dus dan zullen er wel vezels in zitten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DarkDreamer schreef:Klopt, dat heb ik ook liever. Dan ben je er iig vanaf, alleen soms is het wel naar.
Ik word op zo'n moment namelijk helemaal beroert.
DarkDreamer schreef:Het was zeker ideaal. Maar op dat punt werken de bijwerkingen nu minder. Ik heb nu vooral een super lage weerstand waardoor ik telkens allerlij ontstekingen krijg en zo ziek ben.
DarkDreamer schreef:Nou, gister was het weer feest. Was op een verjaardag en we gingen gourmetten. Knoflooksaus was toch niet zo'n goed idee. Maar ik vind het zo lekker..
Oh en het eten was zowiezo te vet. Maar ik vind gourmetten zo leuk.
Gevolg: Verschrikkelijke buikpijn.
Was gelukkig niet de enige, bleek nog een meisje te zijn met spastische darmen, dus zaten we samen op de bank met een kussen op onze buik tegen de pijn. (Dat vind ik altijd wel lekker, om dan mijn buik warm te maken).
Lolleke schreef:Zo, al eventjes nie tmeer gereageerd.
Verhuisd, 6 tentamens...STRESSS dus
Ging een weekendje naar een vriendin, en jawel midden in de treinreis van 1.5 uur kwam het langs.
Voelde me helemaal slap worden, misselijk enz.
Dus in een bomvolle trein (waarom de spits ineens om half 3 begonnen was vraag ik me nog steeds af) met mn backpacktas helemaal van de kaart een wc opzoeken.
Daar een kwartier gezeten, was mn schaamte wel voorbij...ik was gewoon ziek.
Eindelijk het eindstation, denk je er bijna te zijn, rijd de aansluitende trein niet! Wachten op de bus, ijskoud en ziek.
Maarrrrr toen kwam mn grote redding, een grote groep militairen. Komt er een naast me staan, "je hebt t koud he?"
Ik: Ja... (nog steeds ziek, zwak misselijk en lijkbleek
"komen wij je wel warm houden" En dan sta je daar met 5 man om je heen
Gelukkig heel aangekomen en lekker bijgekomen, maar was wel blij met die mannen, stond niet meer vol op de tocht.
En gelukkig zijn alle tentamens enzo ook klaar.
@ het vorige: Bananen werken inderdaad tegen de dunne, en heel goed tegen kramp. Ik lust ze alleen absoluut niet. En warmte helpt ook goed, helpt ook met je peristaltiek enzo en helpt spieren ontspannen dus een warme douche, kruik etc. helpen zeker!
DarkDreamer schreef:Oke, vandaar!
Ik krijg dan ook vaak ehm.. Nouja. Gassen. Als ik ze tegenhoud ga ik boeren en krijg ik soms oprispingen. Maar als ik het dus gewoon 'los' laat, trekt de buikpijn weg. Heerlijk charmant dus. Dan laat ik liever af en toe een boer.
Verder heb ik eigenlijk altijd dat ik direct na het eten naar de wc moet zegmaar, dan is het daarna ook gelijk voorbij meestal. Als ik dit niet doe, dan gaat mijn buik opzetten en krijg ik gigantische buikpijn en misselijkheid en een heel vol gevoel.Bovendien kan ik dan ook niet naar de wc, want dan zit het dus helemaal vast. Dus eigenlijk is het in mijn geval het beste om direct naar de wc te gaan. Maar dat kan niet altijd
.
Pfff in de trein is ieders grote nachtmerrie. Ik heb het eens gehad in de file in Parijs. We stonden van sochtends vroeg (8 uur), tot savonds laat (half 11) compleet vast. Gelukkig hebben we een camper-idee met een wc er in
.
Het ergste was dat we die avond niet bij een hotel terecht konden, we konden net aan op een parkeerterein bij een tankstation overnachten. Om de volgende dag gezellig verder te rijden in de file. (We waren namelijk nog lang niet parijs door).
Lolleke schreef:DarkDreamer schreef:Klopt, dat heb ik ook liever. Dan ben je er iig vanaf, alleen soms is het wel naar.
Ik word op zo'n moment namelijk helemaal beroert.
Dat heb ik dan dus ook he. Dan ga ik op de wc zitten en dan is het maar een uur, alles eruit! Daarna ben je helemaal slap en futloos maar je krampen en echte pijn zijn weg en dan is het weer even rustig bijkomen.
Als het er niet uit wil (of nog erger, kan) bah bah.
In het begin toen ik ook nog geen dieet had en niet precies wist waar ik overal op reageerde, en daarvoor zelfs niet eens dat ik een spastische darm had, kwam het redelijk vaak voor dat ik gewoon flauwviel op de wc en helemaal van de wereld af was.