Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Art_ofLiving schreef:Mooi welmoed_! Kan me voorstellen dat je daar even mee bezig bent geweest.
Even iets anders: gebruiken jullie primer voordat jullie de basecoat aanbrengen? Ik deed dit altijd wel (primer + basecoat van Sensationail, kleur van Pink Gellac). Maar ik heb erg veel moeite met m'n nagels eraf krijgen, en behalve dat ik ongeveer een uur bezig ben beschadigt het mijn nagels ook.
Wat ik doe: met een elektrische vijl de topcoat eraf vijlen, dan nagels weken in nagellakremover met aceton (pads klem ik met aluminium folie om m'n vingers) en dan 25 min laten zitten. Dan kan ik een deel er al afvegen, de rest haal ik met zo'n houten stokje eraf. Maar sommige delen zitten zo vast dat ik het er óf niet af krijg, of er een stukje van de nagellaag meekomt.. Hoe doen jullie dit?
muntdrop schreef:Ben zelf geen expert, maar ik haal zelf de beste resultaten uit goede voeding. Nu ben ik al gezegend met redelijk sterkte nagels van mezelf, maar als ik een tijdje wat ongezonder leef en stop met vitamines zie ik letterlijk een soort richel in mijn nagel.
Hoe kan ik het handigst losse glitter gebruiken? Neem aan eerst een basecoat zodat het blijft plakken. Dan glitters erop strooien? Of met een kwastje? En dan daar overheen een topcoat? Heb nog nooit eerder losse glitters gebruikt, maar zoek iets met mooie rode glitters en kan geen lak vinden die dat heeft
muntdrop schreef:Bedanktwil deze week ergens glitters gaan bestellen. Ik gebruik wel gewone nagellak, niet die een lamp nodig heeft, zal dat veel verschil maken?
Shenavallie schreef:Helaas... de levertijd is zeer onvoorspelbaar. Zéker in deze tijd!
Aanvulling: als je bij mij in de buurt woont, dan mag je bij mij wel een aantal materiaal overnemen. Ik wil inkrimpen met mijn spullen (overdreven veel stempelplaten bijvoorbeeld).