Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mala26 schreef:Jeej ik mag mij weer melden hier. Vanmorgen bij mijn oppaskids heel hard mijn tenen gestoten aan de hoek van de bank, les geleerd nooit op sokken lopen bij een ander
Deed behoorlijk zeer maar geen tijd gehad om te kijken maar dacht mmm voelt wel redelijk gebroken aan. De hele dag slecht gelopen maar nu pas net de tijd gehad om mn sok daadwerkelijk uit te doen en toen kwam deze mooie parel te voorschijn. Ik gok gebroken dus morgen maar even aan elkaar tapen.
Mooie foto's met kunstlicht ben benieuwd hoe die er morgen ochtend uit ziet.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
).
C_PMB schreef:Mijn moeder is afgelopen vrijdag gevallen met haar fiets. Heel ongelukkig gevallen. Bovenarm net onder de kop van de schouder op 3 plekken gebroken. Heeft nu een sling om, donderdag terug voor controle. Als het niet goed heelt moet ze geopereerd worden. Pechvogel..
(Foto met toestemming van haar geplaatst)
[ Afbeelding ]
hagelslag schreef:C_PMB schreef:Mijn moeder is afgelopen vrijdag gevallen met haar fiets. Heel ongelukkig gevallen. Bovenarm net onder de kop van de schouder op 3 plekken gebroken. Heeft nu een sling om, donderdag terug voor controle. Als het niet goed heelt moet ze geopereerd worden. Pechvogel..
(Foto met toestemming van haar geplaatst)
[ Afbeelding ]
Ohh neee ik heb 2018 ook mijn bovenarm gebroken.
Mijn hemel was dat een helse pijn(egerns tussen al mijn berichten zijn röntgenfoto's te vinden maar ook blauwe plekken. Voornamelijk geplaatst in september 2018).
Ik heb inderdaad schoenen aan met het "fietsen".
Maar heb helaas ook diabetes type 2. Waar ik hard probeer tegen te sturen...