Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fairytail

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 21:57

Heb het even nagekeken voor je Roxii hij zit inderdaad schuin tegen over de Top 1 Toy's.
Ik heb net doorzichtige bandjes voor mijn strapless gehaald die ik vrijdag nodig heb voor de bruiloft van mijn zus. Stomme dingen kosten gewoon meer voor grotere BH maten :oo

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:09

Wat hebben jullie eigenlijk voor sport-bh's? Ik heb nu een van shock absorber, maar die is eigenlijk te klein (is nog een D) en de vorm wordt er ook niet mooi van vind ik (maar heeft waarschijnlijk ook met het te klein zijn te maken). Verder zit hij wel superstevig.

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:36

Ik gebruik een simpele van de Hema. Heb normaal cup G maar pas hierin in een E.
Verder draag ik er vaak een gewone stevige bh overheen.

Maar om eerlijk te zijn ben ik niet zo actief met sport, gym op school kan ik door lichamelijke klachten niet doen en bij paardrijden zijn het eigenlijk alleen rustige stapritjes buiten met afentoe een lekker galopje.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 11:41

ik heb ook een shockabsorber (level 4), vorm is idd niet heel fantastisch maar hij zit stevig en met shirtje is de vorm wel gewoon mooi/prima, ik ben tevreden want hij zit als een huis, daar gaat het tenslotte om!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 12:38

Grrrrrrrr... mijn enige goed passende bh heeft het loodje gelegd afgelopen donderdag en lieve hemel, wat duurt het wachten op iets nieuws uit de UK lang zeg... 1 dag een te kleine bh en ik had al rugpijn... := Helaas komt alles wsl pas binnen als ik op vakantie ben, dus het is nog even 2,5 week rugpijn, schouderpijn en nekpijn hebben, wat een feest... -O-

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 12:54

Ik meld me hier ook maar. Ik heb 75F.
Ik loop atijd met rugpijn, nekpijn en hoofdpijn. Het is net of het tussen mijn schouders brand.
Ik draag altijd shock absorber Bh's want b met beugels zitten bij niks.
Laatst bijgewerkt door sietske83 op 10-08-10 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:19

nouja zeg..., eindelijk een leuke bh gezien van sapph in mijn maat. Zit hij toch niet helemaal mooi.. terwijl mijn andere sapph, precies dezelfde maat, perfect zit!

@vikki, is het dan niet handig misschien om er 2 te kopen? Als het betaalbaar is natuurlijk,mocht er wat stuk gaan heb je altijd iets achter de hand. Met een te kleine bh lopen is echt niet fijn...

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:26

Goedemiddag dames,

ik kom zomaar eens binnenvallen. Dit topic was me nooit eerder opgevallen. Nu heb ik geen vreselijk moeilijke maat (85 EE of 85 F) niet zo lastis misschien als sommigen hier aan het begin vermelden, maar ik heb een ander probleem.

Mijn huis raakt in paniek van de stof die onder de beugels en langs het elastiek gestyikt wordt. Voor de meesten zal dit zacht badstof achtige spul fijn zijn. Maar ik krijg er brandblaren van.
In combinatie met mijn grote cupmaat betekend dit in de praktijk dat ik woon in de sportBH's van de hunkemoller. Al jaren draag ik niets anders...

Heeft iemand van jullie misschien een gouden tip?

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:47

Dagmar_1995 schreef:
nouja zeg..., eindelijk een leuke bh gezien van sapph in mijn maat. Zit hij toch niet helemaal mooi.. terwijl mijn andere sapph, precies dezelfde maat, perfect zit!

@vikki, is het dan niet handig misschien om er 2 te kopen? Als het betaalbaar is natuurlijk,mocht er wat stuk gaan heb je altijd iets achter de hand. Met een te kleine bh lopen is echt niet fijn...

Ik heb er nu maar 3 gekocht... :D Dit gebeurt me niet nog een x... :=

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:49

Joelle, daar had ik ook last van, in mijn geval kwam dat doordat ik -zonder dit te weten- toch een te kleine cupmaat en een te grote omvangmaat droeg. Wat voor mij ook prettig werkt is 's ochtends even talkpoeder op de plekken waar de beugels zitten aanbrengen.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 16:15

joelledsr schreef:
Goedemiddag dames,

ik kom zomaar eens binnenvallen. Dit topic was me nooit eerder opgevallen. Nu heb ik geen vreselijk moeilijke maat (85 EE of 85 F) niet zo lastis misschien als sommigen hier aan het begin vermelden, maar ik heb een ander probleem.

Mijn huis raakt in paniek van de stof die onder de beugels en langs het elastiek gestyikt wordt. Voor de meesten zal dit zacht badstof achtige spul fijn zijn. Maar ik krijg er brandblaren van.
In combinatie met mijn grote cupmaat betekend dit in de praktijk dat ik woon in de sportBH's van de hunkemoller. Al jaren draag ik niets anders...

Heeft iemand van jullie misschien een gouden tip?

Een rigoreuze gouden tip: Een borstverkleining. Echt waar.

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 16:19

vrees dat mijn vriend dan gaat huilen. Haha.

Nee, ik heb echt mooie stevige borsten en er eigenlijk geen last van. Dus borstverkleining is niet iets wat ik nu zou willen eigenlijk...

Ik denk ook dat ze zo stevig zijn omdat zetijd lekker strak ondersteund worden door die sport bh's... het punt is alleen, dat het echt a-sexueel is. En onder een leuk topje staat een mooi bandje eigenlijk wel een stuk beter...

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 16:44

joelledsr schreef:
vrees dat mijn vriend dan gaat huilen. Haha.

Nee, ik heb echt mooie stevige borsten en er eigenlijk geen last van. Dus borstverkleining is niet iets wat ik nu zou willen eigenlijk...

Ik denk ook dat ze zo stevig zijn omdat zetijd lekker strak ondersteund worden door die sport bh's... het punt is alleen, dat het echt a-sexueel is. En onder een leuk topje staat een mooi bandje eigenlijk wel een stuk beter...

Dat ben ik niet helemaal met je eens. De klachten die je noemt (smetplekken) zijn weldegelijk serieuze zaken die opgelost kunnen worden met zo'n ingreep. Een juiste BH zal het misschien verzachten, maar je zult er altijd bezig mee blijven.

En over vriendlief: Je bent baas over je eigen lijf he ;)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 16:47

Ik heb het topic niet doorgelezen, alleen de beginpost (95 pagina's vond ik wat te gortig). Ik werk zelf bij een lingeriezaak, heb alleen totaal tegenovergestelde cupmaat (70A/75AA), maar bij ons in de winkel verkopen we heel veel bh's met een kleine omtrek en grote cupmaten! Omtrek 70 hebben we heel veel in de collectie en dan tot een G cup en soms zelfs groter.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:32

ook in voorgevormd?
al blijft NL natuurlijk ver voor mij...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:36

Ja, ook voorgevormd. Oa van Marie-Jo (t/m F), Marlies Dekkers (t/m F), Prima Donna (t/m G), Prima Donna Twist (t/m G), Freya (t/m G) en Pleasure State VIP (t/m G). Maar we hebben ook softcups, die hebben we oa van Prima Donna (t/m H en soms groter), Prima Donna Twist (t/m H), Aubade (t/m F), Lise Charmel (t/m G) en Freya (t/m G).

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:47

Mag ik vragen waar deze winkel zit? :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:49

Ja dat mag, check www.zardonni.nl voor de verschillende adressen. Moet wel zeggen dat de collecties per winkel verschillen, dus als je wilt weten of we iets hebben waar je echt specifiek naar opzoek bent (bepaald model of een bepaald merk), dat je dan het beste van te voren even kunt bellen. De merken die ik opnoemde, zijn er zowieso in "mijn" winkel, in Zeist.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:50

ik ga die van rotterdam is doen, maar zijn die dan ook laag uitgesneden met push up voorgevormde 70F
Wel zonder bandjes (md), want daar heb ik een hekel aan :+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:56

Pfoe, push up is er bijna niet voorgevormd voor grote cupmaten! Meestal hebben we dat maar t/m D. De meest voorkomende vraag bij de grote maten is: "mevrouw, heeft u ook iets waardoor het kleiner lijkt?" Het word ook eigenlijk maar weinig tot niet gemaakt, push up voor grote maten. Wat je wel zou kunnen overwegen is dan een laag balconnet model, dat geeft zo'n mooie bolling, borsten op een presenteerblaadje noem ik dat altijd ;) Maar dat is niet diep uitgesneden.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:58

Ok, de bolling is wat ik wil bekomen! Ga dan eens een tripje rotterdam plannen!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:03

Altijd leuk! Is een hele mooie winkel, die in R'dam!

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:28

Petulan schreef:
Dat ben ik niet helemaal met je eens. De klachten die je noemt (smetplekken) zijn weldegelijk serieuze zaken die opgelost kunnen worden met zo'n ingreep. Een juiste BH zal het misschien verzachten, maar je zult er altijd bezig mee blijven.

En over vriendlief: Je bent baas over je eigen lijf he ;)

Het zijn geen smetplekken. Ik heb er alleen last van op de plakken waar de "zachte" stof zit. Vaak dus ook aan de zijkant bij het elastiek of bij het stukje stof onder de haakjes.
Ik heb nooit last van plekken als ik geen bh aan heb of een sport bh zonder die stof. Sport BH met die stof geeft wel weer problemen.

Het is dus echt een allergische reactie op de stof die men gebruikt om de plekken waar veel beweging is zachter te maken. Echter, ik krijg er binnen 10-15 minuten enorm jeukende rode plekken onder.
Op het moment dat ik ze afplak met pleisters gaat hetal beter, maarja, dat is ook een beetje zonde...

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:31

Joyce2, ziet er uit als mooie winkels zeg! Voor mij is Luxemburg nog het dichtst bij vrees ik :)
Hoewel ik ook wel reglematig in Amsterdam kom.
Hebben ze in Luxemburg ook alles? Zijn er ook zo iets als antiallergene BH's?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 17:11

Antiallergene bh's heb ik zelf nog nooit van gehoord... Dus ik weet niet aan wat voor eisen zo'n bh zou moeten voldoen?

Luxemburg ben ik zelf nooit geweest, dus weet niet precies wat voor collectie ze hebben. Ze spreken alleen Frans en dat spreek ik voor geen meter, dus ik kan geen gezellig praatje met ze houden, zoals ik dat wel doe met mn andere collega's hier in NL ;) Het assortiment zal niet zo heel veel verschillen met dat van ons, maar als je het zeker wilt weten, kun je altijd even mailen/contactformulier invullen!