Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Elise schreef:Ik heb een vraagje aan de olaplex gebruikers onder ons. Ik heb vorige week een behandeling ondergaan en de nummer 3 voor thuis gebruik meegenomen. Maar het bizarre is, dat mijn haar ineens stijl wordt i.p.v. mijn slag/krul?? Ik was dit in de revieuws niet tegengekomen en ook niet bij voorgelicht. Herkennen jullie dit of heb ik iets over het hoofd gezien?
Farjen schreef:Ik heb het met mijn kapper gehad over Olaplex (over keratine behandelingen, is hetzelfde denk ik?)
En hij zei me dat het werd gedaan om je haar stijler te maken, dus niet als een verzorging...
s_casper schreef:Bij mij gaat mijn haar juist wat krullen (slag) sinds ik het langere tijd gebruik. Terwijl mijn haar normaal echt recht naar beneden viel.
Ik gebruik naast nummer 3, ook 4 en 5. De shampoo en conditioner.
Iris82 schreef:Wauw, ik vind het echt heel mooi staan! Zo lijkt het echt een stuk voller.
Ik heb net een koperrode balayage laten zetten.
[ [url=m/LvNVFI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lous schreef:Niet meer kleuren, de zon,chloor en natuur het laten vervagen....
Ik ben van rood naar witblond/grijs gegaan.
Maar daar zat wel een half jaar tussen.
Dan zou het wel kunnen, zonder dat het je veel geld en slecht haar kost
Drunksheep schreef:Ik ben van rood naar grijs gegaan. Dat kostte me twee sessies, veel geld (want Salon B) en m'n haar was eigenlijk nog steeds geel. Zelfs een toner kon daar niet tegenop tonen, er zat gewoon nog steeds veel warmte in m'n haar.
Als je witblond wilt moet je dus nog een stuk verder gaan... En reken er maar op dat je haar stuk is daarna. Zelfs met Olaplex was mijn haar zeer beschadigd. Het is echt de meest schadelijke overgang die je kunt maken denk ikhelemaal als je je haar al zo lang rood kleurt.
Dus onmogelijk? Nee. Wel duur, tijdrovend, heel schadelijk voor je haar en veel onderhoud.