Ik heb net doorzichtige bandjes voor mijn strapless gehaald die ik vrijdag nodig heb voor de bruiloft van mijn zus. Stomme dingen kosten gewoon meer voor grotere BH maten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dagmar_1995 schreef:nouja zeg..., eindelijk een leuke bh gezien van sapph in mijn maat. Zit hij toch niet helemaal mooi.. terwijl mijn andere sapph, precies dezelfde maat, perfect zit!
@vikki, is het dan niet handig misschien om er 2 te kopen? Als het betaalbaar is natuurlijk,mocht er wat stuk gaan heb je altijd iets achter de hand. Met een te kleine bh lopen is echt niet fijn...
joelledsr schreef:Goedemiddag dames,
ik kom zomaar eens binnenvallen. Dit topic was me nooit eerder opgevallen. Nu heb ik geen vreselijk moeilijke maat (85 EE of 85 F) niet zo lastis misschien als sommigen hier aan het begin vermelden, maar ik heb een ander probleem.
Mijn huis raakt in paniek van de stof die onder de beugels en langs het elastiek gestyikt wordt. Voor de meesten zal dit zacht badstof achtige spul fijn zijn. Maar ik krijg er brandblaren van.
In combinatie met mijn grote cupmaat betekend dit in de praktijk dat ik woon in de sportBH's van de hunkemoller. Al jaren draag ik niets anders...
Heeft iemand van jullie misschien een gouden tip?
joelledsr schreef:vrees dat mijn vriend dan gaat huilen. Haha.
Nee, ik heb echt mooie stevige borsten en er eigenlijk geen last van. Dus borstverkleining is niet iets wat ik nu zou willen eigenlijk...
Ik denk ook dat ze zo stevig zijn omdat zetijd lekker strak ondersteund worden door die sport bh's... het punt is alleen, dat het echt a-sexueel is. En onder een leuk topje staat een mooi bandje eigenlijk wel een stuk beter...
Petulan schreef:Dat ben ik niet helemaal met je eens. De klachten die je noemt (smetplekken) zijn weldegelijk serieuze zaken die opgelost kunnen worden met zo'n ingreep. Een juiste BH zal het misschien verzachten, maar je zult er altijd bezig mee blijven.
En over vriendlief: Je bent baas over je eigen lijf he