Mand schreef:idinn schreef:Dat allemaal?
Iig de mannen, hoe de achtergrond ingevuld word laat ik over aan mn tattooartieste. Weet dus nog niet precies hoe het word
Ik ben zo benieuwd naar het verhaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
November108 schreef:Ik ben zo benieuwd naar het verhaalWaar komt het beeld van de mannen vandaan?
Mand schreef:November108 schreef:Ik ben zo benieuwd naar het verhaalWaar komt het beeld van de mannen vandaan?
Dit is de cover art van Wish You Were Here van Pink Floyd! Foto is gemaakt bij de Walt Disney Studio's. Er zijn verschillende verhalen over wat de foto betekend, onder andere dat het staat voor contracten in de muziekindustrie en ook dat het staat voor dat mensen hun echte feelings niet durven te outen door de "fear of getting burned". Beide redenen vind ik mooi, ik werk zelf ook in de muziekindustrie dus het ligt "dichtbij". Los nog van dat Pink Floyd een van mijn favo bands is
SharonIndezz schreef:Vanmorgen eindelijk mn tattoo laten zetten
Mijn moeder is afgelopen mei overleden, en toen ze net was overleden vond ik een brief, die ze eindigde met liefs mama, deze heb ik in haar handschrift laten zetten vandaag
[ [url=m/ardWwj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn moeder is afgelopen mei overleden, en toen ze net was overleden vond ik een brief, die ze eindigde met liefs mama, deze heb ik in haar handschrift laten zetten vandaag