Die geestelijke gebruikten dan wel geen wetenschappelijke literatuur. Dat dan weer niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Het is iig dit keer niet “onderbouwt” met een youtube filmpje![]()
Die geestelijke gebruikten dan wel geen wetenschappelijke literatuur. Dat dan weer niet.
Pocca_Locca schreef:secricible schreef:Het is iig dit keer niet “onderbouwt” met een youtube filmpje![]()
Tja... aangezien een link van een huisartsen platform over de belangenverstrengeling w.b. de griepprik, óók al niet serieus genomen wordt hier, door jullie “alwetenden”, maakt het dan nog iets uit überhaupt waarmee ik iets onderbouw?
Nee. Nou dan
secricible schreef:Tja... aangezien een link van een huisartsen platform over de belangenverstrengeling w.b. de griepprik, óók al niet serieus genomen wordt hier, door jullie “alwetenden”, maakt het dan nog iets uit überhaupt waarmee ik iets onderbouw?
Nee. Nou dan
tiwi1969 schreef:Pocca_Locca schreef:
Kruip even onder mijn steen vandaan:
Ik citeer uit het door jou aangehaalde opiniestuk:
Deze overheid ziet zich thans gesteld voor een toenemende vaccinatieafwijzing in de bevolking, hetgeen onwenselijk is voor de DKTP- en BMR-vaccinaties.
Hieruit blijkt dat de door jou betrouwbaar geachte bron de vaccinatieafwijzing betreffende DKTP- en BMR-vaccinaties onwenselijk vindt.
Of lees je hier ook graag wat je wìl lezen?
Pocca_Locca schreef:secricible schreef:Het is iig dit keer niet “onderbouwt” met een youtube filmpje![]()
Tja... aangezien een link van een huisartsen platform over de belangenverstrengeling w.b. de griepprik, óók al niet serieus genomen wordt hier, door jullie “alwetenden”, maakt het dan nog iets uit überhaupt waarmee ik iets onderbouw?
Nee. Nou dan
Pocca_Locca schreef:Wat mij betreft doet het er helemaal niks toe óf, zo ja, wàt ik ergens al dan niet mee zou willen onderbouwen. Feit is, dat 75% van het zorgpersoneel het nut niet inziet van de griepprik. Daar zou je, als je een heel klein beetje zelfstandig durft te denken, de conclusie uit kunnen trekken, dat een gedeelte van de door de overheid officieel aanbevolen vaccinaties, onder professionals twijfels of weerstand oproept.
Pocca_Locca schreef:Het plaatje is van het RIVM. Wie was het nou, die net zei “ dat NIEMAND ontkent dat de griepprik dubieus is”?
Pocca_Locca schreef:WoW... sorry hoor maar houden jullie je nou van de domme, of moet ik echt alles voorkauwen. Het is toch duidelijk dat het RIVM nergens rept over de twijfels die er zijn onder medici w.b griepprik. Dus klopt de stelling “ dat iedereen het eens is over de dubieuziteit van de griepprik” niet
verootjoo schreef:Pocca_Locca schreef:WoW... sorry hoor maar houden jullie je nou van de domme, of moet ik echt alles voorkauwen. Het is toch duidelijk dat het RIVM nergens rept over de twijfels die er zijn onder medici w.b griepprik. Dus klopt de stelling “ dat iedereen het eens is over de dubieuziteit van de griepprik” niet
Waarom moeten ze daarover reppen...??
Daarnaast ken ik (maar goed, wie ben ik) geen medici die twijfels hebben over de griepprik. Want verpleegkundigen en zorgpersoneel zijn hoogstens paramedici.
Maar goed.