In de eerste maanden gingen mijn kinderen helemaal uit de lijntjes qua gewicht en qua lengte maar op een gegeven moment stabilliseert zich dat en zijn ze net als de 'andere kindjes'.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyntje schreef:Schijnt dat ze rond deze tijd weleens zakken maar ik schrok al toen die vrouw zei met het wegen: 'klopt niet',... toen dacht ik al... oei die is niets aangekomen...
Maargoed ze is altijd bezig, eet niet onaardig. Dus maak me er ook niet ongerust over verder
SusanH schreef:Idd, het gaat erom dat ze groeien. Schijn trouwens dat de curves die ze hier bij CB gebruiken gemaakt zijn op kinderen die kv krijgen, bv baby's volgen sowieso een heel ander (eigen) lijntje. Staat interessante info over op de site van borstvoeding.com.
Jennyxx schreef:Cyntje schreef:Schijnt dat ze rond deze tijd weleens zakken maar ik schrok al toen die vrouw zei met het wegen: 'klopt niet',... toen dacht ik al... oei die is niets aangekomen...
Maargoed ze is altijd bezig, eet niet onaardig. Dus maak me er ook niet ongerust over verder
Misschien juist omdat ze zo bezig is dat ze het nu weer verbrand? Met kruipen en lopen gebruiken ze toch wat meer energie. En zouden ze beter slapen, maar dat laatste geldt natuurlijk niet voor mijn dochtertjeNa ja, ze loopt nog niet, kruipt wel hard
![]()
Vanmorgen heeft de kleine ook uit mijn rechterborst weer kunnen drinken
Cyntje schreef:Vandaag gaan we voor de eerste keer voor de grote middagslaap
Jennyxx schreef:Cyntje schreef:Vandaag gaan we voor de eerste keer voor de grote middagslaap
Ja? Ik twijfel. Joy slaapt ook erg slecht, maar lijkt 2x slapen wel nog nodig te hebben. Op consultatiebureauonline staat dat ze pas met 1,5 jaar toe zijn aan 1x per dag slapen. Maar een paar maanden terug stond daar dat het vanaf 10 maanden normaal was. Beetje raar dus.
En heeft jouw kleine genoeg aan 2x borst? Eet zij verder goed? Joy krijgt nog 4 a 5 melkvoedingen. Geloof dat ze inderdaad met een jaar geen melkvoedingen meer hoeven toch?