Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avalanche schreef:soesita schreef:Een wapperend geslachtsdeel...Ik gun je er ook eentje, maar ze liggen niet op straat voor het oprapen, zeg maar.
Nee ze zijn bij een grote groep vrij populairik zit in een andere transgroep en daar hebben we het weleens over onderdelen ruilen
het wordt wel af en toe vrij plastisch maar het is echt heel leuk
julius_juut schreef:Flauw dat dat niet kan he? Een kennis van me wil mijn onderdelen graag hebben, ik die van haar, maar beide moeten we wachten tot er een verre van optimale vervanger gemaakt kan worden uit ons eigen lijf.
Avalanche schreef:Wat goed. Ik weet het niet eigenlijk, ik meen dat het ook in Nederland verboden is, maar ik moet dat even checken.
Sizzle schreef:Avalanche schreef:Wat goed. Ik weet het niet eigenlijk, ik meen dat het ook in Nederland verboden is, maar ik moet dat even checken.
Ik weet dom genoeg niet hoe het in het nederlands genoemd wordt en daarnaast zijn mijn zoekmaschines nogal op duits gefocussed inmiddels, dus kan ik het met google niet vinden
soesita schreef:Wapperend en klapperend@VuurVleugels: welkom!![]()
Tja, het zou wat zijn, hé, zo'n "onderdelen-ruilbeurs" voor transmensen.Met advertenties, foto's, beschrijvingen (leeftijd, kleur, eigenschappen, grootte, voorkeuren,...) Zoiets als de Bokt markt, maar dan voor wapperende en minder wapperende geslachtsdelen.
Hhilde schreef:Ik ken een interseksuele vrouw, zij ging eerst heel lang als mannelijk door het leven omdat de buitenkant daar het meest op leek. Uiteindelijk is ze pas later in het leven erachter gekomen dat ze interseksueel is en heeft ze hormonen gekregen. Nu is ze ook voor de buitenwereld een vrouw.
Sizzle schreef:Even een vraag over de nederlandse wetgeving.
In Duitsland is het sinds 2021 niet meer toegestaan om kinderen die met beide geslachtskenmerken ter wereld komen te opereren (gezondheidstechnische gevallen uitgezonderd uiteraard). Het kind krijgt daarmee zelfbeschikkingsrecht.
In Zwitserland is het ondanks een motie vorig jaar niet verboden.
Hoe is dat in Nederland geregeld?
pien_2010 schreef:Hhilde schreef:Ik ken een interseksuele vrouw, zij ging eerst heel lang als mannelijk door het leven omdat de buitenkant daar het meest op leek. Uiteindelijk is ze pas later in het leven erachter gekomen dat ze interseksueel is en heeft ze hormonen gekregen. Nu is ze ook voor de buitenwereld een vrouw.
Dat lijkt me een heftig verhaal wat zondder enige opsmuk verteld wordt. Maar daar zal best heel wat onder liggen. Hhilde ik hoop dat je weinig schade hebt opgelopen en dat het goed met je gaat.