Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Ik vind het niet ranzig hoor.... overdrijven is ook een vak
Jilletje schreef:jeeej ik heb mn bestelling binnen![]()
![]()
ik heb gelijk de expander maar door een van mn gaatjes geprikt
jeuj das niet zo'n lekker gezoel zeg
maar hij zit
maareeeeh hoelang moet ie eigelijk blijven zitten voor er een sierraadje in kan???
_Scarlet_ schreef:Jammer dat ie uitgroeit! Mijn sternum viert 30 juni z'n 2e verjaardag
Anthea schreef:Haha weetje, ik zit er echt niet mee. Alleen dat het het 50 euro was en ik dat dus eigenlijk heb weggegooid. Maar voor de rest ..![]()
Heb ik weer een vrije plek voor piercings, mischien een paar MD's (ook al ben ik er geen fan van) op die plek.
Myryana schreef:Zonde voor je dat hij uitgroeit maar ik had het al aanzien komen met het materiaal wat erin zat. Maar goed eigenwijs he....
Anthea schreef:![]()
Even kijken hoe ik dat doe.
Kan hem er zo uithalen, maar moet ik daarna met iets smeren oid waardoor het litteken minder word? Of iets anders, waardoor het sneller geneest? Niet dat ik zoveel om een litteken geef, vind het wel een leuk 'aandenken'.
Red_Savage schreef:Mijn piercer vond het materiaal juist goed. Lijkt me logisch dat ze dan eerder naar hem luistert dan naar jou.
Anthea schreef:![]()
Even kijken hoe ik dat doe.
Kan hem er zo uithalen, maar moet ik daarna met iets smeren oid waardoor het litteken minder word? Of iets anders, waardoor het sneller geneest? Niet dat ik zoveel om een litteken geef, vind het wel een leuk 'aandenken'.
Jilletje schreef:nou mn expander hangt inmiddels al de hele middag in mn oork vind het 1000% meevallen aan het begin voelde het wat warm maar nu voelt het 'gewoon' maar hij is wel zwaar voor mn gevoel