me/cvs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Marije__

Re: me/cvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 08:06

Dat is ook weer helemaal waar inderdaad :) Volledig werken kan ik gewoon echt niet (max 3 middagen en ik merk dat dat ook écht de max is) dus als ik dan een officiele diagnose krijg wordt het misschien ook allemaal wel wat gemakkelijker :) Nouja we wachten nog even een weekje af en dan hoor ik wel wat ze te melden hebben!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 10:27

@Marilla; Misselijkheid weer over?
@Tresia; Balen van je misselijkheid ook, hopelijk gaat het beter met andere ontstekingsremmers. En volhouden he! :(:)
@Issy; Super dat je vakantie zo lekker was!
@MP; Beetje dubbel dus... Klinkt misschien heel stom maar toen ze bij mij zeiden dat mijn hart toch goed was, was ik eerst heel blij maar later baalde ik eigenlijk wel als een stekker... :o

Ik heb slecht geslapen, voel me niet echt lekker en ben vooral heel erg moe. Ben weer op de feiten gedrukt hoe het is om naar school te gaan. En ik weet nog steeds niet of ik de herkansing heb gehaald.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 10:31

Ik duim voor je Paula! Wanneer hoor je het?

Hihi klinkt niet stom hoor, heb een beetje het zelfde!

Ik heb voor mn gevoel tot 3 uur wakker gelegen maar dat kan haast niet, heb volgensmij half geslapen.. ben nu wel supermoe dus vanmiddag maar even naar bed!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 11:19

Als iemand een mailtje terug stuurt, dus ik controleer 100x per dag m'n mail. :\
Maar hoe zat het dan met die afwijkende waarde van je hart? Dat wat bij jou heel laag is?
Ik was net even aan het slapen want ik had zo rijles, maar werd wakker gebeld want de auto is weer stuk. Komt me niet heel slecht uit, ben toch weer zo sloom als een garnaal.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 11:25

Hmm toch nog een voordeel dan.. want zo rijden kan niet goed zijn! Pff succes met wachten, hoop dat je snel wat hoort!

Die afwijkingen schijnen heel typerend te zijn voor ME..

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 11:56

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 11:59

Whaha :+ Beetje jammer dat het zo smerig is :p

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 15:16

Ik ben de laatste 2 dagen weer aardig moe :(
En ik wil vanavond zo graag naar Nick en Simon! Gelukkig komen ze al om half 9 of 9 uur (staat verschillend op de site en in de krant) en spelen ze toch maar een half uurtje. Entree is gratis, dus daar hoef ik het ok niet voor te doen ;)
Morgenmiddag en morgenavond heb ik ook weer een of ander iets van vriendliefs vader en dat mag ik ook niet missen, want ik mis al te vaak en ik geloof dat m'n vriend dat beetje zat word :=

Hoe gaat het met jullie?

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:04

Oei, hopelijk red je het allebei! Of ga je vanavond toch maar niet?

Hier ging het vandaag wel redelijk maar vanaf een uur of 4 ben ik echt niet meer vooruit te branden. En ik moet nog zoveel doen (opruimen). -O-

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 23:06

Een laat berichtje van mijn kant :+
Ik ben vanavond gewoon naar Nick en Simon geweest (en Lisa en Rachel van Idols, wat een prachtstem heeft die Lisa!!). Ik stap nu net weer binnen. M'n lichaam was helaas ontzettend moe, benen als pudding. Maar m'n hoofd daarintegen is nog gewoon helemaal fit en helder. Dat vind ik altijd zo vervelend! Dat die 2 dingen niet overeen komen!
Verder was het wel een super avondje weer, alleen Nick en Simon was echt een flop! Super druk, dus ik zag echt niets en het geluid stond super zacht waardoor je ook nauwelijks iets hoorde..
Maargoed, wel mega trots dat ik het toch zo lang heb vol gehouden, want had verwacht dat ik niet eens zou gaan :D Maar mocht ik een tegenslag krijgen, dan is ie het zeker wel waard ;)

Heb jij nog kunnen opruimen Paula?

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 18:04

Lekker Marilla! Wel balen van Nick & Simon. Hoe gaat het vandaag?

Ik heb opgeruimd wat buiten stond en de rest maar laten staan. :+ Vandaag ook weer een prut dag, zit maar de hele dag achter de laptop want voor de rest is het ook niks waard.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 18:15

Hier ook niet een hele goede dag..

Om half 12 wakker gemaakt door mn vriend dat het toch wel tijd werd om er uit te komen en de hele dag buiten met mn boekje in de zon gezeten, daarna nog een uur op het ligbed liggen dutten.. Daarna gingen we een stukje wandelen maar na een kwartier was ik al kapot en wilden mn benen niet meer...

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 06:55

Balen dat jullie beetje rotdagen hadden! De vakantie zit er zeker alweer (bijna) op? MP, ga jij nu ook weer naar school of toch niet? Ben het vergeten :o

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 09:07

Ik sliep om half 10 tot 8. Net rijles gehad en toen waagde 'ie het toch nog te zeggen of het laat was geworden gisteravond (het ging gelukkig wel supergoed). Maar ik voel me nog steeds helemaal niet goed. Vorige week zondag dat hardlopen dan, dinsdag daarover een opruimwoede, donderdag die herkansing. Hak, hak, hak.

Ohja wat ik mij afvroeg naar aanleiding van een ander topic: Hoe staan jullie op uit bed? Meteen als de wekker gaat of wat? Aangezien dat ook een rampenplan is 's morgens vroeg.

Sssst Marilla, ik moet donderdag. :x

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 09:15

bij mij gaat op het moment geen wekker, maar ik sta wel meteen op (moet altijd naar de wc :P) . ALs ik blijf liggen wordt ik minder goed wakker en ben ik te laat op mijn werk/school.
Met mij gaat het vandaag eindelijk weer wat beter. Voel me nog niet zo moe. Dalijk even wat balken wegbrengen (verrot) en dan straks nog even naar de stad, vormpjes voor ijsjes halen en een adapter voor mijn micro sd kaart(die ben ik thuis vergeten en ik heb net een spelletje dat ik aan het spelen was per ongeluk van de ds af gegooit :S)

vanavond misschien nog even naar de pony's, en de rest van de week staat ook volgebeoekt.
dinsdag paardrijden, woensdag werken(avond) en benen harsen, donderdag werken (ochtend), vrijdag sauna :) , zaterdag werken.
Zal zondag wel weer kapot zijn, en dan staat ook nog iets op de planing (tractor en truc dinges op de stal waar de pony's staan)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 10:21

Ik heb geen wekker. Ik ga er uit wanneer ik wakker word en "fit" ben. Ligt er ook aan, soms ga ik er gelijk uit, soms blijf ik nog even liggen.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 17:50

Ik zit nu eventjes in een klein dipje..
Vind dit altijd beetje een moeilijke periode, wanneer de vakantie bijna afgelopen is en iedereen weer gaat werken of naar school gaat.
Voel me soms best wel eenzaam. Ik kan niet werken en niet naar school, dus kom maar weinig onder de mensen.
Heb niet echt veel vriendinnen, kan ze op 1 hand wel tellen. Verder nog wel een handje meiden die ik wel erg aardig vind en wel regelmatig spreek en iedere zaterdag op het voetbalveld zie, maar daarbuiten ook niet, dus kan ze ook niet echt mee rekenen.
Sja, soms baal ik er van dat ik dagen thuis zit in m'n uppie. Geen mensen en gezelschap om me heen. Een sport zoeken werkt ook niet, want dat hou ik ook niet vol. Ja, op dit moment voel ik me even echt eenzaam en onzeker.
Daarbij komt ook nog eens dat ik in m'n maandelijkse periode zit.. :o

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 18:19

:(:) :(:) ik snap wat je bedoelt... ik heb ook weinig vriendinnen, en eigenlijk alleen maar van mijn werk een paar meisjes waar ik goed mee kan opschieten, en die ga ik vanaf 7 september dus ook niet meer zien...
Ik voel me nu vaak opgesloten, ik probeer zo veel mogelijk buitenshuis te doen, maar zodra ik thuis ben ga ik me heel erg vervelen en vaak ben ik dna ook nog zo moe dat ik chagerijnig wordt....
Ik hoop dat het bij mij de komende periode op school goed gaat en ik dit dus kan blijven doen.... anders zink ik volgens ij in een erg diep dal... daar ben ik in ieder geval heel erg bang voor.....

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 18:23

Ik zet mijn wekker altijd ook als ik vrij ben en spring wel meteen uit bed, als ik blijf liggen en me nog eens omdraai en weer in slaap val, ben ik de hele ochtend meer moe dan als ik er meteen uit spring. Het aankleden enzo doe ik dan wel heel relaxed en rustig aan hoor.

Vervelend Marilla als jij je zo voelt. Misschien kun je eens kijken voor wat vrijwilligerswerk, een uurtje per keer ofzo, is wat vrijblijvender dan een betaalde baan. Bijvoorbeeld koffie drinken in een bejaardentehuis. Daar zitten de mensen ook om een praatje verlegen.

Je mag ook best een keer bij mij langs komen, eind van de middag ben ik meestal thuis (overdag wel nr werk) maar dan moet je maar even een pm sturen. je woont praktisch om de hoek.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:25

ik zit ook al een paar dagen in me dwangbuis.(zo noem ik me huis altijd)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:59

Ik ook. Lekker gezellig }:0
Om zoveel mogelijk uit te rusten (of het idee daarvan) voordat school weer begint.
Alleen kan ik mij niet bedwingen om niet naar stal te gaan, max 2 uur per dag.
In het weekend zie ik mijn vriend. Thats all, en ik vind het heerlijk, die rust duurt maar kosrt. Al is het op gebied van contacten soms idd wel een domper.

Vannacht van 11 tot 11 geslapen, blijkbaar had ik het nodig. Ik zet mijn wekker niet op vrije dagen. Wel houd ik min of meer dezelfde bedtijd-tijd aan.

Morgen wel werken, stomme ik, op het golfevent in Nijmegen, golfhandschoenen uitdelen.
Naja, het brengt geld op, wat erg welkom is. Het is niettemin niet erg slim.

Ik voel een vage verheuging naar November, eindelijk Amsterdam.
Met Leeuwarden ga ik stoppen, helpt niet/nauwelijks. En veel-ste ver weg.

Enne... Dont worry, be happy! :j :(:)

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:13

Ik les net op de site van het CVS centrum van Amsterdam dat ze nu dan toch de welgevreesde patientenstop hebben moeten invoeren, tot april 2010. Mijn hemel wat ben ik blij dat ik nu al in hun patientenbestand zit.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:19

vind dat helemaal niet zo raar iedereen wil der op eens heen.ik ga morgen eens bellen dat ik echt niet meer kom.dus kan er weer iemand in mijn plaats ;)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:47

Even een wat minder smakelijk verhaal, voor de mensen die daar niet tegen kunnen, niet verder lezen :P

Ik heb sinds gisterenavond diarree, was gisteren ook een tijd erg misselijk maar het is allemaal binnen gebleven. Heb wel flink last van mijn buik gehouden.. nu had ik dus vanmorgen al het idee dat ik wat bloed op het toiletpapier zag, vanmiddag weer maar zeker weten wist ik het niet. Vanavond zag ik weer wat rode plekjes op het toiletpapier en de ontlasting zelf is ook rood.. niet alles maar nja wel een gedeelte zegmaar, t blijft ook diarree trouwens..

Mn vader werkt op de ambulance dus ik had hem gebeld en hij zei dat het ws wel mee zou vallen omdat het helderrood is dat het ws een scheurtje in de endeldarm is waardoor het is gaan bloeden.. maar ik heb altijd geleerd dat bloed en ontlasting niet goed is.. wat zouden jullie hiermee doen :=

Edit; oja, geen bietjes oid gegeten.. gisteren eten met witte saus en de avond daarvoor nasi :P

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:51

effe bellen bloed is niet goed.ik geef nog steeds over dus ben vanaf gister aan het staken :( ik neem geen ontstekingsremmers meer in :n