Civ,... ik denk toch dat ik snel kom buurten!!!
Voorkom dit soort situaties, alleen als je jezelf echt goed voelt! Mocht dat het geval zijn dan pb je maar!
Pw jeetje hoe is de situatie met je vriend nu?
Dat met het paardje vind ik erg lastig indd, je wil het goed doen en stelt je doelen, dan komt iemand en
verziekt je harde werk. Tast je grenzen voorzichtig af en dan gaan beslissen.
Het feit "iedereen naar zijn zin maken" ken ik al te goed, dat was mijn hoofd probleem, mijn hapto heeft het mij goed afgeleerd, het kost je bakken energie zodat anderen je leuk vinden , opzich niet zo erg maar je krijgt er iet alijd hetzelfde voor terug, ik denk zelf alleen met mensen omgaan die je ook voeden met energie en niet alleen leegtrekken, je hebt genoeg aan jezelf en echt geen energie voor anderen die het niet eens voelen! Niet iedereen kan je leuk vinden, jij vindt zelf toch ook niet iedereen leuk.
Sneller nee zeggen het woordje NEE bestaat niet voor niets.!!!
Mensen die altijd maar wat van je willen hebben het niet door, maar je mag jezelf niet laten slopen!
Je verdient nu alleen maar positieve aandacht en veel energie van anderen, kunnen zij dat jou niet geven opdonderen dan!
Ik plaats zo even een stukje dat ik zelf geschreven heb en graag met jullie wil delen!
Hoop dat jullie er wat aan hebben.