[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juthi

Re: Het [Centrale] Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 14:28

MissDonna schreef:
nee, ik heb echt liever mn knol..! Maar ik denk dat ze alleen dreigen.. En het enit echt willen doen.. van mn brommer wel .. maar mn paadje weg doen betekend ook dat ik niet meer thuis kom en dat weten ze ook

Ofterwijl jij neemt liever t risico dat ze je paard weg doen en dat je , doordat jij t niet kon laten om een piercing te zetten, niet meer thuis komt???
Sorry maar vind dit wel een beetje raar...

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 16:14

Ik zou het dan maar laten!
Als ik een paard zou krijgen, dan zou ik daarvoor nog al m'n piercings eruit rukken zonder er over na te denken!
Nu hebben m'n ouders niks om me mee te chanteren zodat ik niet meer piercings neem hehehe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 16:45

Ach komop, mijn ouders zouden m er ook uit trekken. Nooit gedaan. Ze vinden het waarschijnlijk gewoon eng en roepen het om die reden. Alsof ze er trouwens achter zouden komen....tenzij je een driedubbele tongpiercing wilt...maar dan nog; er zijn doorzichtige balletjes te koop en niemand die dan wat ziet...

Het is jouw lichaam!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 18:07

mijn moeder twijfelde eerst en k heb toen mijn navelpiercing laten zetten, ze vond hem nog mooi ook haha

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 18:08

Akke schreef:
Ach komop, mijn ouders zouden m er ook uit trekken. Nooit gedaan. Ze vinden het waarschijnlijk gewoon eng en roepen het om die reden. Alsof ze er trouwens achter zouden komen....tenzij je een driedubbele tongpiercing wilt...maar dan nog; er zijn doorzichtige balletjes te koop en niemand die dan wat ziet...

Het is jouw lichaam!

serieus? doorzichtige? haha dat lijkt me melig

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 19:03

Citaat:

Hij kan wel scheef groeien ... Als je een beetje een wat dikkere buik heb en je gaat in je genezingsperiode meerdere keren echt lang achterelkaar zitten, dan verdwijnt je piercing tussen je zwembandjes En dan gaattie scheef zitten, en zo kan hij scheef groeien, alleen als je al buiten je genezingsperiode ben dan maakt het niet uit.

Die van mij zat bij het begin al een beetje scheef! en heb ook een beetje ene rolletje waar ie af en toe in verdwijnt hahaha

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 19:33

Ik heb ook voor mijn labret een doorzichtig balletje gehad, heel handig voor een baantje waarbij het eigenlijk niet erg fijn is
Maarja die krengen zijn zo klein.. en ben hem alweer kwijt

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 19:56

nee, ze drijgen dnek ik alleen maar.. mar ik blijf gewoon door zeuren totdat het mag..

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 21:49

meiske16 schreef:
ik heb nu een jaar een navelpiercing maar nu de laatste 2 maanden onsteekt ie weer...korstjes enzo,en ook wat geel spul
heeft iemand tips voor mij hoe ik het het best verzorgen kan en kan onderhouden?

iemand hier nog een tip voor???

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 23:24

@meiske16: maak je navel weer schoon met unicura zeep, zorg dat hij goed schoon blijft en dat er geen kleding langs schuurt.

mijn moeder begon te gillen toen ik thuiskwam nadat ik tongpiercing had laten zetten dat ze hem niet wilde zien... nou 10 minuten later -->> steek je tong is uit..?!

navel bloedde bij mij niet, tong wel, behoorlijk haha.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 10:59

ik krijg vanmiddag een staafje erin, maar ik vraag me af hoe ze het ringetje eruit gaan halen want momenteel zit ie vast (door het wondvocht nog neem ik aan) is dat trouwens normaal na 6 weken dat het nog een beetje rood is en er nog wondvocht uitkomt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 11:15

Meer dan normaal, normaler dan dat ie al genezen zou zijn. Voor het wisselen gebruiken ze glijmiddel

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 11:49

pfieuw ok, ik dacht al dat ik hem misschien niet goed had schoongehouden, maar hoe kan ik hem nou straks met een staafje erin nog goed schoonhouden? ik weet niet, maar dan kun je toch veel slechter bij de plek waar de piercing erin gaat zeg maar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 11:56

Maak jij een wondje ook iedere dag schoon? Krab jij iedere dag het korstje eraf om hem uit te wassen met unicura? Nee? Dan heb je je antwoord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 11:59

meiske16 schreef:
meiske16 schreef:
ik heb nu een jaar een navelpiercing maar nu de laatste 2 maanden onsteekt ie weer...korstjes enzo,en ook wat geel spul
heeft iemand tips voor mij hoe ik het het best verzorgen kan en kan onderhouden?

Juist NIET meer schoonmaken met unicura...laat de boel de boel! Het enige wat je wel kan doen is even schoonspoelen met water als je onder de douche staat. Maar laat die unicura lekker weg.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 12:28

mja maar als je hem niet meer kunt draaien dan blijft die op een gegeven moment toch vastzitten of zie ik dat nou gewoon verkeerd? (zal wel)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 12:42

Als ie vast zit spoel je m een beetje met water, meestal is dat wel genoeg!

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 21:04

Bij mij heeft een ringetje nog nooit vast gezeten vind het niet echt goed klinken eigenlijk.
Ik moest het met schoonmaken ook beetje draaien om het vuil goed weg te krijgen.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 21:07

ja ik ook, maar ik ga niet de hele dag dat ding schoonmaken, maar het zag er goed uit zei ze, ik was alleen beperkt in mijn keuze omdat het nog verder moet genezen en het staafje dus lang genoeg moest zijn, over een half jaar zou ik die andere ook passen zei ze

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 21:14

Dat had ik ook (maar heb hem ook als staafje laten zetten)
een heel lelijk blauw steentje
Maar na tussendoor wisselen bleek het toch de beste te zijn. Nu moet ik tot het genezen is niet naar mijn buik kijken haha

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 22:09

Jeetje wat hebben jullie een problemen met de navelpiercing zeg Heb ik helemaal geen last van gehad haha

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 22:18

ik heb ook geen problemen hoor met mijn piercing, t gaat bij mij allemaal nog prima

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 11:20

Akke schreef:
meiske16 schreef:

Juist NIET meer schoonmaken met unicura...laat de boel de boel! Het enige wat je wel kan doen is even schoonspoelen met water als je onder de douche staat. Maar laat die unicura lekker weg.

hmm niet dus? euh okej...
water met zout dan??

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 11:47

auw.. Zout prikkelT

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 12:11

Ik heb nog nooit met zout schoongemaakt
En alles gaat prima