Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Swanzie schreef:Amy, hoe lang is je eerste prik nu geleden en heb je er nu geen last meer van?
Ik had het niet zo extreem als jij..geen flauwvallen..maar vooral erg lang..vooral in de tweede week de meeste en meest heftige last gehad
Berdien schreef:Ik krijg morgen mijn tweede Pfizer. Ik heb op zich vrij weinig last gehad, wel hele stijve schouders. Aan beide kanten![]()
Wat ik wel merk is dat ik het héél snel héél warm heb. Ik zweet normaal al vrij snel, maar nu hoef ik maar iets te doen ik begin flink te zweten. Ook als ik het dus niet bijzonder warm heb, maar gewoon wat lichamelijks doe. Best wel heel irritant en ook gewoon niet charmant. Ik heb het opgezocht bij Lareb en 'overmatig zweten' schijnt toch wel geregeld voor te komen. Ik hoop niet dat de tweede vaccinatie dit versterkt of dat het nog heel lang blijft, want ik begin het wel wat zat te worden
Swanzie schreef:Ik ben vooral bang voor de long covid klachten....
Berdien schreef:Ik krijg morgen mijn tweede Pfizer. Ik heb op zich vrij weinig last gehad, wel hele stijve schouders. Aan beide kanten![]()
Wat ik wel merk is dat ik het héél snel héél warm heb. Ik zweet normaal al vrij snel, maar nu hoef ik maar iets te doen ik begin flink te zweten. Ook als ik het dus niet bijzonder warm heb, maar gewoon wat lichamelijks doe. Best wel heel irritant en ook gewoon niet charmant. Ik heb het opgezocht bij Lareb en 'overmatig zweten' schijnt toch wel geregeld voor te komen. Ik hoop niet dat de tweede vaccinatie dit versterkt of dat het nog heel lang blijft, want ik begin het wel wat zat te worden
Berdien schreef:Ik ben zo bij om te lezen dat ik niet de enige ben! Het zijn niet echt opvliegers, het is gewoon echt extreem zwetenOok als ik het niet eens warm heb. Zodra mijn lichaam in beweging komt lijkt het wel direct in een of andere extreme reactie te schieten. Ik hoop écht dat het snel voorbij is.
iirrssjjee schreef:Zo. 2e zit erin. Man moest een half uur blijven omdat hij vorige keer een slappe tong kreeg. Dus maar gezellig erbij gebleven. Ik voelde de prik meer dan de vorige x. Maar dat is niks geks. Ben benieuwd of en hoe ziek ik word ervan.
Swanzie schreef:Maakt mij eigenlijk niks uit hoe groot het percentage is...maat het zou fijn zijn dat ze zouden vermelden dat het wel kan...dan krijg je ook geen huisartsen die zeggen dat het niet kan.....voelt dan totaal niet steunend....en ook akelig..
Bij mij op de manege zijn een aantal vrouwen die er ook heftig en een aantal weken last van hebben gehad dus ik vind het vreemd dat je dit niet ook gewoon ergens terug leest