Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Walkure schreef:WinSel schreef:Ik heb eergisteren de booster gehad maar lig sinds gistermiddag ziek op bed. Eerst leek het bij alleen wat spierpijn in de arm te blijven, maar uit eindelijk hoofdpijn, heel warm, heel koud, spierpijn, pijn onder m'n oksel etc. Echt niet leuk
Zelfde klachten hier gehadVorige week woensdag prik, donderdag en vrijdag ziek thuis gebleven. Vrijdag voelde ik me al wel een stuk beter gelukkig, vooral nog hoofdpijn en die pijn in mijn oksel (door gezwollen lymfeklier denk ik) bleef echt aanhouden tm gister. Eerste twee prikken pfizer geen last van gehad.
Beterschap!
Spenk schreef:Denk je niet dat mensen sneller geneigd zijn om te delen als ze klachten hebben? Dat zie ik in mijn omgeving om.
Ik heb gisteren de booster gehad. Voor de 3e keer pfizer. Nergens last van zelfs niet van een stijve arm en heb me geen moment minder gevoeld.
Spenk schreef:Denk je niet dat mensen sneller geneigd zijn om te delen als ze klachten hebben? Dat zie ik in mijn omgeving om.
Ik heb gisteren de booster gehad. Voor de 3e keer pfizer. Nergens last van zelfs niet van een stijve arm en heb me geen moment minder gevoeld.
MarlindeRooz schreef:Spenk schreef:Denk je niet dat mensen sneller geneigd zijn om te delen als ze klachten hebben? Dat zie ik in mijn omgeving om.
Uhm nee ik heb eigenlijk nooit hoofdpijn behalve als ik een hoofdpijnaanval heb. Dit voelde heel anders dan normaal.
CharleyT schreef:Loretta schreef:Wat opvallend dat zoveel mensen ziek worden van het vaccin.
Verkeerde beeld vorming. Klagende mensen zijn veel sneller met delen van hun klachten, de meerderheid, die weinig tot geen bijwerkingen heeft laat zich niet horen, die gaan verder met hun leven.
CharleyT schreef:Loretta schreef:Maar je zou maar net degene zijn bij wie die helemaal verkeerd valt. Het komt toch nog vrij regelmatig voor.
Wat is jou norm voor 'komt regelmatig voor'? 1 op de 10, 1 op de 100 of 1000 of 10.000? Maakt best wel een verschil. Het begrip regelmatig is erg rekbaar.