Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Dat anaërobe rondje in garmin connect is bij mij bijna altijd leeg. Of lichtgrijs.
Volgens mij moet ik echt de longen uit mijn lijf lopen om daar iets in gevuld te krijgen. En aangezien ik tempo niet als doel heb, pas ik daarvoor.
Zo ziet hij er meestal ongeveer uit.
Aëroob is bijna altijd groen bij mij.
[ [url=m/o5sLIG.jpg]Afbeelding[/url] ]
MuSLi schreef:Supervixen schreef:En dan vooral een lager tempo ook.
Want bij hoog tempo schakel je over op anaëroob.
Met rustiger bedoel ik inderdaad langzamervandaag ging dat heel goed. Ik vind dat alleen lastig.
fokfanaat schreef:grappig, ik heb liever dat hij zich er niet mee bemoeid, laatst op de terugweg, moe en tegen de snijdende wind in, liep hij te roepen "sneller".... kan ik niet waarderen
Supervixen schreef:Duke gaaf zo over het strand! Heb ook zin in onze loop samen!
Supervixen schreef:Dat anaërobe rondje in garmin connect is bij mij bijna altijd leeg. Of lichtgrijs.
Volgens mij moet ik echt de longen uit mijn lijf lopen met flinke intervallen om daar iets in gevuld te krijgen. En aangezien ik tempo niet als doel heb, doe ik dat maar zelden.
Zo ziet hij er meestal ongeveer uit.
Aëroob is bijna altijd groen bij mij. Klopt ook wel, want ik train vooral op duurvermogen.
[ [url=m/o5sLIG.jpg]Afbeelding[/url] ]
fokfanaat schreef:grappig, ik heb liever dat hij zich er niet mee bemoeid, laatst op de terugweg, moe en tegen de snijdende wind in, liep hij te roepen "sneller".... kan ik niet waarderen