Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amigo_ schreef:ja maar dat was echt de 1e dag dat ik er niet af kon blijven.. Maar daarna gewoon af gebleven..
Maar ik moet wel zeggen dat er vrij snel iets ontsteekt bij mij..
Morgen maar Unicura zeep halen.. Gewoon 1 malig mee wassen?
edit: spelfout
Cynn_x schreef:1 malig???
Zeker iedere dag wanneer je doucht!!! Hebben ze niet gezegd tegen je dat je hem moest schoonmaken dan?
Gewoon niks meegegeven/advies gegeven?
Marielle_93 schreef:heb ik ook niet..
elke avond met een borrelglaasje erop met dood zeezout?
en daarna draagmaken en met speciaal iets nog weer met een wattenstaafje schoonmaken en volgende ochtend ook dat spul en wattenstaafje( heb zo geen idee van de namen hoor)
xDramaQueen schreef:ja unicura heb je vloeibaar, maar je moet toch echt het blok zeep nemen.
het doosje is wit met lila, en ongeparfumeerd en anti bacterieel. die moet je hebben
Zack schreef:@DQ
Wauw die is ook mooi zeg..
Ik had deze gezien, maar het is me niet helemaal duidelijk wat het nu is..
*INTIEM!!!!*
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Lizas ... lastie.jpg
Zack schreef:Ik ben opzich niet bang voor de pijn, meer voor het idee dat ik met mn benen wijd voor die pierver moet zitten
xDramaQueen schreef:ik heb nergens last van, als je een te lang staafje hebt kan hij nog weleens gek gaan doen en dat levert genante momenten op
hoe raar het klinkt, als je strak even plasje gaat doen kijk je even naar je kapje, het is het kapje dat over je clitoris valt, ik zelf maak van een hoop foto's maar deze skip ik toch echt