Hier eigenlijk ook wel. In mijn eentje was ik denk ik niet gegaan. Ik ben vandaag aan het werk, vriend gaat wandelen in Amsterdam, hopelijk vanavond redelijk weer, gaan we samen nog even hardlopen.
Wow wat veel mooie foto’s van wandelingen met Kerst. En mooie bevroren watertjes, mos en een wat minder fijn nat ruiterpad. En ook nog een leuke Kwispel.
Hier in Zwitserland ook regen. We gaan zo wel een wandeling maken met z’n allen. Onderweg hierheen hadden we eveneens regen, dus geen mooie foto’s. Maar wel veel gezelligheid.
gaucho
Geplaatst: 28-12-21 14:59
Fijn Bootsiebob
Met het regenachtige weer en werk wat niet opschiet omdat ik op andere mensen aan het wachten ben nog maar even een foto van de Hoge Venen van een week terug.
pien_2010
Geplaatst: 28-12-21 15:17
Mooi Gaucho.
Vanochtend nog een rondje wandelen gedaan en dat was weer fijn. In de kerk zag ik een gevecht op leven en dood tussen een Dalmatiër en een beverrat (Ragondin). Het was een behoorlijk stevige en hij vocht letterlijk voor zijn leven, viel aan, beet etc. Maar de hond gaf niet op en uiteindelijk was hij dood en liep de hond met het beest in zijn bek weg→ hetgeen nog niet zo gemakkelijk ging want het was een knoepert. Ook twee (bekende -plekjes) winter fotootjes gemaakt.
Mooie foto's Gaucho en Pien. Dat verhaal van de rat lijkt me brr om te aanschouwen.
Ik heb vanochtend 5km gewandeld rondom mijn vakantieadres. Hier nu droog en zelfs wat zon!
gaucho
Geplaatst: 28-12-21 15:26
Heerlijk, waar ben je op vakantie?
Faringo
Geplaatst: 28-12-21 15:29
Fijn Bootsiebob dat jullie het ondanks de regen wel gezellig hebben!
Prachtige foto gaucho.
Wat een ervaring in kerk Pien! Maakt je ook niet dagelijks mee. Mooie foto's.
Lekker Daphne een rondje buiten. Waar ben je op vakantie?
Hier komen de buien af en aan. Nu weer een zonnetje maar de volgende bui is onderweg. Ik ben net terug van de sportfysio. Zijn met m'n kuit aan de gang gegaan. Moest een oefening doen waarbij ze hoopte dat het er weer in zou schieten zodat ze kon zien wanneer het gebeurt en ze het gelijk kon behandelen. Nou dat gebeurde dus ook. Bij de behandeling zeker 5 dry needling naalden in m'm kuit gehad. Zijn voelde ontspanning, voor mij voelt het alsof ik een beuk met een hockeystick heb gehad . Rek en strek oefeningen meegekregen, wandelen mag, trap op lopen is goed, maar trap af moet ik voorzichtig doen. Verder doorgaan met m'n houding oefening en heb ik nog wat buik- en bilspieroefeningen meegekregen. Kortom genoeg te doen .
pien_2010
Geplaatst: 28-12-21 15:30
Leuke foto Daphne? Waar ben je?
Nee ik vond het helemaal niet akelig→ eerder een hele speciale ervaring, maar fascinerend om te zien en sneu voor de underdog in dit geval dus de ragondin. Ik sta altijd achter de verliezer, maar het gevecht vind ik wel interessant om te zien, want die ragodin normaal heel vredelievend die vocht werkelijk formidabel. Maar is het zelfde met onze sperwer in de tuin. Is fascinerend om te zien hoe hij jaagt en altijd als het voorbij is of tijdens zeg ik tegen mijn man: "o jé, je zult dat vogeltje maar zijn, echt geen fijne dood". Die ligt altijd dubbel als ik zoiets zeg. Want de natuur is niet flauw.
Bootsiebob
Geplaatst: 28-12-21 17:14
Brrrr rot voor de beverrat… wel fascinerend dat het niet meteen besloten was Waren de eigenaren van de dalmatiër er ook bij? Lijkt me niet zo‘n prettig gezicht wanneer je hond in gevecht is met een bijtende prooi. Mooie plaatjes Pien. Ook bij grijs weer zijn de bekende plekjes prachtig.
Daphne ook een mooie omgeving! Veel plezier.
Faringo dat klinkt erg naar, je pijn opwekken en daarna naalden erin Ik hoop dat het uiteindelijk werkt en dat de oefeningen goed doen. Dat de pijn snel weg is.
Morgen langdurig intensieve regen in Zwitserland met zelfs waarschuwingen voor overstromingen. Ik denk dat we morgen nat gaan worden… Zojuist even lekker rondje uitgewaaid Veel buizerds en rode wouwen aan het balanceren op de wind
Het verhaal van Faringo lijkt mij erg pijnlijk. Hopelijk snel verbetering en minder last.
Ik zit in Susteren. Smalste stukje Nederland. Het regent hier nu super hard, maar we hadden nog even geluk toen we het meest Westelijke stukje van Duitsland bezochten.
Faringo
Geplaatst: 28-12-21 17:21
Tja het is voor een goed doel en ik kan/mag gelukkig nog genoeg dus dan heb ik het er graag voor over...maar ja, zeer doet het wel ja haha.
Poeh, klinkt als erg slecht weer morgen Bootsiebob. Erg gave foto van de roofvogel!
Wat een leuk plekje Daphne, ik wist niet eens dat het bestond .
Gaaf Bootsiebob je foto's en rode wouwen zijn zo mooi. Daphne leuke foto's.
Het verhaal van Faringo heb ik gelijk verdrongen, als ik daar te lang bij stil sta schiet het echt wel in mijn rug. Vreselijk. Hopelijk helpt het Faringo.
Faringo
Geplaatst: 28-12-21 17:38
Haha Pien zo dramatisch is het ook niet hoor, voelt nu als giga spierpijn, maar de behandeling was ff niet prettig nee. Ik hoop uiteraard ook wel dat het helpt.
jojoleinee
Geplaatst: 28-12-21 18:34
Wow Pien, heftig lijkt me om te zien.
Bootsiebob en SdaphneS zijn lekker op vakantie. Geniet ervan, ik zal duimen dat de regen meevalt, zeker bij jou Bootsiebob
Klinkt wel heftig hoor Faringo!
Ik heb vandaag een vrijwel droog rondje te paard gedaan. Vorige week zondag hebben we een wandelingetje gedaan op de Loonse en Drunense duinen met fotoshoot. Hierbij een paar resultaten
Heftig om te zien Pien, ik zou dat echt naar vinden. Jullie zijn nog lekker op pad geweest vandaag, mooie foto's. Ik vond het echt te smerig weer. Mijn man en ik zijn een paar uur gaan touren vandaag, hebben net geen 200 km gereden. Toffe route wel helemaal over de dijken langs de Merwede, Waal en de Linge. Echt een ontzettend mooi stuk gezien. Toen het vanmiddag droog was wel nog 4 km hard gelopen.
Morgen wil ik richting de Strijbeekse heide, kent iemand het daar?