hele nacht zonder vet er op maakt een tattoo zo droog en korsterig.
CalvinenGino schreef:Heej Bokkers
Gezien mijn paardje al redelijk oud aan het worden is, en steeds meer kwaaltjes krijgtwil ik een tattoo van zijn naam met wat versierseltjes (lijntjes)
Ik wil de tattoo graag boven mijn lies, dus op mijn buik schuin naar boven richting de zijkant..
Ik wil het hier, omdat ik de tattoo graag zelf wil zien, maar andere plekken vind ik niet zo vrouwelijk.
Maar nu de HAM-vraagvoor diegene die de tattoo ook op die plek hebben..
Doet het erg pijn op die plek? het is mijn eerste tattoo, en als het te veel pijn doet, kan ik myb nog altijd een andere plek kiezen..
Alvast bedankt
CalvinenGino schreef:Heej Bokkers
Gezien mijn paardje al redelijk oud aan het worden is, en steeds meer kwaaltjes krijgtwil ik een tattoo van zijn naam met wat versierseltjes (lijntjes)
Ik wil de tattoo graag boven mijn lies, dus op mijn buik schuin naar boven richting de zijkant..
Ik wil het hier, omdat ik de tattoo graag zelf wil zien, maar andere plekken vind ik niet zo vrouwelijk.
Doet het erg pijn op die plek? het is mijn eerste tattoo, en als het te veel pijn doet, kan ik myb nog altijd een andere plek kiezen..
Alvast bedankt
jesito schreef:CalvinenGino schreef:Heej Bokkers
Alvast bedankt
Een tattoo doet niet echt pijn (vind ik) het is eerder een irritant gevoel.
Zie het als dat je jezelf steeds knijpt in een dun velletje en dat steeds op dezelfde plek.
De tattoo die je wil is niet echt groot en dus binnen een uur geplaatst.
Ik heb er 1 naast mijn navel op mijn buik en deed geen pijn.
Deze op mijn enkel was alleen richting die knokkel irritant, maar pijn nee.
Daarna voelt het als een schaafwond.
_rosita_ schreef:Wauw! Willemijn wat een gave vlinder. Bij wie heb je die laten zetten?
jesito schreef:Nou hier is een foto, hier heb ik hem net afgespoeld en is die ongeveer 2 uur oud.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KOEHDAAH-D.jpg
Caye schreef:jesito schreef:Nou hier is een foto, hier heb ik hem net afgespoeld en is die ongeveer 2 uur oud.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KOEHDAAH-D.jpg
Dit is toch een brandende Lotus ?