Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tootje71 schreef:Hoi cher ! mag ik vragen waarom je van de pomp af bent ?
tootje71 schreef:Ik zit hier even met een flink probleem ! ik heb een zware bronchitis en heb sinds gisteren antibiotica gehad nu zit ik al 3 dagen boven de 20 ! en ik bolus mij gek maar hij gaat niet omlaag..
Net het ziekenhuis gebeld is er geen diabetesverpleegkundige aanwezig..lekker handig..
Hebben jullie dit ook eens meegemaakt en hoe opgelost ??
MI1990 schreef:tootje71 schreef:Ik zit hier even met een flink probleem ! ik heb een zware bronchitis en heb sinds gisteren antibiotica gehad nu zit ik al 3 dagen boven de 20 ! en ik bolus mij gek maar hij gaat niet omlaag..
Net het ziekenhuis gebeld is er geen diabetesverpleegkundige aanwezig..lekker handig..
bijspuiten met een gewone pen? dat helpt bij mij wel soms als ik te hoog zit en het wil niet weg met bolussen
sterkte!
MI1990 schreef:tootje71 schreef:Ik zit hier even met een flink probleem ! ik heb een zware bronchitis en heb sinds gisteren antibiotica gehad nu zit ik al 3 dagen boven de 20 ! en ik bolus mij gek maar hij gaat niet omlaag..
bijspuiten met een gewone pen? dat helpt bij mij wel soms als ik te hoog zit en het wil niet weg met bolussen
sterkte!