Draagdoek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 15:40

Dragenenzo en Alle Dagen Dragen hebben ook een afkortingen lijst :D

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 19:11

En het is zo leuk als je in een groepje chat die allemaal de afkortingen kennen :D

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 20:17

Hahaha dat geloof ik direct ja.
Jullie waren ook wel positief over We Are Wovens toch? Geen blend, maar ik kwam hem tegen en er ging een lampje branden.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 20:28

Een tijdje alleen meegelezen, omdat ik geen nieuwe doeken heb gekocht en alles gewoon goed ging. Nu toch even een vraagje. L is nu 14 maanden en ik draag hem nog gewoon op m’n buik (hij is wat klein met 72 cm en 9,3 kg). Hij gaat alleen steeds vaker helemaal naar links of rechts hellen en zet steeds vaker z’n elleboog tegen me af om meer te zien. Zijn er nog relatief easy knopen die ik eens kan opzoeken om hem bijvoorbeeld op m’n zij te dragen? Rugdragen wil ik met een consult leren, maar dat kan nu even niet met Corona. En is een ringsling dan juist wel of niet makkelijk met hem? Ik hoor daar wisselende verhalen over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 21:16

Appeltje, ik vind de Robins hip carry goed te doen :D of als je een korte doek met losse ringen heb de no sew ringsling!

Butterfly, ja de katoentjes van WAW zijn erg fijn :D ik heb de Mixite Blues :D

Wij hebben vanmorgen een (draag)fotoshoot gehad. R is heel even bij papa op de rug in de draagzak gezetenen S heeft de hele tijd heerlijk bij mij op mijn buik geslapen. Binnen twee weken krijgen we de rest van de foto’s maar wilde deze hier alvast even delen <3

Afbeelding

En papa heeft deze week al 3 keer gevraagd of hij S mocht dragen!

Afbeelding

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 21:25

Wauw, mooie foto's Yalou! <3 <3 Ik zag de onderste op FB idd ook al langskomen :D
Dus WAW is ook wel een overweging... ik heb teveel gezien, mijn bankrekening huilt al bij het idee alleen. Ik heb mijn man trouwens een praktijkvoorbeeld gegeven van waarom meer dan 1 doek handig is. Ik had onze dochter vanmiddag in de doek en ik rook al wat... toen kon de doek in de was _O- en toen had ik dus niks meer om te dragen.
Juist nu mijn bekken een stuk beter gaat, wil ik het erg graag wat fanatieker oppakken. Ik heb nu een Yaro katoen/hennep blend en zat ook al even naar linnen te kijken, maar hoe vergelijkbaar is dat in de praktijk? Iemand heeft eventueel een Natibaby met linnenblend namelijk, vandaar.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 21:33

Dan hoop ik dat ie al goed is ingedragen, want Natibaby’s (en zeker Natibaby’s met linnen) kunnen draken van doeken zijn, hoor ik altijd :o

Het is allemaal totaal niet vergelijkbaar, want de ene linnen is de andere niet. Maar van een goedkoper merk zou ik niet snel een linnen doek kopen. Ik vind persoonlijk eigenlijk alleen de linnen doeken van Woven Wings fijn. Oh en die van PinkNova zijn ook wel goed te doen (en goed tweedehands te krijgen voor nette prijzen). De rest vind ik verschrikkelijk :o

Die eerste foto Yalou <3 dat heeft ze weer knap gedaan zeg! *-:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 21:34

Natibaby kan echt heel erg verschillen qua gevoel. Ik heb eens een Natibaby gehad die was gigantisch mooi, maar knoopte erg dik en wat lastiger. Die heb ik laten verslingeren, dat ging wel heel goed.
Ook eens een Natibaby op reis gehad die was zo ontiegelijk zacht, dat was echt heerlijk!

De PinkNova linnen vond ik persoonlijk juist ‘tegenvallen’ :=

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 21:37

Ook vergeleken met een Yaro?

Oh en Maisaa heeft fantastische linnen trouwens! Ik weet niet welke maat je zoekt en welke kleur? Maar ik weet nog een roze 4 te koop (tenminste, weet jij of ze Blossom nog heeft, Yalou?). Dat is echt de meest hemelse linnen doek die je ooit zult voelen.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 21:46

Ik zoek eigenlijk een 7. Mijn postuur kan kleiner nog niet aan haha, wordt aan gewerkt :') qua kleur hou ik van heel veel. Ik kom vaak terug bij aqua, maar vind wat zachtere kleuren en richting roze ook wel heel leuk.
Deze is naar haar zeggen heel zacht en glad. Ik weet dat ze hem sowieso voor een ouder kindje heeft gebruikt. Ze woont alleen niet bepaald in de buurt, dus "even" langsgaan om te voelen kan niet -O-

Maar ja, móét ik per se een blend... dat is ook weer de vraag _O- dat maakt het kiezen bepaald niet makkelijker verder, maar dat geheel ter zijde haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 21:59

Nee, niet vergeleken met Yaro inderdaad!

Ja ze heeft Blossom nog wel, die heeft ze terug getrokken omdat er een vlekje in zit die er niet meer uit gaat helaas. Heb alleen geen idee hoe groot die vlek is. Is inderdaad wel een hele fijne doek. Wel aan de korte kant! Qua vraagprijs lag hij in ieder geval in de Yaro prijsklasse.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:22

Ik had een yaro linnen en die werd wel zacht in de auto hoor!

Maar ja niet ww mopsy zacht..
Ik vind PN linnen nog wat dikkig, maar ik houd van dun in de hand voelende doeken
Voor toen die yaro linnen, na strijken, mishandelen, vingerhaken en in de auto liggen was die prima. :)

Maar nu zou ik kiezen voor een ander merk :j :o :o

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:25

Mishandelen _O- maar in de auto gebruik je hem als stoelhoes ofzo?

Ik denk... denk... denk... dat ik uiteindelijk tóch voor de WAW ga :D

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:27

Nee in een auto die in de zon staat leggen, word lekker warm en dat doet linnen goed.
Mishandelen haha ja, veel in en uit de knoop halen etc. :)

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:33

Aaah vandaar! Die kende ik nog niet, wel een goeie om te weten :j

Ik heb echt serieus meerdere dagen uren en uren zoekwerk gedaan :') maar ik ga nu écht WAW bestellen. De mixite show. Ben er bijna opgelucht van, hahaha.
Echt enorm getwijfeld ook of ik wel of niet voor een echt luchtige doek ga, dus wellicht komt er nog wel eens 1 binnenkort O:) maar deze had ik ook al langer op mijn verlanglijstje staan.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 14:00

Vanmorgen nog terug geweest naar de consulent om andere doeken te proberen en de ringsling te “knopen”
Bij beide doeken viel m’n kleine man als een blok in slaap <3 Er is nog hoop voor ons :')
Nu op zoek naar (een paar :') ) goede doek(en)...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 16:39

Galja, leuk! Al enig idee waarnaar je opzoek bent?

S is een beetje plakkerig vandaag dus heb vandaag alweer 3 verschillende doeken om gehad :=
De doek van Marit heeft het het beste gedaan want daarna kon ik haar eindelijk eventjes in de box weg leggen. De andere keren mislukte dat haha.

Afbeelding

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 16:57

Heerlijk doekje voor die kleintjes met dit weer he <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 17:25

Hij is echt... geweldig.... <3

Mijn nieuwe WW is inmiddels aangekomen in Duitsland. Ik hoop heel stiekem dat hij morgen in NL aan komt!

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:01

Hij past wel perfect bij dit weer ook! Welke is het?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:14

Woven Wings Geo My Only Sunshine <3 zelfs de naam past bij het weer!
De winterse variant, Snow White, is net zo heerlijk, maar dan knal blauw <3

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:26

Ja die wil ik eigenlijk nog een keertje in een langere maat. Had eigenlijk een beetje spijt van de maat van MOS -O-

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:31

Ligt het aan mij of vind je de doeken van WW niet zo snel op het web? :?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:44

Ze hebben een webshop, maar met limited releases en op vooraf aangekondigde tijdstippen. Die worden aangekondigd op hun FB pagina.
Mocht je geïnteresseerd zijn in een WW zijn de twee besloten groepen van het merk the place to be!
All things Woven Wings is degene waar het meest rondgaat.

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:53

Ah vandaar dat ik er zo weinig over vind. Ik heb geen Facebook dus dan houd het een beetje op. Dank voor de uitleg!