Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rocymax schreef:oh heerlijk Lammie, mag ik ook evenlangskomen?? Mijn man die masseert altijd zo hard dat het gewoon zeer doet, kent zijn eigen krachten niet zegt ie, hahha
rocymax schreef:Zo daar benik weer, mijn baas was hier dus wilde ik niet voor zijn neus gaan chatten, hahaha
ik heb nu bij elkaar vandaag alweer 3 ibuprofen en 1 paracetamol ingenomen en ik kijk nog scheel van de hoofdpijn maar gelukkig ben ik niet misselijk, wil vanmiddag naar mijn paardje toe kost wat kost
rocymax schreef:oh heerlijk Lammie, mag ik ook evenlangskomen?? Mijn man die masseert altijd zo hard dat het gewoon zeer doet, kent zijn eigen krachten niet zegt ie, hahha
pieteritus schreef:rocymax schreef:oh heerlijk Lammie, mag ik ook evenlangskomen?? Mijn man die masseert altijd zo hard dat het gewoon zeer doet, kent zijn eigen krachten niet zegt ie, hahha
Da's gewoon een excuus om niet te hoeven masseren, dat heeft die van mij ook geprobeerd...![]()
Vanochtend voelde ik een bekende steek achter mijn oog, maar die is weer verdwenen. Ik denk dat die betablokkers me toch veel goed doen!
rocymax schreef:Nou Lammie, bereid je maar voor, vanavond staan alle halve hoofden voor jou huis!![]()
Zo ik ga nu naar Huugje, nee wat zeg ik nou ik ga een vlucht naar nederland boeken, ik ga naar de masseur, hahhaha, alhoewel "ergens in Overijssel" is wel moeilijk zoeken
eroslover schreef:hay dames ,
sterkte met de halve hoofdjes.
Dus annemieke, voor een massage moet ik bij jou langs !
Heb een erg drukke week gehad , veel last van halve hoofdjes en dinsdag zette het door maar niet zo heftig. Wel zo dat ik naar huisben gegaan van college. Nu moet ik van mezelf proberen weer wat rustiger aan te doen maar dat is iets wat ik zo moeilijk vindt!
Laurabram schreef:Hier ook half hoofd. Vanmorgen naar stal geweest, even bloemen gehaald en ik was er echt maar half bij op de terugweg. Steken achter m'n oog. Eerst geprobeerd of het wegging als ik ging eten, maar helaas. Toch maar wat ingenomen, maar ik kan nog niet echt zeggen dat het lekker helpt, ik blijf brak. Hoop dat het morgen beter gaat.