Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennifer schreef:Zit niet vaak meer op dit forum, ben 1.5 jaar geleden (tijdelijk) gestopt met paardrijden.
Ben afgelopen donderdag geopereerd. Rechts 300 gram weggehaald en links 100 gram. Voel me hartstikke goed en het resultaat is nu al mooi!
Wanneer zijn jullie weer begonnen met paardrijden?
Karin schreef:Bij mij is er ook niet zo heel veel weggehaald, uit mijn hoofd zeg ik ook iets van 300 gram per kant. Ik was voor de operatie al een kilo of 10 afgevallen en was daardoor redelijk wat vetweefsel kwijtgeraakt, het was vooral klierweefsel en overtollige huid die is weggehaald. En het is zonder problemen totaal vergoed door de verzekering, was geen twijfel over mogelijk.
Petulan schreef:Het zit 'm niet in de grootte, het zit 'm in de mate van fysieke klachten die jij neer kunt leggen bij je chirurg en de verzekering!
Bij veel overgewicht is het idd zo dat je eerst een streefgewicht moet halen, maar op 10 kilo maakt het niet uit of je een F of een E-cup hebt..
Nanda schreef:Ik wil niemand beledigen maar ik vind 300 en 100 gram eraf behoorlijk weinig. Ik vraag me dan echt af of de betreffende klachten dan aan de borsten te wijten te zijn. Maar vanaf achter de computer kan ik hier uiteraard geen oordeel over vellen
Robijntjah schreef:Ik wil daar geen oordeel over vellen, daar weet ik er gewoon niet genoeg voor van af!
Wel wil ik zeggen dat dat voor mij weinig is met mijn anderhalve kilo
Snoevie schreef:ik zou ook heel erg graag een verkleining willen,maar als ik er al aan denk breekt het zweet me uit.
ik heb maat E,en ze zitten me flink in de weg,zeker tijdens het paardrijden en ik heb er ook vaak rugpijn van.
en als je die BH's ziet........net tenten
Snoevie schreef:haha ja daar heb je ook gelijk in,maar het is iets wat ernstig vastgeroest zit tussen mijn oren.
ik vind ze zelf zo lelijk.......