Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amy223 schreef:Na weer een ergerlijke maandelijkse periode ben ik aan het kijken naar zo'n cup.
Ik ben altijd vrij heftig ongesteld, maar wat me nog meer tegenhoudt is mijn werk. Ik doe lichamelijk zwaar werk, loop elke dag wel zo'n 10 km en moet veel over hok afscheidingen klimmen (ik hijs m'n achterwerk op het muurtje/hek en zwaai dan m'n benen er over heen).
Zou zo'n cup dan wel geschikt zijn?
opisop_shop schreef:Ik heb de organicup sinds een jaar ofzo denk ik. Bevalt mij super maar ik vloei altijd heel weinig.
Zat zelf te denken om misschien menstruatie ondergoed aan te schaffen voor de lichte dagen, hier misschien iemand ervaring mee?
Of de mensen die geen wegwerp meer willen misschien een wasbaar inlegkruisje in combinatie met de menstruatie cup?
Amy223 schreef:Na weer een ergerlijke maandelijkse periode ben ik aan het kijken naar zo'n cup.
Ik ben altijd vrij heftig ongesteld, maar wat me nog meer tegenhoudt is mijn werk. Ik doe lichamelijk zwaar werk, loop elke dag wel zo'n 10 km en moet veel over hok afscheidingen klimmen (ik hijs m'n achterwerk op het muurtje/hek en zwaai dan m'n benen er over heen).
Zou zo'n cup dan wel geschikt zijn?
Petrichor schreef:TheNovelist schreef:Ja hoor, thuis ging de kruidvat cup goed en ben nu op werk en gigantisch doorgelektvind het zo lastig te voelen of hij goed zit. Misschien toch eentje halen die steviger is.
Als je met je vinger om de cup heen draait kan je toch voelen of er geen vouwen meer in zitten?
Iolanthe schreef:Het systeem lijkt mij net niet handigWant je moet toch sowieso eerst het vacüum breken? En dan haal ik de cup er zo uit eigenlijk, dus niet aan het steeltje maar aan de cup zelf. Dus ben heel benieuwd naar je ervaring!
Ziet er wel leuk uit, echt een emmertje precies
Amber_anne schreef:Heb ik ook maak het altijd schoon met een wc papiertje of een washandje.
Andere vraag die niks met cups te maken hebben maar zie hier dat beppy ook zachte tampons heeft die je in zou kunnen houden tijdens de seks. Iemand daar ervaring mee of dat echt werkt, mag ook via pb