Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ItsMe2

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 07:07

Vulina: nee dat klopt :D. Het is ook gelukt om de ranja te laten staan :).

Ben nog wel moe ondanks dat ik goed geslapen heb.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 07:22

Hier ook. Wel eindelijk eens goed geslapen vannacht, maar kwam helemaal stijf en nog moe uit bed. Maar even rustig beginnen. Heb een dagje vrij genomen omdat ik nog veel moet regelen voor begrafenis van mijn opa. Buikspier challenge wordt dus ook maar even wat later vandaag. Zo eerst even naar de kapper.

Wel al lekker ontbijtje op:

Afbeelding

En voor de rest van de dag ook allemaal maaltijden bedacht die ik heel lekker vind maar die wel binnen mijn kcal budget passen. Lunch havermout pannenkoek met prei en gorgonzola, vanavond teriyaki roerbak groente en zalm met wat noodles. Als ik in een hele gezonde bui ben / tijd heb worden het zeewier noodles, anders gewoon kant en klare rijst noodles.

Ik heb bedacht dat ik ook mee ga doen aan steptember, goede stok achter de deur om echt elke dag die 10.000 stappen te halen. Sinds het thuiswerken wat dingen aangepast waardoor ik dat meestal weer red, maar nog niet structureel.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 08:35

Lekker Gaucho! Maar even een beetje rustig aan..

Itsme2; goedzo! Doe je goed :D

DL; een Magnum bij de benzinepomp is nog véél duurder dan een pak magnums, of laat staan een zak appels oid.. Niet meer doen hoor ~~}> Neem anders fruit mee in de auto?

Echt bizar, maandag weer in het gareel gegaan, gisteren 2 kilo lichter, vandaag ook bijna 1,5 kilo lichter. Dus alweer 3,5 kilo van die vakantie kilo's er af. Zal toch voornamelijk vocht zijn geweest. Ik voel het ook echt wel bij mijn buik. Wat ik wel ook merk is dat de gewoonte er weer snel in sluipt om 's avonds een borrel te nemen met wat lekkers. Ik moet me écht weer inhouden 's avonds. Paar dagen dan is dat weer voorbij >;)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 08:38

Ziet er goed uit Gaucho!

Haha vulina ik weet het.. Maar makkelijk is anders.

Gisteren wel flink gesjouwd met dozen, trappen op en af, dozen weer uit trailer en in de nieuwe garage en onkruid vast geplukt. Dus qua beweging lekker bezig geweest :D

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 08:49

Wat fijn om weer zo'n actief topic te zien, ik schitter momenteel in afwezigheid..
Maar daar moet verandering in komen. Heb het mentaal even best moeilijk, vooral ook omdat mijn lichaam even tegen werkt. Ik ben natuurlijk vanuit 1 burn-out en vrijwel niks doen naar 5 dagen in de week sporten, dieeten en 32 uur werken gegaan. Lijkt alsof nu even de man met de hamer komt...
Voelt dus wel even erg heftig deze week.

Vanavond ga ik sushi eten omdat ik dus vrijdag 10 kg kwijt was in 10 weken, maar de afgelopen dagen ben ik alleen maar aan het bijkomen. Het enige wat ik heb toegevoegd zijn koolhydraten, maar daar reageert mijn lichaam blijkbaar enorm op.. Dus straks even naar de winkel en wat goede vervanging zoeken. ben eens benieuwd.

Vanaf vandaag ga ik ook weer mijn best doen om actief mee te praten, vind het namelijk wel super fijn en motiverend! Maar mijn hoofd is vrij vol, dus lukt af en toe iets minder -O-

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 09:10

Ik lees vooral mee :o
Met die hitte ging het lichamelijk slecht.
Werd het eindelijk koeler, lukte het weer mest te scheppen, springt een vd veulens over/tegen mij aan. Gelijk weer in de prak, grrrr. :roll:

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:06

:x Stomme “gewoontes” ook. Vanochtend had ik geen ontbijt in huis. Dus op weg naar het werk even naar het tankstation en voordat ik het wist stond ik buiten met een niet zo heel gezond wit broodje met gehakt, mayonaise en een flesje chocomelk. Toen ik alles half op had, kwam het besef pas dat ik niet goed bezig was. Was een leer moment en nu weer verder zonder frisdrank.

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:10

Hier gaat het rustig... Heb me na vorige week niet meer gewogen, blijf dat op mn vaste dag doen dus proberen vrijdagochtend aan te denken.
Heb me ondertussen heel impulsief ingeschreven voor een proefles Crossfit. Vind het eigenlijk heel duur maar ik denk wel dat het iets zou kunnen zijn wat ik kan volhouden voor langere tijd. Vind het fijn als mensen je verwachten en er een teamgevoel is, maar ik kan wel de oefeningen op mijn niveau doen. Ben heel benieuwd naar aanstaande maandag!

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:11

Wat jammer! Rest van de dag maar goed maken, dat lukt vast wel :)

Wat is crossfit?

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:16

Vulina schreef:
Wat jammer! Rest van de dag maar goed maken, dat lukt vast wel :)

Wat is crossfit?

Even van de website gepikt van de box waar ik naartoe ga maandag: CrossFit is erop gericht om jou zo snel, sterk en fit mogelijk te maken. CrossFit workouts (ook wel Workout Of the Day, WODs) bestaan uit een grote variatie aan bewegingen die op een hoge intensiteit worden uitgevoerd. De bewegingen zijn functioneel, wat betekent dat je ze ook in je dagelijks leven uitvoert. Denk hierbij aan gooien, springen, duwen, tillen, rennen etc.

Daarnaast daagt CrossFit je mentaal uit met oefeningen waar veel techniek bij komt kijken of workouts waarin de meest bijzondere bewegingen samenkomen. Maar wees niet bang: Je zult verstelt staan van wat je allemaal kunt!

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:24

Voor de mensen die frisdrank missen, kijk eens naar Bolero! En dat in combinatie met de sodastream (of gewoon water met bubbels), net frisdrank.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 12:08

Ik drink tonic 0%, is vrij bitter maar daar houd ik wel van, en weinig zoetstoffen toegevoegd.

Omg, ik heb dag 2 van de buikspier challenge gedaan en zweet met 2 video's meer dan een half uur hardlopen. Morgen 4, weet nog niet hoe ik dat ga redden. 2 's ochtends en 2 met lunch denk ik. Nu ff snel douchen.

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 12:20

gaucho schreef:
Ik drink tonic 0%, is vrij bitter maar daar houd ik wel van, en weinig zoetstoffen toegevoegd.

Omg, ik heb dag 2 van de buikspier challenge gedaan en zweet met 2 video's meer dan een half uur hardlopen. Morgen 4, weet nog niet hoe ik dat ga redden. 2 's ochtends en 2 met lunch denk ik. Nu ff snel douchen.

Goed bezig!! *\o/*

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 12:23

Amyyy schreef:
Voor de mensen die frisdrank missen, kijk eens naar Bolero! En dat in combinatie met de sodastream (of gewoon water met bubbels), net frisdrank.

Ik gebruik inderdaad de SodaStream, gewoon koud water met lekker wat prik! <3
Ik kwam alleen net uit de koelruimte en toen had ik toch een partij zin in een bekertje warme chocolademelk uit het koffie apparaat :') misschien later vandaag

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 12:51

Nou hier is de weegschaal in de verhuisdozen beland door mijn ouders. Dus voorlopig gewoon niet wegen en na de vakantie en verhuizing kijken wat de schade is.
Ga wel proberen om fatsoenlijk te eten maar vrijdag let ik nergens op. Na maanden eindelijk uit eten omdat mijn verjaardags feestje niet door kan gaan door de nieuwe regels. Dus dan gaan we lekker suhsi e grill eten!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 13:01

Zo, na een heerlijk, druk, vol, gezellig lang weekend ben ik nu weer alleen en klaar om weer te starten. Maandag wel nog op Foxy gestaan en gisteren heel Ameland op de fiets gedaan, en mezelf toch een klein beetje in proberen te houden.

Ik ga mezelf zo eens ertoe zetten om de challenge te starten. Ga ik vast spijt van krijgen :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 15:08

Ik wist dat er een reden was dat ik er vandaag pas mee begonnen ben. Ik had er vast niet zo bijgestaan als ik eergisteren begonnen was. #ikbenstuk

Afbeelding

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 07:57

Roosch schreef:
Ik wist dat er een reden was dat ik er vandaag pas mee begonnen ben. Ik had er vast niet zo bijgestaan als ik eergisteren begonnen was. #ikbenstuk

[ [url=m/lwFyzL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Looking good!

Mijn ochtend workout zit er weer op. Iets nieuws geprobeerd van Youtube, beviel op zich wel..

Gister enorm genoten van de sushi, ik kan er weer even tegen aan!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:41

Pfff, ik heb vanochtend de 4 video's van de buikspier challenge gedaan. Met veel rust tussendoor. Echt intensief. Maar het is voor een goed doel, op naar een platte buik.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:50

Doe je die dan achter elkaar aan? Uur lang?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:55

Ik zit moed te verzamelen om later vandaag dag 2 te doen. :')

Misschien kan ik beter wachten totdat er iemand hier is om me op te rapen.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:56

Yep. Totaal workout tijd was 45 minuten, maar met pauzes tussendoor was ik een uur bezig.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 10:25

Ik heb gister voor het eerst van mijn leven een low impact fitness video gedaan van 30 minuten en toen was ik wel trots op mezelf :o

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 10:26

Ik lees hier ook nog mee. Ik ga het nu weer wat meer oppakken, tijdens die hitte heb ik het even op een lager pitje gezet, toen vond ik het qua beweging en eten wel even goed.
Ik voel me dan al best ellendig, als ik dan ook met dieet bezig moet dan komt het niet goed.

Nu weer braaf myfitnesspal aan het invullen, het is even werk maar het helpt wel.
Gister was qua ontbijt en lunch een goede dag. Avondeten zou vrij calorierijk zijn want had nog kant en klare lasagne staan, maar ik vond het echt niet lekker, dus na een paar happen laten staan. En heb ook niets anders gepakt, was er gewoon naar van :+ Tja dan bevat je avondeten ineens weinig calorieën O:)

Goed bezig gaucho! Ook je vakantie heb je heel bewust gedaan.

Roos ook goed bezig :D En hierbij heb je wat moed: <3

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 20:24

Ik ga volgende week een proefles doen bij een kleinschalige sportschool. Ik zoek iets voor conditie + afvallen. Maar ik ben bang dat ik fitness niet leuk ga vinden.(lees: oersaai)
Wat is jullie ervaring?