Booster vaccinatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

conejo

Re: Booster vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 18:38

Hier helaas nog steeds hoofdpijn sinds vrijdag. Verder niet echt last meer van mijn arm.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 19:50

Vandaag mijn booster gekregen om half 4. Moderna, halve dosis. Had eerder al 2 keer Pfizer gekregen.
Morgen mijn vrije dag, ben benieuwd.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 20:18

Hier ook hoofdpijn, spierpijn en koud. Maar ik heb afgelopen nacht ook weinig geslapen.

Ik neem hem ook niet meer tot het najaar, mijn "goede" dagen zijn al best spaarzaam ik ga me er niet nog heel veel af laten nemen door een vaccin.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 20:47

Walkure schreef:
WinSel schreef:
Ik heb eergisteren de booster gehad maar lig sinds gistermiddag ziek op bed. Eerst leek het bij alleen wat spierpijn in de arm te blijven, maar uit eindelijk hoofdpijn, heel warm, heel koud, spierpijn, pijn onder m'n oksel etc. Echt niet leuk

Zelfde klachten hier gehad :( Vorige week woensdag prik, donderdag en vrijdag ziek thuis gebleven. Vrijdag voelde ik me al wel een stuk beter gelukkig, vooral nog hoofdpijn en die pijn in mijn oksel (door gezwollen lymfeklier denk ik) bleef echt aanhouden tm gister. Eerste twee prikken pfizer geen last van gehad.

Beterschap!

Dank je wel!
Bij mij zijn de meeste klachten over, na 2 dagen op de bank hebben gelegen....Alleen de klier in m'n oksel is nog opgezwollen en pijnlijk en de klier bij m'n sleutelbeen is ook behoorlijk opgezwollen. Hoop dat dat ook snel weg gaat...

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 20:48

Wat opvallend dat zoveel mensen ziek worden van het vaccin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 20:51

Denk je niet dat mensen sneller geneigd zijn om te delen als ze klachten hebben? Dat zie ik in mijn omgeving om.

Ik heb gisteren de booster gehad. Voor de 3e keer pfizer. Nergens last van zelfs niet van een stijve arm en heb me geen moment minder gevoeld.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 20:53

Hier zie ik ook veel mensen die delen niet ziek te zijn.
Waaronder ik.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 20:53

Spenk schreef:
Denk je niet dat mensen sneller geneigd zijn om te delen als ze klachten hebben? Dat zie ik in mijn omgeving om.

Ik heb gisteren de booster gehad. Voor de 3e keer pfizer. Nergens last van zelfs niet van een stijve arm en heb me geen moment minder gevoeld.

Uhm nee ik heb eigenlijk nooit hoofdpijn behalve als ik een hoofdpijnaanval heb. Dit voelde heel anders dan normaal. :j

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 20:54

Dochter 25 weken zwanger en van derde Pfizer totaal geen last gehad. Één zoon had helaas een verkeerde prikker, gebruikte arm als dartbord. Dus hele zere schouder en arm.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 20:55

Loretta schreef:

Dat is ook de bedoeling, dat je lichaam er op reageert ;)
Dan gaat het het virus voortaan herkennen en makkelijker verslaan wanneer het je lichaam binnen komt.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 20:55

bigone schreef:
Dochter 25 weken zwanger en van derde Pfizer totaal geen last gehad. Één zoon had helaas een verkeerde prikker, gebruikte arm als dartbord. Dus hele zere schouder en arm.

Je moet toch wat als de pubs dicht zijn :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 21:07

Spenk schreef:

Ik heb het ook gedeeld dat ik van prik 1 geen last had en van prik 2 alleen snachts wat verhoging maar verder ook niet. Heb er geen seconde over nagedacht dat ik van de derde wel goed ziek kon worden. :D Was er dus ook totaal niet bang voor maar krijg nu wel wat angst voor een eventuele vierde.

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 21:17

Mijn moeder zusje schoonvader en oom van mijn man hebben allemaal alleen last van de arm gehad. Een wel meer dan de andere maar na paar dagen over. Verder geen klachten. Mijn zusje heeft Pfizer gehad rest moderna.

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 21:37

hoofdpijn is hier ook nog steeds niet over en nog niet helemaal lekker. Zaterdagavond Moderna gehad.
Mijn collega mocht onverwachts gisteren ook zijn Moderna booster en vandaag ook flink ziek en koortsig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 22:01

MarlindeRooz schreef:
Spenk schreef:

Uhm nee ik heb eigenlijk nooit hoofdpijn behalve als ik een hoofdpijnaanval heb. Dit voelde heel anders dan normaal. :j

Wat bedoel je daar precies mee?

Ik doel op dat mensen juist delen dat ze klachten kregen van de prik en mensen die geen klachten kregen niet allemaal in een topic of op SM zetten ''ik had geen klachten''

Net als dat als het het op werk erover gaat ofzo dat er dan ik noem maar wat 5 mensen zeggen ja ik had wel spierpijn/hoofpijn etc. En niet dat er dan 45 anderen 1 voor 1 zeggen. Ik had niks.

Dat bedoel ik dus :D dat je niet stellig kan zeggen er worden veel mensen ziek van de booster omdat je veel reacties leest van mensen die ziek er van werden en niet die niks hadden.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 01:09

Vanavond de booster gehad. Het stond in Ede helemaal vol met militairen, best leuk :P Ben er zelf ook door een geprikt. Was vergeten om een shirt met korte mouwen aan te doen, dus moest toch een beetje strippen.. oeps.
Nu wel aardig vermoeid en met grieperig gevoel in bed, helaas.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 04:05

Na 2x pfizer heb ik maandag moderna gehad. Toevalllig ook door een militair, ze heeft 'm prima gezet, nergens last van gehad.

In eerste instantie niet blij met moderna, maar uiteindelijk toch vol overtuiging gegaan omdat het de beste combi lijkt qua beschermingsduur.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 04:35

Vandaag (nou ja, gisteren, het is inmiddels half 4 's nachts :') ) de booster gehaald. Prik voelde niet aan als een prik, ik had het idee dat het net onder de huid was gezet ofzo, heel raar. Urenlang nergens last van gehad. Nu alleen een beurs gevoel rond de prikplek. Hoop dat er verder niks komt. Eerste 2 vaccinaties werd ik alleen heel moe van de volgende dag en het gevoel van rubberen benen :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 08:57

Gister geprikt met Moderna. Normaal geslapen vannacht, zeker vergeleken bij de vorige keren met Pfizer toen ik doodmoe was na de prik. Nu beetje pijn op de prikplek maar meer ook niet. Hopelijk blijft het hierbij.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 10:16

Loretta schreef:

Verkeerde beeld vorming. Klagende mensen zijn veel sneller met delen van hun klachten, de meerderheid, die weinig tot geen bijwerkingen heeft laat zich niet horen, die gaan verder met hun leven.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 10:19

CharleyT schreef:
Loretta schreef:

Verkeerde beeld vorming. Klagende mensen zijn veel sneller met delen van hun klachten, de meerderheid, die weinig tot geen bijwerkingen heeft laat zich niet horen, die gaan verder met hun leven.

Eens, dat is sowieso zo met internet. Je leest alleen de horror verhalen die tijden duren. En niet de mensen die door een bepaald traject gewoon heen zeilen en of dat nu vaccineren is, diabeet zijn, kanker hebben, of een ingescheurde teennagel hebben.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 10:20

Maar je zou maar net degene zijn bij wie die helemaal verkeerd valt. Het komt toch nog vrij regelmatig voor.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 10:24

Loretta schreef:
Maar je zou maar net degene zijn bij wie die helemaal verkeerd valt. Het komt toch nog vrij regelmatig voor.

Wat is jou norm voor 'komt regelmatig voor'? 1 op de 10, 1 op de 100 of 1000 of 10.000? Maakt best wel een verschil. Het begrip regelmatig is erg rekbaar.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 10:29

Tuurlijk, maar dat geldt toch met alles wat je neemt? Ik heb een vet allergische reactie op amoxiciline gehad, dat was echt niet grappig. Terwijl miljoenen mensen die antibiotica fluitend gebruiken en daar veel baat bij hebben.

Vervelend voor mij? Zeker!
Slecht middel daardoor? Voor mij persoonlijk wel, maar algemeen zeker niet natuurlijk.
Wil ik nu geen enkel antibiotica meer? Nee natuurlijk niet, maar deze niet meer.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 10:32

CharleyT schreef:
Loretta schreef:

Wat is jou norm voor 'komt regelmatig voor'? 1 op de 10, 1 op de 100 of 1000 of 10.000? Maakt best wel een verschil. Het begrip regelmatig is erg rekbaar.

1 op de 10 en 1 op de 100 noem ik niet bepaald zeldzaam. Daarnaast vind ik dat je het middel ook tegen de kwaal af moet zetten. In dit geval Omikron.