[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neantje

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 20:42

Echt heel erg bedankt voor de tips.!
Ik ga een gesprek met ze er over aan, hopen dat ze daar voor open staan Lachen
En anders wacht ik tot ik op mezelf woon en als ik het dan nog wil doe ik het dan, want ik wil geen ruzie, en geen respect voor me ouders tonen is ook niet mijn bedoeling..!
Groetjes

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:18

Zoals sommigen van jullie misschien weten (uit mijn eerdere berichtjes in dit topic) wilde ik al een tijdje een neuspiercing. Die heb ik uiteindelijk laten zetten, twee weken geleden en het is al aardig genezen. Ik had er van de piercer een hele groffe bol in gekregen, met ook een hele groffe bol aan de binnenkant waardoor mijn neusgat bijna dicht zat. Zij had toen gezegd dat de genezingsperiode zo'n 4-6 weken duurt, maar dat ik 'm na ongeveer anderhalve week wel kon verwisselen, afhankelijk van hoe het geneesde. Omdat het allemaal prima is gegaan, heb ik vandaag mijn piercing er dus uitgehaald en er een andere in gedaan. Een diamantje met een heel klein knopje aan de binnenkant, waar hij net achter blijft hangen. Hij zit een beetje los (dus niet strak tegen mijn huid aangetrokken), maar nou heb ik gehoord dat als je dit soort piercings in het begin in doet, de kans bestaat dat je vel er overheen groeit. Morgen wil ik dus een ringetje en een andere piercing kopen. Ik krijg de grove bol er niet meer in (erg stroef), dus kan ik gewoon die andere piercing laten zitten? Kan dat geen kwaad voor een avond? Of moet ik er misschien een klein oorknopje in doen?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:24

wat het probleem is met zulke piercings ukkiee is dat ze een enorm leed kunnen zijn. stel jij bent op 1,6 mm in je neus gepiercd (nee dat gebeurt niet maar om het even uit te leggen)
en je stopt er daarna een 1.2 in gaat je huid eromheen groeien omdat hij die ruimte niet nodig heeft. als er dan een bolletje onder zit dat dikker is dan de 1,2mm opening die jou neus heeft kan dat een drama zijn om hem eruit of erin te doen.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:26

Om die reden hen ik ook geen "nose bone" maar een gebogen versie

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:36

Het was nu al even duwen om hem erdoorheen te krijgen. Dus denk op zich niet dat het een heel erg probleem is. Maar goed, ik vroeg of het kwaad kan voor een avond? Want morgen ga ik dus inderdaad een ringetje kopen en waarschijnlijk ook een gebogen piercing. Of kan ik beter even een oorbelletje in doen?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:38

het is nu nog geen probleem maar probeer hem er eens over een half jaar uit te halen Lachen dan kan je mooi met een tang je neus in om hem eruit te knippen Haha!. en een avondje kan geen kwaad Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:47

xDramaQueen schreef:
het is nu nog geen probleem maar probeer hem er eens over een half jaar uit te halen Lachen dan kan je mooi met een tang je neus in om hem eruit te knippen Haha!. en een avondje kan geen kwaad Lachen

*ziet zichzelf weer op de bank zitten met dr vriend voor zich die met een tang probeert een neusring dicht te knijpen* Huilen van het lachen

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:48

Ok, dat wilde ik weten, bedankt Lachen Ik ben sowieso niet van plan om deze er lang achter elkaar in te houden, heb hem ook laten zetten om er een ring in te kunnen doen. Dus misschien 3 dagen met zo'n knopje en dan weer even een ring of gebogen piercing.

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 08:22

Polivy schreef:
Dat is één van de grootste fouten wat men maakt: een clithood nemen om makkelijker/beter klaar te kunnen komen ofzo.
Zei mijn piercer ook. Die kans is maar heel klein.

Heb totaal geen last van de mijne (verticaal). Voel hem zelden zitten en soms denk ik echt zo van: O ja, ik had een piercing Haha!

Ik ben nog nooit klaargekomen dus dit was iets om toch een beetje stimulatie te krijgen wat in het begin een beetje meer was maar nu dus helemaal nietmeer
Gistern nog even gekeken of het gaatje nog open was maar ik krijg de piercing er niet door.
Hij is niet rood en het geneest dus goed.
Hopelijk gaat het nog helemaal dicht na 2 jaar.

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 14:54

Ik had nog even een vraagje, ik heb niet zo lang geleden me helix piercing er uit gehaald, want me moeder stond erop omdat er een bultje achter zit..
Iemand die dat ook heeft?
Trekt dat weer weg?
En is het ontstoken of wat is het???
xx

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:00

ik heb ook een bultje, en een misvormd oor Huilen van het lachen en dat zit er al 4 jaar helaas..

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:16

Heb inmiddels een ring erin zitten. Krijg 'm alleen niet dicht xD Het is een ringetje met zo'n balletje ertussen, alleen ik krijg dat balletje er niet meer terug in. Wat nu? Iemand tips?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:17

Even naar je piercer gaan of even met een tangetje aan de slag

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:28

xDramaQueen schreef:
ik heb ook een bultje, en een misvormd oor Huilen van het lachen en dat zit er al 4 jaar helaas..

mm dus dat trekt niet meer weg..?!
kan je dan nog wel een helix weer laten piercen, maar dan hoger of lager zeg maar of doen ze dat niet?

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:29

Heb het ringetje daar net gehaald. Hij gaf zelf ook aan dat hij dat niet kon (te grove handen, ik heb het kleinste ringetje), dus dat ik het dan door zijn vrouw moet laten doen. Die is er alleen maandag, dinsdag en donderdag overdag, dan heb ik school.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:44

Even in een gereedschapskist rommelen naar een 'puntbektangetje' die even door het ringetje doen en heel ligt druk geven op het ringetje, als het goed is krijg je dan net voldoende ruimte om het balletje er tussen te priegelen Knipoog

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:37

Mijn vader heeft mijn ringetje dicht gedaan met 2 tangen Nagelbijten / Gniffelen misschien ook eens proberen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 17:15

Jah van de week komt er een tongpiercing Haha! Spannend!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 12:34

Hoi,

Ik heb een vraagje m'n nicht wilt heel graag een onderlip piecing.
Maar hoe heet dat eigenlijk? Huilen van het lachen
En als ze em laat zetten dan ga ik toekijken! Schijnheilig

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 12:38

Siggislief schreef:
Hoi,

Voor de zoveelste keer: dat heet een labret. Zie ook de eerste pagina Bloos

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 13:23

Lous schreef:
Siggislief schreef:
Hoi,

Voor de zoveelste keer: dat heet een labret. Zie ook de eerste pagina Bloos

Niet altijd toch?
Je hebt een labret en een lippiercing, De labret zit namelijk veel verder naar onderen dan een gewone lippiercing.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 13:24

Je hebt een labret, je hebt snakebites, je hebt een eskimo en zo kan je nog wel even doorgaan over de piercings die zich in of om je onderlip begeven Lachen

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:08

Nou, even terug geweest naar de piercer en zijn vrouw heeft het balletje tussen mijn ringetje gezet. Was zo gedaan (tja, zij heeft er ook ervaring mee Tong uitsteken).

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 19:21

Zeg, zou het mogelijk zijn om een kruis te laten pocketen? Dus 2 bars over elkaar? En hoe ricisovol is het?
Één of meer kruizen op mijn arm lijkt me wel wat...of als een corset doe, is een pocket corset misschien nog beter als md's.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 19:47

kun je dan niet beter micro's laten zetten?
Want die kruizen zullen dan wel surface piercings worden niet?

Met micros is het denk ik sowieso makkelijker, en minder kans op uitgroeien.