hee iessiee je nagels zijn goed gelukt van dat plaatje zeg!!... ik vind omdat het niet zo veel nagellak is juist super chique staan!!
DyMarvel
Geplaatst: 13-06-09 00:53
miss blim netjes hoor mag je trots op zijn.
iessiee ziet er goed uit.
hopen dat maandag de nagellak vlek uit mijn bureaublad is gehaald.
Colorado
Geplaatst: 13-06-09 09:32
Ik heb nu op mijn linkerhand en rechtervoet zebrastrepen en op mijn rechterhand en linkervoet(luiheid en rechterhand lukte niet ) alleen een doorzichtig laagje Alleen zijn mijn nagels maar heel kort door gitaar, vind ik wel jammer opzich.. Zal vanavond of morgen en foto maken
Toogfilosoof
Geplaatst: 13-06-09 18:06
Iedereen bedankt voor hun antwoorden op mijn 'waar vind ik blauwe nagellak' vraag
Ik heb er nu neppers op van de action 0.69 cent geloof ik, maar ze blijven leuk zitten! helaas moet ik de duim en wijsnagel er 's avonds afpeuteren omdat ik anders mijn lenzen niet uitkrijg
ik heb gister me nagels allerlei kleurtjes gegeven heb blauw en geel gekocht bij de DA en zelf had ik nog roze. me duim is alle3 de kleuren dan 3 vingers apart kleuren me pink heeft weer alle3 ik vin dhet wel grappig maar het is vet mislukt (heb ook nog niet de overtollige randjes weggehaalt) :p zal zo proberen om een foto te maken
TijnieJjJ
Geplaatst: 14-06-09 10:51
Ik heb net m'n nagellak afgehaald, tijd voor een nieuwe creatie/kleur! Wie heeft er leuke ideeën? Het moet niet al te moeilijk zijn, ben niet zo heel handig. Ik heb van die kleine hotfix steentjes, blijven die niet zitten op je nagel?
pfff sh*t k had die groene nagellak opgedaan, het ging helemaal afbladderen, en die lak heeft hele afdruk achter omdat ik vergeten was onderlaagje te doen..
k ben vandaag op de zwarte markt geweest en daar ook weer wat nieuwe nagellakjes ingeslagen.. ook 1 hele aparte.. doorzichtige nagellak met glitters en hartjes erin.. ga het zo opdoen om te kijken of het iets is.. was maar 2 euro dus daarvoor kan ik het wel proberen, vond ik.
ja_nee
Geplaatst: 14-06-09 21:18
Sjiek donkerrood
Dinsdag ga ik met een vriendinnetje ook onze nagels laten doen. Nog geen idee hoe of wat precies, maar ik vind het wel leuk
zo ben ik blij dat ik geen lenzen heb ... k ga binnenkort een set kopen dat we zelf gelnagels kunnen maken, is het niks dan is het niks en anders blijven we het kopen..
Celinee_
Geplaatst: 16-06-09 12:02
Niet te lang, eerder wat korter maar nog wel dat witte randje zeg maar. Gevijlt. Heb er blanke nagellak op