[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 19:54

ja maar dat was echt de 1e dag dat ik er niet af kon blijven.. Maar daarna gewoon af gebleven..

Maar ik moet wel zeggen dat er vrij snel iets ontsteekt bij mij..
Morgen maar Unicura zeep halen.. Gewoon 1 malig mee wassen?

edit: spelfout

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 19:56

1 malig??? :oo
Zeker iedere dag wanneer je doucht!!! Hebben ze niet gezegd tegen je dat je hem moest schoonmaken dan?
Gewoon niks meegegeven/advies gegeven?

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 19:58

Ik heb laatst een neuspiercing genomen, nu weet ik dat je sowieso genezingstjd moeten afwacht, maar ze hebben tegen mij gezegt, dat je hem zelf niet mag verwisselen of eruit mag halen?
maar, ik wil er op een gegeven moment wel een andere in, of hem er een keertje uithalen, of groeit die dan gelijk dicht?
sorry voor al die vragen, maar dat hebben ze er allemaal niet bij verteld, kreeg alleen wat mee om schoon te maken en daarna doeiiii haha..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 20:04

Amigo_ schreef:
ja maar dat was echt de 1e dag dat ik er niet af kon blijven.. Maar daarna gewoon af gebleven..

Maar ik moet wel zeggen dat er vrij snel iets ontsteekt bij mij..
Morgen maar Unicura zeep halen.. Gewoon 1 malig mee wassen?

edit: spelfout

en juist de eerste dagen is dat ding zo gevoelig... er word "ingebroken" in je lijf met een stuk metaal, dat keurt je lichaam echt niet in 1 x goed, en om er dan aan te zitten...

unicura is een blok zeep, groen, balance nr 2 zo even snel uit me hoofd, je gaat douchen en dan zeep je hem lekker in en spoel je hem goed schoon, en nee hoe meer wassen hoe beter is in dit geval niet waar... één keer per dag, niet meer niet minder :j je hebt nog 9 maanden te gaan _O-

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 20:05

Cynn_x schreef:
1 malig??? :oo
Zeker iedere dag wanneer je doucht!!! Hebben ze niet gezegd tegen je dat je hem moest schoonmaken dan?
Gewoon niks meegegeven/advies gegeven?

Ja hebben ze wel gezegt.. na het douche moet ik het insprayen met iets wat ik heb meegekregen..
Maar heb het gevoel dat dat niet helemaal goed helpt.. Of this gewoon m`n eige schuld dat ik 1e dag er
aan heb gezeten

@ DQ.. Unicura heb je ook vloeibaar toch?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 20:08

Nog nooit gehoord van een spray voor na het douchen.. :=

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 20:18

heb ik ook niet..
elke avond met een borrelglaasje erop met dood zeezout?
en daarna draagmaken en met speciaal iets nog weer met een wattenstaafje schoonmaken en volgende ochtend ook dat spul en wattenstaafje :+ ( heb zo geen idee van de namen hoor)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 20:20

ja unicura heb je vloeibaar, maar je moet toch echt het blok zeep nemen.

het doosje is wit met lila, en ongeparfumeerd en anti bacterieel. die moet je hebben :j

Zack

ik kom even binnen stormen hier..
Ik heb zelf een navel & tongpiercing.

Nu mijn vraag, wie heeft er ervaring met een intieme piercing daar beneden?

xDramaQueen

Marielle_93 schreef:
heb ik ook niet..
elke avond met een borrelglaasje erop met dood zeezout?
en daarna draagmaken en met speciaal iets nog weer met een wattenstaafje schoonmaken en volgende ochtend ook dat spul en wattenstaafje :+ ( heb zo geen idee van de namen hoor)

zee zout is voornamelijk voor een al ontstoken piercing, niet voor een genezende maar dat verschilt per persoon.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 20:21

Zack schreef:
ik kom even binnen stormen hier..
Ik heb zelf een navel & tongpiercing.

Nu mijn vraag, wie heeft er ervaring met een intieme piercing daar beneden?

ik heb er 1 verticaal in mn clithood, en een andere intiem die ik heb is tepel, heb ook een microdermal gehad op me venusheuvel daar beneden :)

Zack

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 20:24

in mn tepel doe ik echt never nooit.. (zeker niet als hij er zo aan blijft zitten :+ )

Ik had even gegoogled maar lijkt me niet zo toepasselijk om hier een foto daarvan neer te zetten :D
Ik wil hem dus ook verticaal, maar iets erboven zeg maar, of is dat je clithood?
(en deed het zeer? O:) )

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 20:33

Amigo_
Écht van je navelpiercing afblijven. Ik was ook eigenwijs en bij mij is hij uiteindelijk meer dan een half jaar af en aan ontstoken geweest. Gelukkig is hij door de zee in Frankrijk geheeld, maar echt er vanaf blijven. En ook niet eraan zitten als hij 2 dagen niet ontstoken lijkt, want dan komt het net zo hard weer terug.

Nou, hij zit er in hoor, ben echt blij :D
Deed helemaal geen pijn, een beetje een beurs gevoel en toen de piercing erin ging even een steekje, dat was het. Zelfde gevoel als met mijn navelpiercing.
En téring wat is die staaf groot, even serieus, echt niet normaal :') Heel irritant, lik normaal elke 10 seconden aan mijn lippen, gaat nou even wat minder makkelijk.
Werd erna trouwens even niet goed, duizelig, helemaal zweten kotsneigingen enzo, erna weer vrolijk lachend de piercingshop uitlopen _O-
En het zit best irritant aan de onderkant, bij dat sliertje wat je tong aan de onderkant van je mond vasthoud zeg maar, maar volgens mij is dat ook omdat hij zo groot is want als alleen het bolletje er zit, en de rest van de staaf aan de bovenkant van mijn tong eruitsteekt voel ik het al veel minder.
Laatst bijgewerkt door Colorado op 03-11-09 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 20:33

je hebt de christina piercing

*PAS OP INTIEM*

http://en.wikipedia.org/wiki/Christina_piercing

en de clithood zit in dat kapje boven je clitoris, 1 van de balletjes rust dus op je clitoris :j en 1 valt erboven op je kapje.

tjah, lief was de prik niet nee, maar daarna was het appeltje eitje :D

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:03

xDramaQueen schreef:
ja unicura heb je vloeibaar, maar je moet toch echt het blok zeep nemen.

het doosje is wit met lila, en ongeparfumeerd en anti bacterieel. die moet je hebben :j

Ja mevrouw! Ga ik morgen meteen doen ;)
* nou ja, m`n mama.. heb morgen geen tijd *

Ik vind tepelpiercing eigenlijk ook wel gaaf.. maar ben bang dat die wel heel pijn doet

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:24

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:28

Ik kom ook ff binnenvallen hoor :)

Getver Zack, je hebt geloof ik ook wel de meest ranzige foto gekozen ook ;). Welke piercing is dat eigenlijk? Begrijp uit de tekst iets van lippen, maar die mis ik geloof ik?

Ik wil zelf een vertikale clithood, ben alleen als de dood om 'm te laten zetten. Iemand ervaring hoe het allemaal precies gaat? Met een verhaaltje ofzo dat ik me druk maak om niets :D?
Zelf heb ik een tragus en een tepel (vertikaal staafje).

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:30

Wuahahahahahah :+
Volgens wiki is het de clit piercing..
maar die schijnt dus vrij gevaarlijk te zijn?

Ik twijfel dus nog welke ik wil.
Ik ben opzich niet bang voor de pijn, meer voor het idee dat ik met mn benen wijd voor die pierver moet zitten :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:31

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:32

Oke duidelijk, dan weet ik dat!
Als ik naar de piercer ga neem ik gewoon foto's mee :+

heb jij geen last met paardrijden oid?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:33

Zack schreef:
Ik ben opzich niet bang voor de pijn, meer voor het idee dat ik met mn benen wijd voor die pierver moet zitten :D

Ken ik ergens van :D. Maargoed, waarschijnlijk stelt het weinig voor :).
Scheet de eerste keer voor mn bikinilijn laseren ook in mn broek, gewoon het idee 'dat'. Valt me ook 100% mee, alleen de pijn niet dan :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:34

ik heb nergens last van, als je een te lang staafje hebt kan hij nog weleens gek gaan doen en dat levert genante momenten op :+

hoe raar het klinkt, als je strak even plasje gaat doen kijk je even naar je kapje, het is het kapje dat over je clitoris valt, ik zelf maak van een hoop foto's maar deze skip ik toch echt :D

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:34

Wuahahahah, sja.. die mensen zullen het niet voor het eerst zien nee..
maar toch!

Ben ook wel benieuwd hoe snel het heelt, en hoe lang je de dingen niet mag doen.
Bijv. paardrijden (strakke broeken?) met je vriendje spelen etc :P

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:36

xDramaQueen schreef:
ik heb nergens last van, als je een te lang staafje hebt kan hij nog weleens gek gaan doen en dat levert genante momenten op :+

hoe raar het klinkt, als je strak even plasje gaat doen kijk je even naar je kapje, het is het kapje dat over je clitoris valt, ik zelf maak van een hoop foto's maar deze skip ik toch echt :D

He jammer, verbaasd me weer :+ (geintje)

Ik ga straks even kijken..
Maar dat kapje moet dus groot genoeg zijn of zo??

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:36

tjah, ik had een leerlingpiercster dus ze zaten met ze 2en gefacineerd naar me doos te kijken, maar ik had er eigenlijk geen last van, per dag zien piercer wel 10 mutsen, tepels en piemels, die ene maakt hun echt niet uit hoor :D

het heelt heel snel, mijne heeft heel erg gebloed ik kreeg een maandverbandje mee, thuis bleek er een heel vies vlies omheen te zitten en ik dacht dat ik uitgerscheurt was, was gelukkig niet zo, schoongemaakt en eerst gebruikte ik geen lactacyd, maar toch even doen dames! en ik heb hem na het douchen helemaal niet meer gevoeld :) echt de makkelijkste piercing ooit :j

seks op dat moment had ik niet, strakke broeken droeg ik gewoon, paardrijden kan je gewoon hetzelfde uur nog doen, ik dan niet maar ik ben geval apart :+