Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JENNx schreef:Oké. Ik heb inmiddels mijn haar nog steeds donkerbruin, en ik wil graag weer terug naar blond, mijn eigen kleur, en misschien zelfs nog wel iets lichter voor de zomer.
Ik ben er nog steeds niet over uit ...
- Laten ontkleuren bij de kapper. (Dat doet toch errug zeer?)
- Steeds een teint lichter verven, totdat het weer blond is.
Wie kan mij advies geven?
Nemurin schreef:Pff ik heb dus heel erg pluizig haar met kleine krulletjes, en de punten beginnen weer dood te worden. Nou is het al jaren in vrij subtiele laagjes geknipt zodat het niet één grote opkruipende zooi wordt, al gaat het natuurlijk nog heel erg omhoogkrullen en wijd staan.
Ik ben het zat. Iemand een idee of ik het in een ander model moet laten knippen? Als ik het gewoon in model probeer te brengen wil het namelijk maar op één manier, en het blijft gewoon pluizig en kleine rotkrulletjes.
Wat kun je er nou mee zeg...
Of moet ik gewoon weer de dooie punten eraf laten halen...?
dressagelady schreef:JENNx schreef:Oké. Ik heb inmiddels mijn haar nog steeds donkerbruin, en ik wil graag weer terug naar blond, mijn eigen kleur, en misschien zelfs nog wel iets lichter voor de zomer.
Ik ben er nog steeds niet over uit ...
- Laten ontkleuren bij de kapper. (Dat doet toch errug zeer?)
- Steeds een teint lichter verven, totdat het weer blond is.
Wie kan mij advies geven?
Tint lichter verven lukt niet .. Je kunt je haar alleen gemakkelijk donkerder verven, lichter niet. De verf zal dan namelijk wel pakken, maar het komt er als het ware 'bovenop' dus het zal hoe dan ook donkerder worden .. Been there done that, ik moest ook gewoon naar de kapper helaas
_vivi_ schreef:Ik heb wel eens van mensen gehoord dat je een kleur sneller uitwast als je head & shoulders shampoo gebruikt.
Ik weet niet of het waar is, ik heb het zelf nooit gedaan, maar ik heb dat vaker dan 1x gehoord dus misschien werkt het wel
JENNx schreef:Oh, naar welke kapper ga jij trouwens? En hoeveel heb jij voor ontkleuren betaald? En hoeveel zou het voor mij kosten denk je? Of is er geen verschil qua kosten als je lang of kort haar hebt?
Miesjex schreef:zoeizo moeten de dode punten er altijd af
dan pluist je har zoiezo minder.
Je kan altijd met je kapper samen kijken wat een leuk model voor jou is.
Wat doe jij zelf aan je haar elke dag?
Miesjex schreef:Shanaa_w: je kan helaas je haar niet sneller laten groeien haha!
Was dat maar zo want ik wil het ook weer langer hebben.
Wat je wel moet doen is je puntjes goed bij houden, als je dode punten hebt denken veel mensen van ik laat het eraan dan is het sneller lang.
Maar wel altjd je puntjes knippen, anders groeit het namelijk niet meer.