[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jilletje

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:26

jeeej ik heb mn bestelling binnen Haha! Haha! Haha! ik heb gelijk de expander maar door een van mn gaatjes geprikt Tong uitsteken jeuj das niet zo'n lekker gezoel zeg Clown maar hij zit Haha! maareeeeh hoelang moet ie eigelijk blijven zitten voor er een sierraadje in kan???

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:27

Barmat schreef:
Ik vind het niet ranzig hoor.... overdrijven is ook een vak Knipoog

Ieder zn mening hè Knipoog Ik vind het toch niet bepaald gezellig als meer dan de helft van je piercing eruit gegroeid is...

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:28

Jilletje schreef:
jeeej ik heb mn bestelling binnen Haha! Haha! Haha! ik heb gelijk de expander maar door een van mn gaatjes geprikt Tong uitsteken jeuj das niet zo'n lekker gezoel zeg Clown maar hij zit Haha! maareeeeh hoelang moet ie eigelijk blijven zitten voor er een sierraadje in kan???

eigen keuze - de ene wil gelijk zn sierraadje er in, de ander wacht een paar dagen. Ik wacht altijd een paar dagen tot het weefsel heel goed opgerekt is, af en toe er uit halen, masseren met olie etc etc.

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:30

@ANTHEA, als ik jouw was zou ik je sternum er snel uithalen voordat hij uitscheurt of uitgroeit, dan ben je verder van huis...
wel zonde!

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:31

okee dankuuu Haha!

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:51

maareeh barmat???
heb je geen last van slapen dan met zo'n prikker in je oor???

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:22

Zonde voor je dat hij uitgroeit maar ik had het al aanzien komen met het materiaal wat erin zat. Maar goed eigenwijs he....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:33

Ja, jij ziet alles aankomen Ja , behalve dat je piercings steeds scheef gepierced worden. Clown ROFL

Ik haal 'm d'r binnenkort wel uit ofzo, ik kan me er eigenlijk niet zo'n zorgen over maken. Tong uitsteken

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:36

Jammer dat ie uitgroeit! Mijn sternum viert 30 juni z'n 2e verjaardag Lovers

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:16

Boh Linda, da's wel echt balen zeg.

En heehee, mijn nicht heeft mijn Uvula kunnen aanraken. het is gelukkig minder erg als iemand anders het doet (vind ik)

Er zit vooruitgang in.. Ja

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:21

Anthea, jeetje wat zonde zeg!!!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:37

_Scarlet_ schreef:
Jammer dat ie uitgroeit! Mijn sternum viert 30 juni z'n 2e verjaardag Lovers

Mijne 1 februari zn anderhalfste verjaardag Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:40

Haha weetje, ik zit er echt niet mee. Alleen dat het het 50 euro was en ik dat dus eigenlijk heb weggegooid. Maar voor de rest .. Clown
Heb ik weer een vrije plek voor piercings, mischien een paar MD's (ook al ben ik er geen fan van Clown ) op die plek. Clown

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:51

Anthea schreef:
Haha weetje, ik zit er echt niet mee. Alleen dat het het 50 euro was en ik dat dus eigenlijk heb weggegooid. Maar voor de rest .. Clown
Heb ik weer een vrije plek voor piercings, mischien een paar MD's (ook al ben ik er geen fan van Clown ) op die plek. Clown

Begrijp dat wel hoor, zou ik ook wel jammer vinden van het weggegooide geld.
Maar goed, zelfs al kan het litteken je niet zo veel schelen, je kan hem er toch best zo snel mogelijk uithalen, hoe minder groot het litteken, hoe makkelijker om er daarna een andere piercing/md's te zetten. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:53

Ja
Even kijken hoe ik dat doe.
Kan hem er zo uithalen, maar moet ik daarna met iets smeren oid waardoor het litteken minder word? Of iets anders, waardoor het sneller geneest? Niet dat ik zoveel om een litteken geef, vind het wel een leuk 'aandenken'. Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:56

Myryana schreef:
Zonde voor je dat hij uitgroeit maar ik had het al aanzien komen met het materiaal wat erin zat. Maar goed eigenwijs he....

Mijn piercer vond het materiaal juist goed. Lijkt me logisch dat ze dan eerder naar hem luistert dan naar jou.

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:04

Anthea schreef:
Ja
Kan hem er zo uithalen, maar moet ik daarna met iets smeren oid waardoor het litteken minder word? Of iets anders, waardoor het sneller geneest? Niet dat ik zoveel om een litteken geef, vind het wel een leuk 'aandenken'. Haha!

Je hebt wel speciale litteken-crème die je bij de apotheker kan halen die er kan voor zorgen dat het litteken minder groot wordt. Voor de rest zou ik hem nadat je hem eruit hebt gehaald gewoon een keer goed ontsmetten om zeker te zijn dat er geen vuil meer in de "tunnel" zit en voor de rest gewoon verzorgen zoals een net gezette piercing: zeezoutoplossing en goed spoelen.

Red_Savage schreef:
Mijn piercer vond het materiaal juist goed. Lijkt me logisch dat ze dan eerder naar hem luistert dan naar jou.

Ja, is inderdaad logisch. De meningen over surface piercings zijn gewoon heel verdeeld, en met elk materiaal heb je veel kans op uitgroei. Ik ben (en mn lichaam is) blij met mn surface bar, maar dat betekent niet dat dat het enige is wat goed kan gaan of zeker niet dat dat bij iedereen ook goed gaat.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:07

Ja
Daarbij vertrouw ik mijn piercer echt wel. Het lijkt me niet dat hij even het verkeerde materiaal meegaf.

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:33

Aahh wat zonde wel dat het uitgroeit! En over met materiaal, ik denk ookwel dat een piercer weet welk materiaal hij/zij erin stopt.. en je hem/haar daarin gewoon kan vertrouwen hoor Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:42

Na een goed leven en een korte strijd hebben wij afscheid genomen van dhr. Sternum. Verdrietig

Clown

Hij's eruit. Haha!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:43

Anthea schreef:
Ja

P-CL-E creme van biodermal.
Heel goed spul voor littekens Ja

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 19:20

Hoe ziet het er eigenlijk nu uit, nu het eruit is?
Wel zonde

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 19:38

nou mn expander hangt inmiddels al de hele middag in mn oor Clown k vind het 1000% meevallen aan het begin voelde het wat warm maar nu voelt het 'gewoon' maar hij is wel zwaar voor mn gevoel Tong uitsteken

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 19:44

Voel je je nou niet wat 'kaal' daar anthea?

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 19:50

Jilletje schreef:
nou mn expander hangt inmiddels al de hele middag in mn oor Clown k vind het 1000% meevallen aan het begin voelde het wat warm maar nu voelt het 'gewoon' maar hij is wel zwaar voor mn gevoel Tong uitsteken

Het is echt niet nodig om dat ding heel de dag in je oor te laten zitten hoor, ik doe gewoon rustig op een half uurtje max. hem door mn oor heen en steek er dan meteen een sierraad in. Gewoon op voorhand een lekker warme douche nemen, dan je oren goed inmasseren met olie, en dan gewoon de expander er rustig doorheen duwen. Als het echt niet lukt wacht ik gewoon nog wat langer, meestal betekent dat dat ik nog niet lang genoeg op de vorige maat zat en mn oor dus nog niet helemaal terug "ontspannen" was, maar meestal raak ik zonder veel moeite naar de volgende maat zonder pijn/bloed/...