Heb alle snaaierijen afgeslagen / weerstaan op IB vandaag YEAH
Keurig broodjes van mijn moeke gesmuld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amazone77 schreef:luffie schreef:Ik heb gisteren een vreetbui gehad......Ik was gisteravond alleen thuis, ik was ongesteld en ik had even overal sch*ijt aan! Ik heb na het eten heerlijk een (vet) toetje genomen, ik heb een bak popcorn op en toen ook nog wat chips....Erg he!
Ik baalde er achteraf behoorlijk van dat ik dat allemaal op heb, maar ja, op is op!
Dus we beginnen vandaag weer met frisse moed om niet meer te snoepen.
Ik ga eind van de middag lekker hardlopen en ik heb japanse mix in huis gehaald waar ik dan vanavond een beetje van mag van mezelf.
Ik stond vanmorgen op weegschaal en die gaf 83 kg aan!!!!Dat is echt te veel en er moet echt wat vanaf!
hey luffie,ik heb het gevonden hoor![]()
hallo allemaal,ik wil vanaf maandag ook gaan afvallen,ben 3 maanden geleden gestopt met roken(luffie ook)en er zitten nu wat te veel kiloos aan zeg maar.
ik wil er graag 10 kwijt,dus vanaf maandag ga ik er echt voor.
en als jullie het goed vinden dan kom hier hier mee kletsen.........
zo nu mijn bord friet leeg eten.........nu mag het nog
_Tessaa schreef:Ja daar zat ik dus ook wel aan de denken.. Hoewel het logisch is dat je buik wat platter wordt, omdat er gewoonweg minder in zit dan normaal haha. Maar het lijkt ook echt alsof de botten meer uitsteken enzo.
Bij mijn handen is het best extreem, maar dat komt denk ik omdat ik dan koude handen krijg wanneer ik minder eet. Dus dan is het sowieso minder 'dik'.
luffie schreef:Ik herken het wel een beetje _Tessaa. Ik heb wel eens vaker een paar dagen echt gelet op wat ik allemaal at, en het leek wel of ik ineens minder buik had en of mijn onderkinminder was geworden......Maar hoe het komt???? Geen idee! Misschien
iets psychisch??
amazone77 schreef:luffie schreef:Ik herken het wel een beetje _Tessaa. Ik heb wel eens vaker een paar dagen echt gelet op wat ik allemaal at, en het leek wel of ik ineens minder buik had en of mijn onderkinminder was geworden......Maar hoe het komt???? Geen idee! Misschien
iets psychisch??
nee dat is vochtin je eten zit ook vocht,en dat is dan weer anders dan een gewoon glas water zeg maar,ook dat slaat je lichaam op.
als je gaat lijnen drinken de meeste mensen meer water,dat plas je gewoon weer uit,maar als je gaat lijnen eet je minder (jo echt)
dus voel je je eigen vaak na een paar dagen al dunner.......snap ie?![]()
@luffie,we gaan er voor,en inderdaad positief instellen,komt het helemaal goed,en mijn nieuwe gedachten is...........ik mag dit wel eten,maar nu even nietik ben er nu rustig onder,net als toen ik besloot te stoppen met roken,denk dat ik er klaar voor ben.
samen kunnen we ook die kiloos te baas![]()
fijne zondag allemaal.