Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb zelf ook enorm geworsteld met mijn zelfbeeld en professionele hulp kan echt zo'n grote stap in de goede richting zijn. Blij dat je de stap gezet hebt

), maar daar had ik geen zin in (zoals ik vaak geen zin heb in zulke last minute dingen). Dus ik moet morgen creatief zijn. Ik denk dat het een cheesecake mousse wordt op het werk. Ook lekker natuurlijk

Maar dat boeit dan ook niet echt
Ben heel benieuwd! 
Dilan93 schreef:Janine, wat is mct olie?
Kimmie, lekker lijstje gisteren
Hier gaat het redelijk. Wel zo'n 3x een mental breakdown gehad deze week. Vriend maakt zich nogal zorgen om me inmiddels.
Al een paar dagen last van keelpijn en hoofdpijn. Is nu wat erger geworden. Moet morgen eigenlijk naar kantoor (+ een enkele reis van rrn uur met t ov). Maar in onze regels staat dat je met verkoudheidsklachten thuis moet werken. Dus nu zit ik daar weer mee, wat ik nu moet doen.
Ben wel 0,6 kg afgevallen sinds mn laatste meetmoment. Deels stress ook wel denk ik. Is het toch nog ergens goed voor
en testen...
open eindjes moet je sluiten

Als in: heb ik honger eet ik. Heb ik geen honger, dan wacht ik nog even met eten. Gemiddeld eet ik tussen de 2000 en 2500 kcal per dag, met uitschieters van 3000 tot 4000 (en ook uitschieters naar beneden als 1600 of 1700). En met dit blijf ik op gewicht.
En al 8,9kg in totaal, daar mag je trots op zijn! You can do it!
Twee weken terug maakte mijn oma een opmerking die mij nog steeds elke dag bezig houd: "Jij bent net een container." Autsj!
Maar wel balen dat jij ook een slechte relatie hebt met eten! Op wat voor manier heb jij een slechte relatie?
En werkt erg goed moet ik zeggen! Je proef het ook niet aan het vlees of zo!
Het fitnessen met gewichten vind ik momenteel het leukst om te doen! Ik kijk er elke keer naar uit. Ik heb deze week wel niet erg gezond gegeten maar probeer het vandaag te compenseren. Morgen ga ik naar een all-you-can-eat restaurant en daarna even een paar dagen niks gepland qua sociale etentjes. Dus dan wil het gezonde weer wat oppakken.
Is een stuk makkelijker vol te houden dan 
Misschien vind je het ook wel te persoonlijk worden hier, je mag me natuurlijk altijd pb'en. Als je vriend zich zorgen maakt en jij dat ook begrijpt, kun je nu in ieder geval verder om te kijken hoe het beter gaat worden. Ook gewichtsverlies!
En joh, zo te zien paste die bonbons prima binnen je lijstje! 2100 kcal voor gewichtsbehoud lijkt me hartstikke prima. Je hoeft jezelf dus niet aan te kijken op een rare actie, blijkbaar had je er op dat moment toch behoefte aan 
Wel fijn dat je zo uit kan kijken naar je vakantie! Hopelijk brengt dat je de rust waar je op hoopt 

Dat geeft ook qua mentale energie een boost! Ga je naar de sportschool of sport je thuis?
). Einde deze week is het weer tijd voor een voortgangsfoto, dus dan kan ik wat objectiever zien of mijn gevoel klopt, of dat het wel meevalt.
) en 250gr magere kwark met wat meloen/ananas
) en 60 minuten pilates.
Een weekje even niet opletten is ook wel lekker
En heb het enorm druk gehad nog. Dus eh! jullie horen mij hier weer na de vakantie, want gezond eten gaat ook niet heeeeel goed haha.
Maar vervolgens gaat dat er om dat ze een patroon bij mij konden ontdekken wat doorbroken moest worden, je basishygiëne zeg maar.
Tijd voor jezelf is veel belangrijker dan dit topic!
Maar misschien heb jij iets aan 'intuitive eating', fijne zoekterm op Pinterest. Want bodemnijd heeft nu eenmaal een oorzaak.
Oh wach, ik lees dat je zoiets al doet.
Maar dat is meer omdat ik niet hou van drijvende pannekoeken enzo...
Want dat was mijn nieuwe doel
En dan heb ik eerst nog maar één doel
Maar dat is met een kilo ook gehaald