lieveli schreef:Haha nee, ik las laatst ergens dat het genetisch bepaald is of je dat gedrag vertoont. Ik heb er geen last van.
Tuurlijk wel! Jij bent een echte moederkloek!

(Dit verdien je na die PB waarop ik nog moet reageren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Ik heb je de fiets echo gestuurd. Heb je die lippen en dat achterhoofd niet gezien???
edit: Sorry voor het offtopic gaan mensen, sorry!
PrizTwir schreef:Zojuist een shockerend filmpje op Facebook gezien.Ze liepen te draaien en te gek doen, man ik mag hopen dat dat niet in het echt gebeurt. 'Je krijgt er zoveel voor terug', ja een uitgerekte poes. Overigens ligt deze wel in stuitligging.
[ Afbeelding ]
PrizTwir schreef:Zojuist een shockerend filmpje op Facebook gezien.Ze liepen te draaien en te gek doen, man ik mag hopen dat dat niet in het echt gebeurt. 'Je krijgt er zoveel voor terug', ja een uitgerekte poes. Overigens ligt deze wel in stuitligging.
[ Afbeelding ]
Palmera schreef:PrizTwir schreef:Zojuist een shockerend filmpje op Facebook gezien.Ze liepen te draaien en te gek doen, man ik mag hopen dat dat niet in het echt gebeurt. 'Je krijgt er zoveel voor terug', ja een uitgerekte poes. Overigens ligt deze wel in stuitligging.
[ Afbeelding ]
Ik ben hier gewoon stil van
[ Afbeelding ]
Mars schreef:PrizTwir schreef:Zojuist een shockerend filmpje op Facebook gezien.Ze liepen te draaien en te gek doen, man ik mag hopen dat dat niet in het echt gebeurt. 'Je krijgt er zoveel voor terug', ja een uitgerekte poes. Overigens ligt deze wel in stuitligging.
[ Afbeelding ]
Mijn hemel
Leuk ook voor de man naderhand, alsof je met een knakworst in een emmer zit te roeren.