Dus besloot ik dan maar voor een andere pil te gaan.

We hebben het onder andere ook over een spiraaltje, en de prikpil gehad.
Een spiraaltje wou ik zowieso niet, en de prikpil werd mij echt afgeraden.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
AlicavR schreef:Ja maar volgens de dokter heb je dan een grotere kans op een doorbraak bloeding, en dan kon het ook zijn dat hij niet meer veilig is voor zwangerschap.
Paintlinger schreef:Mij ook......
Het viel me op dat veel HA's 'm afraden omdat ie nog niet zoveel gebruikt wordt.
_Skess_ schreef:Inderdaad dezelfde klachten over Stediril als ik heb dus....ga maar is met de huisarts overleggen..Heb alleen nog 2 pakjes liggen van deze pil
AlicavR schreef:Nou ik ben met de Microgon 30 naar huis gegaan.
Hebben jullie hier goede of slechte ervaringen mee?
xxappiexx schreef:Deze pil heb ik een paar jaar gehad, ben er zelf tevreden over. Alleen toen ik ermee begon ben ik 2 maanden ongesteld geweest...
Half jaartje geleden over moeten stappen naar Stediril 30 i.v.m. verzekering en nu weer terug naar de mircogynon 30 omdat ik van de nieuwe pil veel last van bijwerkingen heb (ik hoop tenminste dat ik die daarvan heb, dan is dat probleem ook opgelost).
chantalvdv schreef:Ow ja daar weet ik niks van
Ik moet zeggen dat ik blij ben van de microgynon 30 af te zijn.
Ik kon hem idd keurig doorslikken zonder doorbraakbloedingen oid. Maar ik merkte wel dat ik mezelf niet was door de hormonen, en hij werkte bij mij niet als anticoncepetie.
Pinacolada schreef:Nou ik kom er ff niet meer uit..
Ik ben weer opnieuw begonnen met de pil, de microgynon 30. Nu staat in de bijsluiter dat je moet beginnen op de eerste dag dat je ongesteld bent..dan is ie meteen veilig. Heb ik dus niet gedaan, wanneer is ie dan betrouwbaar? Is dat dan na een week of een maand?
2misty2 schreef:Kom even binnenvallen hier![]()
Iemand ervaring met het koperspiraaltje?
Ik kan blijkbaar niet tegen de hormonen en wil dus iets zonder hormonen.
Maar hoor nogal wat horrorverhalen.
AlicavR schreef:Maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik ook alleen maar horrorverhalen ken.
Mijn tante is er aan overleden, dus nee ik raad hem niet aan.