Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laura1987 schreef:Hier precies hetzelfde probleem, maar ik heb ook een paar van mijn creaties opgestuurdwhaha mijn mooiste creatie is niks vergeleken bij andere mooie hier, maar ik stuur het wel.
laura1987 schreef:Halverwege het topic hebben we een mail gekregen van encharted dat als je bokt invult bij de kortingscode je 5% (geloof ik) korting krijgt op het bedrag exc verzendkosten ofz.
Ik weet alleen even niet meer wie die mail had gekregen
Tinks schreef:borrie01 schreef:dan houden we het toch gewoon hier.
zet je foto's dan in links als het er meer als 2 zijn.
de leuke pluk ik er dan weer uit voor onze website.
Ik vind hier houden ook het beste idee, en misschien is het mogelijk borrie01 dat uitleg over Konad e.d. op de website komt te staan...
Iessie schreef:Eeh ik heb het nieuwe topic een heel eind klaar (ookal met konad uitleg ed..)...maar wat doen we nu?
De helft zegt HK, de helft hier...
ik hoop niet dat het dubbelop is omdat Tinks hetzelfde gaat doen?
Iessie schreef:Ok verkeerd gesnapt.Gelukkig dan maken we het beide niet voor niets.
Ik heb van de meeste al foto's bij elkaar gezocht (ook degene die iets minder vaak hier zijn). Ik hoop dat ik iedereen heb. Zou het zo vervelend vinden om iemand te vergeten...
Als het topic hier moet blijven zet ik de foto's wel in link
Iessie schreef:HELP??!! Dat kan ik echt niet.![]()
![]()
Ik ben een dummie wat dat betreft...
Zo'n website maken als jij gedaan hebt lukt me al niet.
Ik wil je wel door PB'en wat ik heb gemaakt, incl de foto's van (bijna?) iedereen, en dat jij van die foto's een collage van maakt? Als je dat wilt? Tekst enz is wel zo goed als af...