Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Anne_x

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 13:05

Spannend weer voor iedereen.
Stom hoe je je zelf voor de gek kan houden he.

Hier helaas ook hartstikke ongesteld.

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 13:28

Wat vervelend dat jullie allemaal ongesteld zijn geworden..
Ik zou willen dat niet jullie, maar IK degene was met bloed :+
Hier lijkt er nog steeds niets op gang te komen, inmiddels 3 weken geleden dat we de echo hadden en 7/8 weken geleden dat het vruchtje gestopt is met groeien... Hoewel ik nog steeds geen medicatie wil, zou ik het wel fijn vinden als mijn lijf het op zou gaan pakken...

Jolien: goed om je even op iets anders te storten, hopelijk geeft het voldoende afleiding! Ik ben afgelopen maandag ook weer gestart met m'n dieet, wil nog 15 kg kwijt, nu maar hopen dat mijn lijf daarin wél meewerkt :))

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 15:22

Oh pittig Jasia.. dat het niet op gang wil komen. Hoelang wil je afwachten?

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 15:35

Hier nu 2 dagen wat spotting, de menstruatie wil nog niet echt doorzetten.

Jeetje Jasia knap dat je zo lang kunt wachten.. snap dat je het liefst je lichaam het zelf wilt laten ‘oplossen’. Maar mentaal moet het ook vol te houden zijn, sterkte :knuffel:

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 15:46

Super pittig dat het niet zelf op gang komt. Wij hebben wel gekozen voor medicatie en dat is ons toen echt meegevallen, voor hoe ver dat kan. Ik vond het afwachten onwijs zwaar en heel vervelend. Sterkte!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 16:51

Heftig jasia, hopelijk lost je lichaam het snel zelf op :knuffel: lijkt mij heel pittig dit.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 18:59

Heeft iemand wel eens gehad dat de ovulatie door blaasontsteking week later kwam?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 19:24

LinsxDot schreef:
Heeft iemand wel eens gehad dat de ovulatie door blaasontsteking week later kwam?

Wel door koorts en door de covid vaccinatie

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 19:39

Angela_ schreef:
LinsxDot schreef:

Wel door koorts en door de covid vaccinatie

A

Ik heb überhaupt sinds m’n vaccinaties m’n ovulatie op dag 20 :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 22:51

Ik ook barbabientje…

Lymoncello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 01:10

Hier aan het wachten vol spanning tot de 16e, dan zou ik ongesteld kunnen worden. Wanneer doen jullie een zwangerschapstest? Gelijk als het kan of eerst wachten?

Pff bij alles wat ik voel denk ik steeds "zou het??" Of is het PMS..?

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 06:32

Bij mij is het vaak strikt zoals het boekje of 1-2 dagen later. Dus vond dit wat vreemd. Maar goed dan is het waarsch dus wel van de blaasontsteking.

Ik test pas na dat ik te laat ben om teleurstellingen te voorkomen.
Helaas geen gebruik gemaakt van me ovulatie me hoofd staat er niet naar. Me kind is ziek en ik ben continu daar mee in de weer

Lymoncello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 11:51

Linsxdot beterschap met je kind, wat naar.

Ik ga denk ik 1 dag proberen te wachten, meestal ben ik als klokwerk ongesteld. Wel moeilijk hoor. Zal mezelf maar wat moeten afleiden

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 18:00

Uit nieuwsgierigheid en een misschien misschien..
Vertellen jullie je partner elke keer dat je een zwangerschapstest neemt? Op voorhand of enkel de uitslag, om het zo te zeggen..?

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 18:20

Rebel_Jits schreef:
Uit nieuwsgierigheid en een misschien misschien..
Vertellen jullie je partner elke keer dat je een zwangerschapstest neemt? Op voorhand of enkel de uitslag, om het zo te zeggen..?

Ja ik vertel het elke keer.
Heb ook een verpleegkundige als man dus die weet mn hele cyclus soms beter dan ikzelf haha.
Vaak doe ik hem wel zonder iets te zeggen en zeg dan achteraf dat ik een test gedaan heb en dat hij negatief of positief was.

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 18:24

Ik vertel het mijn partner ook. Na 2 jaar van de pil af te zijn weet hij ondertussen ook wel wanneer mijn ovulatie is en wanneer ik kan testen :+

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 19:33

Ik vertel het nooit. Stuur wel foto als positief ( hij is dan aan het werk ) is en anders snel in de prullenbak. Wij zijn niet zo romantisch denk

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 20:23

Nee ik vertel het ook niet. Heb nog steeds een plannetje om hem te verassen als de test positief is. Gelukkig houdt mijn man ook niet heel nauwkeurig bij wanneer ik ongesteld moet worden.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 20:24

Ik vertel de uitslag achteraf indien getest, maar vaak is mijn menstruatie eerder dan de test en meld ik dat gewoon

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 20:27

annepaardoes schreef:
Nee ik vertel het ook niet. Heb nog steeds een plannetje om hem te verassen als de test positief is. Gelukkig houdt mijn man ook niet heel nauwkeurig bij wanneer ik ongesteld moet worden.

Dit heb ik wel gedaan bij mijn eerste zwangerschap! Toen voelde ik aan alles dat ik zwanger was en heb ik hem een cadeautje gegeven met een romper en de de test erbij. Maar na 2 foute zwangerschappen is de roze wolk er wel een beetje vanaf als ik weer zwanger mag worden

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 20:28

Wij hebben inmiddels afgesproken dat als ik een early doe, ik niks zeg. Hij weet wel wanneer ik ongeveer mn menstruatie verwacht, dus als ik overtijd ga wil hij t graag weten.

Bij de eerste x hadden wij beide een ander beeld en kwam het toch harder aan dan verwacht daarom nu zoals bovenstaand zodat we daar geen onduidelijkheid meer over hebben. Maar ook ik wil mijn vriend verrassen als t zo is

Ik zou vanaf de 15e een early kunnen doen nu. Maar dat is pas dag 7 na mn eisprong ( korte cyclus), twijfel.of het dan zin heeft. Klinkt romantisch maar we gaan savonds uit eten boor mijn verjaardag dus als t zo is, is het een tof.moment

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 20:38

Dooortje schreef:
annepaardoes schreef:

Dit heb ik wel gedaan bij mijn eerste zwangerschap! Toen voelde ik aan alles dat ik zwanger was en heb ik hem een cadeautje gegeven met een romper en de de test erbij. Maar na 2 foute zwangerschappen is de roze wolk er wel een beetje vanaf als ik weer zwanger mag worden

Dat kan ik mij wel voorstellen. Als ik zwanger mag raken zal dit van ons eerste kindje zijn. Nou moet ik wel zeggen dat ik, toch ook wel mede door dit topic, na een positieve test nog wel voorzichtig zal zijn met de euforie. Gewoon omdat er na die positieve test nog zoveel “mis” kan gaan.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 22:06

Bij ons is er sowieso hele erge tijdsdruk en dan is het leuk er wel vanaf. En zeker ook na de laatste domper zoals meer hier.. is het romantische en leuk er wel vanaf

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 22:32

Ik vertel het wel, maar voor de begeleiding na de zoveelste domper was de lol er wel af.
Nu moeten we na de terug plaatsing 14 dagen wachten en testen. Dat is zo niet romantisch net als het hele traject. Het voelt dan meer als iets zakelijks wat je afrond.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 22:38

Ik vertel het altijd naderhand want ik wil hem geen valse hoop geven. Ik wil hem dat besparen.

Ook hier is de romantiek er wel af. Het hoeft alleen niet meer zo van mij. :n