Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PintoNatal schreef:Vorige keer in mijn stopweek ben ik helemaal niet ongesteld geweest, en nu ben ik sinds zondag gestopt en het gaat er weer niet uitzien of dat ik ongesteld ga worden. Terwijl ik eerst maar 6uur te laat moest zijn met de pil in nemen en dan was ik gewoon een halve dag ongesteld en had tussendoor ook vaak bloedingen :s
rosanne1988 schreef:hm, ik slik nu ongeveer 5 jaar de pil.. en wil eigenlijk iets met minder hormonen.
spiraaltje leek mij wel iets, maar volgens de dokter is een nuvaring ook goed.
voordeel aan een spiraaltje is dat je het geluk kunt hebben dat je niet meer ongesteld wordt.
wie kan mij de voor- en nadelen van beide vertellen?
Wietse_07 schreef:Misschien een beetje 'raar'omneer te zetten hoor, maar ik heb de diane pil, en ik heb het vd week zonder condoom gedaan...Niet slim..Maar volgens de een is ie wél betrouwbaar tegen zwangerschap en volgens de andere weer niet. Ik weet niet wat moet doen? Wat ishet beste? Ik heb nu nog 1 week en zou dan een stopweek hebben maar meestal slik ik door, zal ik dan volgende week stoppen of juist door slikken?
ladyenpippi schreef:Ik heb ook een vraagje, ben al jaren aan de pil, eerst aan de Microgynon 30 en nu 50. Maar als ik een keer wil doorslikken word ik gewoon ongesteld heb het nu ook al 2 keer gehad dat ik in het buitenland was op vakantie. Nu was ik laats bij de HA en die zei dat ik geen andere pil kon nemen omdat ik al een redelijke zware heb, maar nu kan ik dus nooit een keer doorslikken met de pilSpiraal of mirena wil ik niet.
Wie kan mij helpen?
rosanne1988 schreef:wie van jullie is er eigenlijk nog steeds ongesteld, ondanks dat ze een spiraaltje heeft?
malih schreef:ladyenpippi schreef:Ik heb ook een vraagje, ben al jaren aan de pil, eerst aan de Microgynon 30 en nu 50. Maar als ik een keer wil doorslikken word ik gewoon ongesteld heb het nu ook al 2 keer gehad dat ik in het buitenland was op vakantie. Nu was ik laats bij de HA en die zei dat ik geen andere pil kon nemen omdat ik al een redelijke zware heb, maar nu kan ik dus nooit een keer doorslikken met de pilSpiraal of mirena wil ik niet.
Wie kan mij helpen?
Overstappen naar een andere merk pil, kan zijn dat de hormoon huishouding dan anders is waardoor je dan wel kunt door slikken.