Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vooral omdat mijn haar zoveel tijd kost, probeer ik echt te plannen wanneer ik sport-douche-haren doe.s1993 schreef:Greetje hoeveel tijd ben jij per week ongeveer kwijt aan hardlopen? Kan me voorstellen met al die afstanden die jij loopt het niet lukt een training in de ochtend te doen.
. Terwijl ik anderhalve week geleden 17km heb gelopen. Supervixen schreef:Nou inderdaad.
Ik had dinsdag 6 kinderen ziek in mijn klas.. van de 21. Veel zieken hier.
Ik heb gewoon spierpijn van die 5km van gisteren. Terwijl ik anderhalve week geleden 17km heb gelopen.
En gewoon even rustig beginnen, toen ik ziek was geweet had ik de eerste week erna vrij weinig gelopen omdat mijn lichaam het gewoon echt nog niet aankon, maar komt vanzelf weer.
Hobby is inderdaad bedoeld als vrije tijdsinvulling, ben ik het helemaal mee eens. Bij mij neemt mijn paardenhobby zo ontzettend veel tijd in beslag, maar vind dat geen enkel probleem. Daardoor komt wel af en toe het hardlopen wat in het gedrang.
. Mijn voorhoofdsholtes zitten nog aardig dicht alleen. Je merkt inderdaad dat je hersteltijd nodig hebt. Ook met de krachttraining gisteren kon ik het goed merken. 
hopelijk over paar maanden Haha