Ja nee koekoek. het viel m'n vriendin al op, dat ik zo glitterde. Gelukkig waren we naar een concert van P!nk maar bij de Toppers was het ook niet gek geweest.
Marocje
Geplaatst: 12-07-24 14:35
Oeps, wel eerst geschud neem ik aan? Heb die olie ook en 1 keer gebruikt, maar had toen niet het idee dat ik te erg glitterde.. maar kan ook goed dat dit minder/meer leek door het weer of licht.
Idd heel jammer dat sommige LE zo lekker zijn en dan weer weg gaan. Ben nog steeds niet over Diwali light heen, zo ontzettend lekker was ie…
Marocje
Geplaatst: 27-07-24 10:17
Ja baal daar ook wel van idd. En vond Yozakura echt snel uitverkocht dit keer. Begin vd zomer al veel niet meer op voorraad?
Roosch
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-24 10:28
Ja, normaliter gaat dat de zomer wel even door. Ik was gisteren nog even in de winkel of ze daar misschien nog ergens verdwaald wat hadden staan maar nee..
Ashleytjuhh
Geplaatst: 27-07-24 10:30
Marocje schreef:
Ja baal daar ook wel van idd. En vond Yozakura echt snel uitverkocht dit keer. Begin vd zomer al veel niet meer op voorraad?
kregen we daar gisteren geen mail van dat dat weer op voorraad was?
Roosch
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-24 10:32
Die vond ik wel vreemd. "Yozakura heeft de top bereikt ".
Ja leuk maar zorg dan ook dat de voorraad aangevuld is. Het badspul en de serum is er al eeuwen niet meer..
Hier wat dingen uitgezocht waar ik niet zoveel mee heb
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 27-07-24 18:33
Marocje schreef:
Die is later weer bijgevuld op de website en in de winkels. Vorige week nog een foam daarvan meegenomen. In de winkel stond er toen nog een stuk of 20 + wat bodycrèmes en oil uit mijn hoofd. In België ook hoorde ik van een vriendin.