. Het is ook gelukt om de ranja te laten staan
.Ben nog wel moe ondanks dat ik goed geslapen heb.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Het is ook gelukt om de ranja te laten staan
.

Neem anders fruit mee in de auto?

Stomme “gewoontes” ook. Vanochtend had ik geen ontbijt in huis. Dus op weg naar het werk even naar het tankstation en voordat ik het wist stond ik buiten met een niet zo heel gezond wit broodje met gehakt, mayonaise en een flesje chocomelk. Toen ik alles half op had, kwam het besef pas dat ik niet goed bezig was. Was een leer moment en nu weer verder zonder frisdrank. Vulina schreef:Wat jammer! Rest van de dag maar goed maken, dat lukt vast wel
Wat is crossfit?
gaucho schreef:Ik drink tonic 0%, is vrij bitter maar daar houd ik wel van, en weinig zoetstoffen toegevoegd.
Omg, ik heb dag 2 van de buikspier challenge gedaan en zweet met 2 video's meer dan een half uur hardlopen. Morgen 4, weet nog niet hoe ik dat ga redden. 2 's ochtends en 2 met lunch denk ik. Nu ff snel douchen.
Amyyy schreef:Voor de mensen die frisdrank missen, kijk eens naar Bolero! En dat in combinatie met de sodastream (of gewoon water met bubbels), net frisdrank.
misschien later vandaag
Roosch schreef:Ik wist dat er een reden was dat ik er vandaag pas mee begonnen ben. Ik had er vast niet zo bijgestaan als ik eergisteren begonnen was. #ikbenstuk
[ [url=m/lwFyzL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tja dan bevat je avondeten ineens weinig calorieën
En hierbij heb je wat moed: