Ik ben een nare ervaring met een botte arts rijker, een hoop vooroordelen die hier in het topic zijn besproken die kwamen in dat gesprek voorbij, en dan allemaal gemaakt door notabene een arts.
Tijdens het gesprek was ik uiteindelijk zo over de zeik door die man zijn rotopmerkingen dat ik tegen hem ben uitgevallen, dat vind ik heel erg want zo ben ik niet en zo wil ik niet zijn. Heel jammer ook dat hij daarna pas vriendelijk tegen mij kon doen
ik was zo intens boos en verdrietig tegelijkertijd, ik kon alleen nog maar huilen en sindsdien ga ik van de ene paniekaanval naar de andere. Dat iemand die zo slecht op de hoogte is van aandoeningen op de plek zit om mensen te beoordelen vind ik echt beangstigend en ik ben al dagen over de zeik.
Maar goed deze arts gaat er een plasje over doen, dan gaat iemand van de gemeente er nog een plasje over doen en dan heb ik als het goed is met 2 weken het antwoord in huis, dat zal ik hier tzt wel delen. Er werd mij wel aangeraden om niet teveel erop te hopen.