Enkele voorbeeldjes:
- "Eline, ik ben moe", ik: "ga maar even liggen

- (tijdens paardrijles) Instructrice: "Neem je teugels maar eens een kilometer korter!" Jongetje: Huh

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Corelli schreef:Fiffil: ik heb dat op ponykamp ook heel erg gemerkt bij de kinderen
Enkele voorbeeldjes:
- "Eline, ik ben moe", ik: "ga maar even liggen" *meisje gaat middenin de kamer op de grond liggen
*
- (tijdens paardrijles) Instructrice: "Neem je teugels maar eens een kilometer korter!" Jongetje: HuhDat kan helemaal niet!
*big smile*
Snoompje schreef:Dan zou ik toch even met Londen bellen hoor. Leg de situatie voor en kijk wat ze er van zeggen. Dan heb je in ieder geval al het mogelijke gedaan toch?
moonfish13 schreef:Carroussel vond ik ook altijd een drama hoor.
Niets voor mij en ik kan het nooit volgen, zeker niet in de beginfases met alles 10000 keer husselen.
Dan is er weer iemand niet en wat een gedonder. Maargoed, niet meedoen betekende dus erachteraan hobbelen.
Helemaal als je dan een paard hebt wat niet fatsoenlijk lopen wil, heel frustrerend.
Ik ben blij dat ik niet meer op manegepaarden hoef te rijden.. Ik werd er niet gelukkig meer van.
Fiffill schreef:Heeft een van jullie ervaring met het GGZ? Ik hoor er namelijk veel slechte verhalen over. Ik wil me laten testen op Asperger, maar ik denk dat ik dan via de huisarts wordt doorverwezen naar het GGZ (lijkt me?) alleen schijnt het dat je daar vaak niet zo goed wordt opgevangen... vandaar dat ik benieuwd ben naar ervaringen.