[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Korleon

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 13:14

twee maanden ondertusse ;)

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:25

Korleon schreef:
twee maanden ondertusse ;)

dan heb je het staafje zeker ook al ingewisseld voor een kleinere neem ik aan :P

ik moet er nog even mee wachten.
eerst moet mijn mond genezen zijn :o

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:28

ja klopt, gelukkig wel dielange was echt te erg ;)

kimpjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:57

Ik heb hem er na 4 maanden ongeveer uit moeten halen omdat de balletjes aan allebei de kanten in me tong zaten. Nog een langer staafje geprobeerd met grotere balletjes maar het hielp niet en hij ging zeer doen dus heb hem eruit moeten halen

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:59

Ik ben vergeten wanneer je een navelpiercing mag [laten] wisselen := Iemand hier weet vast wel het antwoord.

Ik heb hem eind augustus vorig jaar laten zetten. Nu is hij heeeel soms nog een beetje rood, maar dat schijnt normaal te zijn?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:59

kimpjj schreef:
Ik heb hem er na 4 maanden ongeveer uit moeten halen omdat de balletjes aan allebei de kanten in me tong zaten. Nog een langer staafje geprobeerd met grotere balletjes maar het hielp niet en hij ging zeer doen dus heb hem eruit moeten halen

misschien te snel gewisseld, enne misschien over een tijdje overnieuw piercen dan?
daar al aan gedacht

kimpjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:04

Nou ik heb na ongeveer 3 maanden pas een kort staafje ingedaan omdat ik het nog niet aan durfde een kort staafje en de piercer zei dat het wel kon. Ik mag hem niet meer laten zetten van mijn ouders en mijn vriend vond het ook niks haha en mijn moeder die wist der niks van dat ik hem had laten zetten

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:34

ik heb nieuw staafje, is nu 16 mm, maar is dat normaal of nogsteeds lang?

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:35

Korleon schreef:
mn tong piercing blijft zelfs goed als ik zatjes ben :D

haha bij mij ook, heb m'n piercing nu 2 weken!

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 18:38

ik heb nu 13 of was t 12 mm erin zitten maar bij mij zit ie redelijk ver voor op mn tong moet ik er wel bij zetten... als ik wakker word zit er wel een deukje aan bovenkant in mn tong maar langer is gewoon echt niet fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 20:22

idinn schreef:
suze_ schreef:
idinn mijne zit op mn borst in het midden.
ik zou je zij er echt mee afraden, denk niet dat je er blij mee gaat zijn op die plek. ze steken beetje uit ook he :j

Ok dat is ook een mooie plek, maar de mensen die ik weet met een micro hebben ze allemaal daar ongeveer dus dan wil ik dat al niet meer haha.
Dat uitsteken zit ik idd een beetje mee in combi met m'n zij haha. Maar ik wil ze heel graag in combi met die tat ipv ergens anders..
Dus eigenlijk heb ik niet veel keuze :D

Miss maar eens overleggen met de piercer wat die van die plek denkt :P

ja vorig jaar waren dr nog maar weinig ermee.. en nu heel wat meer :')
denk dat de meesten hem toch daar zetten idd ivm dat dat een van de rustigste plekjes is. ken er paar met 1 in hun nek maar ook die hebben er veel last doordat je die ook veel beweegt ivm je hoofd natuurlijk :)

ik zou er ook wel rekening mee houden im combi met een tat dat ze kúnnen uitgroeien en dus een litteken kunnen veroorzaken. wel minder dan met een surface dat wel.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:39

Suze: een micro laten uitsnijden is ook niet zonder lidteken, het gaatje dat er zat is van mij mooi met roze/paard lidtekenweefsel toegegroeid ...

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 13:04

kan iemand mij misschien uitleggen wat nou precies het verschil is tussen bioplast en bioflex? ik heb volgens mij bioplast in mn lip nu maar bij de retainers kan ik kiezen uit bioplast of bioflex.. wil ik graag ook de voor/nadelen weten.

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:46

Ik word gek van m'n stale bolletje, ik wil een plastic bolletje, maar dat mag pas over 4 weken..
straks breekt er een tand af ofzo?

Zou ik 't bolletje niet eerder kunnen wisselen?

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:07

mag pas over vier weken?? Ik had binnen twee weken n plastic bolletje op mn tongpiercing en nu bijna om de vier dagen n andere :+

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 21:19

panache: als je gewoon het bolletje wisselt en het staafje tussendoor laat zitten, zie ik geen probleem
dat onderste bolletje doet toch niet veel bovenste kun je zo afdraaien
enkel wel zorgen dat je plastic bolletje normale grootte heeft (ik heb ooit van die minitjes gehad, die dus zo mijn tong ingingen :D)

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:16

oke dankjewel :D !
Kan je die plasticbolletjes gewoon bij je piercer halen??
Of doen jullie het altijd via internet?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:18

via internet, veeeeeel goedkoper :P

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:25

iedere ochtend als ik wakker wordt zit er aan de bovenkant van mn tong een deuk bij bolletje, denk omdat mn tong snachts dikkerwordt ofzo... das toch niet erg??

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 11:06

mijn piercer zei: als je je tong ontspant (in je mond) is de tong dikker, dan dat je de tong uitsteekt..

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 11:38

ja dat klopt helemaal, als je je tong uitsteekt word oppervlakte groter dus verspreid ie zich haha...

zo zit je hier muziek te luisteren en huiswerk te maken, valt ineens weer alle stroom uit! handig!

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:05

Iemand ervaring met het prikpaleis in zwanenburg?

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:50

Iemand die mij kan vertellen of dit normaal is? Weet zelf namelijk niet wat ik ervan moet denken..
Heb sinds ongeveer 4,5 week een labret in het midden van m'n lip zitten.
Het laten zetten en alles ging helemaal goed, lip ging natuurlijk gigantisch zwellen, maar toen de zwelling eindelijk af nam en het staafje dus echt een eind uitstak, zag je echt de afdruk van het platte kopje in m'n lip zitten.
Na 3 weken ben ik terug naar de piercer geweest, om een korter staafje te nemen en heb ik meteen gevraagd of het er wel goed uitzag, en haar reactie was eigenlijk dat het opzich wel normaal was, ze had het alleen nog nooit zo erg gezien (maar dan zal bij mij zo erg zijn geweest omdat mijn lip zo gigantisch is gaan zwellen, en al niet de dunste is, en dus dat misschien het staafje iets te kort was? Dat is wat ik denk dan, heb er verder geen verstand van.) en dacht dat het wel bij zou trekken.
Toen kreeg ik een korter staafje, maar had wel het idee dat hij misschien ook iets te klein was (eerst 10 mm, nu 8) maar verder zat het opzich wel goed, maar als ik nu in de spiegel kijk en mijn piercing 'omhoog druk' (dus op het bolletje aan de buitenkant druk, zodat het plaatje binnenin omhoog gaat) ziet het er nogsteeds zo uit, misschien zelfs erger..

Sorry voor het lange verhaal, maar ik weet niet of dit nu normaal is, of dat ik me toch zorgen moet gaan maken.
Hoop dat jullie er zo een beetje uit komen, zo niet maak ik wel een foto.
Iig bedankt voor het lezen haha :D.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:52

heb je dan niet te snel gewisseld van staafje.

van een iets grotere naar een wat kleiner staafje , dat het zo is opgezwollen, anders een second opinion ernaar laten kijken

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 17:32

Zoveel ervaring heb ik er nog niet mee, maar ik zou er toch weer een langere (of een ringetje) in laten zetten.
Ik heb er nu een week 1 aan de rechterkant en met het ringetje heb ik veel minder last dan met het staafje. De afdruk is natuurlijk ook weg nu.