Goed schoonhouden (bijv. met clearasil of gewoon groene zeep).
Door aan de pil te beginnen verminder je het trouwens ook heel erg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loizy schreef:Tandpasta erop (snachts) en knijpen (oeps dat mocht niet.. maar dat doe ik altijd)![]()
Niinatjuh schreef:Loizy schreef:Tandpasta erop (snachts) en knijpen (oeps dat mocht niet.. maar dat doe ik altijd)![]()
Hoe komt dat dan ?
xx
Giinaa schreef:plak bhs?
melmzs schreef:weet er iemand iets tegen die zwarte puntjes op je gezicht e neus, Ze heten mee eters geloof ik???
lissisanne schreef:ik gebruik clearasil tegen de puistjes maar daar gaat mijn huid
onwijs van schilferen iemand tips?
en een vriendin van mij heeft last van roos zijn daar ook trucjes voor?
ik hoor het graag
CandyQueen schreef:lissisanne schreef:ik gebruik clearasil tegen de puistjes maar daar gaat mijn huid
onwijs van schilferen iemand tips?
en een vriendin van mij heeft last van roos zijn daar ook trucjes voor?
ik hoor het graag
Zeg dat ze haar haar beter uitspoelt.het niet goed uitspoelen van het haar blijkt volgens mijn cursussen de grootste reden of head&shoulders shampoo gebruiken.
Loizy schreef:Tandpasta erop (snachts) en knijpen (oeps dat mocht niet.. maar dat doe ik altijd)![]()
CandyQueen schreef:Geen idee..
Die van Helena Rubinstein wel, maar die kost €40. En is dus niet echt goedkoop. Die van Dior, de spray, is ook heel goed, maar die kost ook tussen de €40 en de €50. Zoieso is een foundation iets dat je veel gebruikt, en dus kan je beter een iets duurdere kopen. Deze zijn vaak veel beter voor je huid.Of je kan gewoon door je dagcreme bruine poeder mengen.