Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boterbloem90 schreef:Iemand ervaring met laten testen zonder dat je klachten hebt? De huisarts wilt dit voordat ik langs komt. Via werk geprobeerd, maar deze willen niet testen omdat de test dan niet betrouwbaar is. GGD geeft ook aan niet te willen testen zonder klachten. Uiteindelijk wilde ze wel een afspraak maken omdat ik anders niet naar de huisarts kan. Alleen dat lukte niet door een storing.
Kan er getest worden via de huisarts? Sowieso bel ik die morgen.
__danielle__ schreef:Nou ik heb weer gebeld. Er is iets mis gegaan met de buisjes van de 8e. De uitslagen zijn er echt nog niet maar ik was zeker niet de eerste die belde dus ze gaan het nu hogerop spelen. Nog steeds afwachten dus
Ninette schreef:__danielle__ schreef:Nou ik heb weer gebeld. Er is iets mis gegaan met de buisjes van de 8e. De uitslagen zijn er echt nog niet maar ik was zeker niet de eerste die belde dus ze gaan het nu hogerop spelen. Nog steeds afwachten dus
Ben je toevallig in Groningen getest? Vriendin is donderdags getest en heeft nog steeds geen uitslag. Andere vriendin is vrijdag daar getest en had zondag in de ochtend haar uitslag.
gohya schreef:Ow toch wel.Ik ben met haar in contact geweest,vandaar dat ik het snel wil weten,al heb ik geen corona klachten.
SinneJ schreef:Mijn vriend heeft ook contact gehad met een vermoedelijke positieve. Alles afgezegd deze week. We wachten de test af van die persoon, maar hij heeft nauw samengewerkt met iemand die positief getest is en heeft symptomen, dus we zijn vrij zeker dat wij nu ook een risico zijn.
Als die test positief is, gaan wij ook een test vragen. Maar in de tussentijd volledige quarantaine voor de zekerheid.
kaatje77 schreef:SinneJ schreef:Mijn vriend heeft ook contact gehad met een vermoedelijke positieve. Alles afgezegd deze week. We wachten de test af van die persoon, maar hij heeft nauw samengewerkt met iemand die positief getest is en heeft symptomen, dus we zijn vrij zeker dat wij nu ook een risico zijn.
Als die test positief is, gaan wij ook een test vragen. Maar in de tussentijd volledige quarantaine voor de zekerheid.
Vervelend maar wel goed dat jullie in quarantaine zijn gegaan. Moet je op de uitslag wachten? Ik had alleen een beetje een zere keel en werd positief getest. Manlief daarentegen koortsaanvallen en ijlen...
kaatje77 schreef:SinneJ schreef:Mijn vriend heeft ook contact gehad met een vermoedelijke positieve. Alles afgezegd deze week. We wachten de test af van die persoon, maar hij heeft nauw samengewerkt met iemand die positief getest is en heeft symptomen, dus we zijn vrij zeker dat wij nu ook een risico zijn.
Vervelend maar wel goed dat jullie in quarantaine zijn gegaan. Moet je op de uitslag wachten? Ik had alleen een beetje een zere keel en werd positief getest. Manlief daarentegen koortsaanvallen en ijlen...