Verstandig afvallen (voor jojo-ers)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mizoan

Re: Verstandig afvallen (voor jojo-ers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:48

Alle nieuwe afvallers welkom :D

Heb alle snaaierijen afgeslagen / weerstaan op IB vandaag YEAH
Keurig broodjes van mijn moeke gesmuld :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:50

Ik heb op de Indoor Brabant gewoon een salade gegeten als avondeten :D en ook alles weerstaan!

Miep, was je ook bij de dressuur? Zo ja, waar zat je dan? Tribune was echt stampvol :=

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:00

Ik zat Tribune west, achter de B bovenste rij :D

Vond het niet zo...... jij :?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 09:48

-400 gram *\o/*
Alle beetjes helpen :D

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 09:52

Ik heb gisteren toch gezondigd :oo
Heb gisteravond chips en behoorlijk wat dropjes op. :x Dacht er 1 te nemen maar toen kon ik me niet meer inhouden.. :))

Dusja vanmorgen weer heel braaf begonnen met een bakje yoghurt en zit nu met een flesje water naast me. Zit op het werk tot 12.30, heb een snelle jelle als tussendoortje meegenomen.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 10:34

amazone77 schreef:
luffie schreef:
Ik heb gisteren een vreetbui gehad...... :o Ik was gisteravond alleen thuis, ik was ongesteld en ik had even overal sch*ijt aan! Ik heb na het eten heerlijk een (vet) toetje genomen, ik heb een bak popcorn op en toen ook nog wat chips....Erg he! :o Ik baalde er achteraf behoorlijk van dat ik dat allemaal op heb, maar ja, op is op! :+ Dus we beginnen vandaag weer met frisse moed om niet meer te snoepen. :j Ik ga eind van de middag lekker hardlopen en ik heb japanse mix in huis gehaald waar ik dan vanavond een beetje van mag van mezelf.
Ik stond vanmorgen op weegschaal en die gaf 83 kg aan!!!! :wow: Dat is echt te veel en er moet echt wat vanaf!

hey luffie,ik heb het gevonden hoor :D
hallo allemaal,ik wil vanaf maandag ook gaan afvallen,ben 3 maanden geleden gestopt met roken(luffie ook ;) )en er zitten nu wat te veel kiloos aan zeg maar.
ik wil er graag 10 kwijt,dus vanaf maandag ga ik er echt voor.
en als jullie het goed vinden dan kom hier hier mee kletsen.........
zo nu mijn bord friet leeg eten.........nu mag het nog :9

Hey Amazone, gezellig!!

Ik heb gisteren nog eens nagedacht over het afvallen en ik denk dat we dezelfde instelling als bij het stoppen met roken moeten aanhouden. :j . Die instelling (zie het niet als een straf, je mag nog wel roken,maar het MOET niet) heb jij in het stoppen met roken topic neergezet en dat heeft me erg geholpen. Als we dat nou ook eens hier gaan toepassen, dus het woord roken vervangen door het woord eten......Misschien dat dat ons kan helpen?? :? .
Ik heb gisteravond ook patat gegeten, was echt heeeerlijk!! Ik ga me morgenochtend wegen en vanaf dan gaat het voor mij ook echt beginnen! We gaan ervoor!

ilovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 12:20

Ik heb deze week echt een super slechte week gehad ;(
Komt omdat ik zoveel aan me hoofd had een een dagje weg naar duitsland enz..
Vanaf vandaag weer ff streng zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 12:26

Hee, ik heb misschien een beetje een raar vraagje. :=
Maar als ik een paar dagen minder eet, merk ik dat direct aan mijn lichaam. Mijn ruggenwervel steekt direct veel meer uit, mijn ribben, mijn sleutelbeentjes etc etc.
Ja, ik wéét dat dat niet is omdat ik afgevallen zou zijn, want dat kan gewoonweg (helaas) niet in een paar dagen haha. Maar heeft iemand enig idee waardoor dit wel komt/heeft iemand hetzelfde?

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 12:48

Ik herken het wel een beetje _Tessaa. Ik heb wel eens vaker een paar dagen echt gelet op wat ik allemaal at, en het leek wel of ik ineens minder buik had en of mijn onderkin :o minder was geworden......Maar hoe het komt???? Geen idee! Misschien iets psychisch??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:04

Ja daar zat ik dus ook wel aan de denken.. Hoewel het logisch is dat je buik wat platter wordt, omdat er gewoonweg minder in zit dan normaal haha. Maar het lijkt ook echt alsof de botten meer uitsteken enzo.
Bij mijn handen is het best extreem, maar dat komt denk ik omdat ik dan koude handen krijg wanneer ik minder eet. Dus dan is het sowieso minder 'dik'.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:22

Ik heb al ontdekt dat je je niet moet wegen als je net een liter water gedronken hebt... ;(

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:23

Suzanne F. schreef:
Ik heb al ontdekt dat je je niet moet wegen als je net een liter water gedronken hebt... ;(

_O- _O- Ik lach je echt niet uit, maar da's idd niet zo handig......

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:29

_Tessaa schreef:
Ja daar zat ik dus ook wel aan de denken.. Hoewel het logisch is dat je buik wat platter wordt, omdat er gewoonweg minder in zit dan normaal haha. Maar het lijkt ook echt alsof de botten meer uitsteken enzo.
Bij mijn handen is het best extreem, maar dat komt denk ik omdat ik dan koude handen krijg wanneer ik minder eet. Dus dan is het sowieso minder 'dik'.

Da's idd best logisch :D .......Ik ben blond :o?

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:45

luffie schreef:
Ik herken het wel een beetje _Tessaa. Ik heb wel eens vaker een paar dagen echt gelet op wat ik allemaal at, en het leek wel of ik ineens minder buik had en of mijn onderkin :o minder was geworden......Maar hoe het komt???? Geen idee! Misschien

iets psychisch??

nee dat is vocht ;) in je eten zit ook vocht,en dat is dan weer anders dan een gewoon glas water zeg maar,ook dat slaat je lichaam op.
als je gaat lijnen drinken de meeste mensen meer water,dat plas je gewoon weer uit,maar als je gaat lijnen eet je minder (jo echt :+ )
dus voel je je eigen vaak na een paar dagen al dunner.......snap ie? ;)

@luffie,we gaan er voor,en inderdaad positief instellen,komt het helemaal goed,en mijn nieuwe gedachten is...........ik mag dit wel eten,maar nu even niet :D
ik ben er nu rustig onder,net als toen ik besloot te stoppen met roken,denk dat ik er klaar voor ben.
samen kunnen we ook die kiloos te baas :j
fijne zondag allemaal.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:55

amazone77 schreef:
luffie schreef:
Ik herken het wel een beetje _Tessaa. Ik heb wel eens vaker een paar dagen echt gelet op wat ik allemaal at, en het leek wel of ik ineens minder buik had en of mijn onderkin :o minder was geworden......Maar hoe het komt???? Geen idee! Misschien

iets psychisch??

nee dat is vocht ;) in je eten zit ook vocht,en dat is dan weer anders dan een gewoon glas water zeg maar,ook dat slaat je lichaam op.
als je gaat lijnen drinken de meeste mensen meer water,dat plas je gewoon weer uit,maar als je gaat lijnen eet je minder (jo echt :+ )
dus voel je je eigen vaak na een paar dagen al dunner.......snap ie? ;)

@luffie,we gaan er voor,en inderdaad positief instellen,komt het helemaal goed,en mijn nieuwe gedachten is...........ik mag dit wel eten,maar nu even niet :D ik ben er nu rustig onder,net als toen ik besloot te stoppen met roken,denk dat ik er klaar voor ben.
samen kunnen we ook die kiloos te baas :j
fijne zondag allemaal.

Die gaan we erin houden, da's een goeie! Succes he!

kebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:00

*\o/* *\o/* voor Mies *\o/*

Ik heb gisteren een gruwelijk foute dag gehad met appeltaart, wijn, friet en sate. Maar ook met dansen (en zingen) bij Tina *\o/* , dit weekend 2x paardrijden en een stukje fietsen om bij Tina te komen. En al met al hab ik gewoon genoeg gespaard en gesport deze week om dat allemaal gewoon te kunnen. Vandaag dus weer de broekriem aantrekken. En morgen weer weegdag......

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:06

Vandaag voor het eerst op mn paard gezeten *\o/*
Maar op de film zag ik wel weer dat het erg goed is dat ik aan het afvallen ben.
Jemig zeg..wat een motivatie krijg je daar van ;(

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:52

Jeah voor Jenna...........

Weet je wat pas motivatie geeft..... als je instructeur tegen je ma zegt ze mot nog 10 kg kwijt dan gaat t allemaal een stuk makkelijker :(

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:53

Nah, ook lekker tactisch van die instructeur zeg...

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:57

:= ik beschouw haar als 2e moeder maar kwam wel aan zeg maar ;(

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:58

Ja idd... :(:)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:00

Maar ik kom er wel :D zal ze een poepie laten ruiken :=

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:07

That's the spirit!!

Ik krijg tegenwoordig al het volgende 'commentaar':
18 kilo al? En nou moet er nog meer af? Dat hoeft toch niet?

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:11

Ik heb gewoon maar honger geleden op IB 4 dagen lang, alles wat er was mag ik zowat niet hebben of lust ik niet.
Had alleen gehoopt dat mijn vriendinnen he zou opvallen dat ik wat kilos kwijt ben maar helaas heeft niemand er iets van gezegd ;(

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:14

Oh dat begon bij mij ook pas rond en ná de eerst 10 kilo hoor :(:)