Wie heeft er ook migraine? Wat wel/niet eten drinken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 19:52

Hoi hoi, ik lees ook even mee/bij, zit al voor de 3e dag thuis ivm migraine, werd maandag opeens heel misselijk dus ben naar huis gegaan, volgende dag naar mensendiek geweest om gemasseerd en gekraakt te worden, verder hele dag in bed gelegen. T komt bij mij denk ik door mn rug/nek en spanning/stress, ben er al is voor naar de huisarts geweest maar die druppels die ik kreeg helpen niet, zit nu bij een ander dus ga maar es vragen want kan eigelijk geen 3 dagen school missen! Heb nu links achter nog pijn maar hoop dat t morgen beter is!

rocymax

Re: Wie heeft er ook migraine? Wat wel/niet eten drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 12:40

Hallo allemaal,

@ruth is het al beter met je??

Met mij gaat het weer niet goed, die nieuwe pilletjes werken niet, gisteravond kwam het opeens weer met hevigheid opzetten en heb ik nog een zomig ingenomen, het heeft niets geholpen, ik barst nog steeds van de hoofdpijn, heb nu maar gewoon paracetamol ingenomen
hoe is het met alle andere halve hoofdjes??

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 12:56

iedereen met halve hoofdjes beterschap...
met mijn hoofd gaat het ook niet zo, maar dat komt omdat de spieren in mijn rug en nek vastzitten en die worden vanavond lekker gemasseerd door mijn allerliefste en leukste masseur (lees vriend)...

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 13:01

oh heerlijk Lammie, mag ik ook evenlangskomen?? Mijn man die masseert altijd zo hard dat het gewoon zeer doet, kent zijn eigen krachten niet zegt ie, hahha

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 13:11

rocymax schreef:
oh heerlijk Lammie, mag ik ook evenlangskomen?? Mijn man die masseert altijd zo hard dat het gewoon zeer doet, kent zijn eigen krachten niet zegt ie, hahha

ik vind dat harde juist wel lekker, wat masseren betreft...en peter doet het wat dat betreft echt precies goed, niet te zacht maar ook niet zo hard dat het pijn doet...

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 14:45

Zo daar benik weer, mijn baas was hier dus wilde ik niet voor zijn neus gaan chatten, hahaha
ik heb nu bij elkaar vandaag alweer 3 ibuprofen en 1 paracetamol ingenomen en ik kijk nog scheel van de hoofdpijn maar gelukkig ben ik niet misselijk, wil vanmiddag naar mijn paardje toe kost wat kost

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 14:51

rocymax schreef:
Zo daar benik weer, mijn baas was hier dus wilde ik niet voor zijn neus gaan chatten, hahaha
ik heb nu bij elkaar vandaag alweer 3 ibuprofen en 1 paracetamol ingenomen en ik kijk nog scheel van de hoofdpijn maar gelukkig ben ik niet misselijk, wil vanmiddag naar mijn paardje toe kost wat kost

kijk je wel uit met de ibuprofen? en doe rustig aan...

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 14:58

Ja ik heb de waarschuwing zeker serieus genomen, en ik zal proberen het zo mogelijk te vermijden en/of vervangen door iets minder gevaarlijks, lief van je dat je bezorgd bnet, doet me altijd weer goed...

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 16:24

rocymax schreef:

Da's gewoon een excuus om niet te hoeven masseren, dat heeft die van mij ook geprobeerd... }:0
Vanochtend voelde ik een bekende steek achter mijn oog, maar die is weer verdwenen. Ik denk dat die betablokkers me toch veel goed doen!

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 16:46

pieteritus schreef:
rocymax schreef:

Da's gewoon een excuus om niet te hoeven masseren, dat heeft die van mij ook geprobeerd... }:0
Vanochtend voelde ik een bekende steek achter mijn oog, maar die is weer verdwenen. Ik denk dat die betablokkers me toch veel goed doen!

haha ja dat van die smoes kun je nog wel eens gelijk in hebben, maar die van mij masseert nog beter dan de fysiotherapeuten die ik heb gehad...en hij vind het ook leuk om te doen...hahaha

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 16:58

Nou Lammie, bereid je maar voor, vanavond staan alle halve hoofden voor jou huis! :D
Zo ik ga nu naar Huugje, nee wat zeg ik nou ik ga een vlucht naar nederland boeken, ik ga naar de masseur, hahhaha, alhoewel "ergens in Overijssel" is wel moeilijk zoeken :+

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 17:00

rocymax schreef:
Nou Lammie, bereid je maar voor, vanavond staan alle halve hoofden voor jou huis! :D
Zo ik ga nu naar Huugje, nee wat zeg ik nou ik ga een vlucht naar nederland boeken, ik ga naar de masseur, hahhaha, alhoewel "ergens in Overijssel" is wel moeilijk zoeken :+

gelukkig weet niemand exact waar mijn appartement zich bevind...hahaha

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 18:12

Hoi hoi,
Gaat vandaag al weer beter. Dankje! :) ben naar school geweest en t viel wel mee hoe erg t was. Mijn vriend masseerd ook af en toe, en dan vooral mn nek, maar hij krijgt snel zere vingers, zegt ie haha :+ dat scheel kijken herken ik ook, net of je niet helemaal op de aarde bent ofzo!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 19:42

Mijn zeurende hoofd was na een nachtje slapen weer behoorlijk de oude! Ben de dag goed doorgekomen zonder pilletjes of medicijnen en nu alleen wat pijn in mn schouders en een stijve nek, dus ik moet het echt heeeel goed afkloppen! T is bijna een wonder te noemen ;)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 08:55

Zo goedemorgen,
Nou, afkloppen maar op het moment ben ik bijna pijnvrij, ik ben gisteren al om tien uur naar bed gegaan en het lijkt erop dat het wat afgezakt is, ik voel nog wel mijn nek en schouder.
Zit hier nu weer op mijn werk, en vanavond moet ik naar een afscheidsborrel van een collega die gaat in november naar Engeland emigreren.
Hoe is het met de rest van de halve hoofden??

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 09:20

Hier gaat het gelukkig wel weer goed!

Sterkte voor de halve hoofdjes hier! :(:)

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-10 10:05

hay dames ,

sterkte met de halve hoofdjes.

Dus annemieke, voor een massage moet ik bij jou langs !

Heb een erg drukke week gehad , veel last van halve hoofdjes en dinsdag zette het door maar niet zo heftig. Wel zo dat ik naar huisben gegaan van college. Nu moet ik van mezelf proberen weer wat rustiger aan te doen maar dat is iets wat ik zo moeilijk vindt!

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 10:18

eroslover schreef:
hay dames ,

sterkte met de halve hoofdjes.

Dus annemieke, voor een massage moet ik bij jou langs !

Heb een erg drukke week gehad , veel last van halve hoofdjes en dinsdag zette het door maar niet zo heftig. Wel zo dat ik naar huisben gegaan van college. Nu moet ik van mezelf proberen weer wat rustiger aan te doen maar dat is iets wat ik zo moeilijk vindt!

ja blijkbaar of als mijn vriend thuis is in raalte...hahaha
hij heeft mij gisteren gemasseerd maar durfde niet alles in 1 keer weg te masseren, maar vandaag verder gaan dus dat belooft nog wat...hahaha
iedereen met halve hoofden: sterkte...

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:54

O, ik hoor lekkere massages voorbij komen.
* is jaloers

Eerst maar beterschap voor de halve hoofden.

Rocymax idd voorzichtig met zoveel ibuprofen hoor, maar dat heb je zelf wel door geloof ik.

Hier ook half hoofd. Vanmorgen naar stal geweest, even bloemen gehaald en ik was er echt maar half bij op de terugweg. Steken achter m'n oog. Eerst geprobeerd of het wegging als ik ging eten, maar helaas. Toch maar wat ingenomen, maar ik kan nog niet echt zeggen dat het lekker helpt, ik blijf brak. Hoop dat het morgen beter gaat.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:31

Vanmorgen te vroeg gejuicht, vanmiddag toch hoofdpijn dus maar een imigran genomen. Nu gaat het wel weer ...
(gisteren een hele drukke dag gehad, wel met leuke dingen zoals paardrijden, uit eten en winkelen, maar blijkbaar dan toch weer net teveel gedaan :( )

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:32

Laurabram schreef:
Hier ook half hoofd. Vanmorgen naar stal geweest, even bloemen gehaald en ik was er echt maar half bij op de terugweg. Steken achter m'n oog. Eerst geprobeerd of het wegging als ik ging eten, maar helaas. Toch maar wat ingenomen, maar ik kan nog niet echt zeggen dat het lekker helpt, ik blijf brak. Hoop dat het morgen beter gaat.

:(:)

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:54

Thanx, jij ook :(:) .

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 08:36

Goedemorgen allemaal;
Ik was gisteren pijnvrij, maar had een afscheidsborrel en het was daar zo rokerig en lawaaierig en druk dat ik om een uur of tien mijn hoofd weer begon te voelen, dus ik ben lekker vroeg naar huis gegaan en in bed gedropen en nu voel ik me weer wat beter. Ik zit nu alweer op mijn werk
hoe gaat het met de rst van jullie???
Simodi en Laurabaram is het al wat beter?

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 09:28

Mogge! :D Gaat wel weer ....
Sterkte met werken!

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 10:42

Goedemorgen....

Hier is 't nog mistig boven......

Werkze Rocymax.