[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 20:27

velvetblack schreef:
Die kleur staat je mooi inderdaad Sharmila.

Vandaag een look met groen op den oogskes! En geen fake lashes. Ik moet afkicken, ik draaf er in door :=

[ [url=m/KAh0Ab.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook zo ben je mooi <3

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 20:28

Wat ben je toch ook prachtig. <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 20:33

Wat een supertoffe look Elke, staat je geweldig! En is die septum nou echt of is 'ie fake? In het laatste geval, hup met je kont naar de piercer :D staat je goed.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 20:35

gaaf elke :D heerlijke look.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 20:38

Ahh thanks dames :D
Septum is kei nep helaas. Had een afspraak gemaakt voor piercen, maar afgezegd, durfde niet meer!!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 20:41

Gewoon gaan, staat je echt gaaf. en is t na poosje toch niet meer wat het is, haal je het er toch uit :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 20:50

DS waar blijft jouw septum dan :))

Ik snap dat je de afspraak hebt afgezegd hoor Elke, de hand van Anc begrijpt dat nu na een paar maanden waarschijnlijk ook nog :') maar eerlijk is eerlijk, t is echt m'n favoriete piercing <3

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 20:55

Ik test graag producten uit maar het is meestal vaker een flop dan een jeej :')

Afbeelding
Haal deze maar niet, zonde van je 5 euro, want hij krijgt toch echt niet je waterproof mascara eraf :') sterker nog, na 10x wrijven was ik nog niet eens close met het verwijderen :') hij is wel lekker zacht dat dan weer wel :D

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 20:57

Vind van niveau die gel cleanere ook echt zo fijn! Heerlijk spul, heb je maar heel weinig van nodig en alles gaat er af :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:00

Ik heb voor mijn gezicht alles van nivea :j tonic, wasschuim :j ik haal m'n waterproof make-up er nu af door een watje met olie erop te leggen en daarna met nucleair water de rest eraf te halen maar is nog niet ideaal.. Had graag gehad dat dit de oplossing zou zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:01

Nucleair water. _O- _O- Ik leeeeef voor jouw autocorrect. :')

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:06

Hahaha

Ik had ook altijd veel van nivea, maar kreeg traanogen ervan

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:06

Denk dat je met nucleair water iets meer schade aanricht.. :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:13

Lost iig een hoop op :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:25

_Friemel schreef:
DS waar blijft jouw septum dan :))

Ik snap dat je de afspraak hebt afgezegd hoor Elke, de hand van Anc begrijpt dat nu na een paar maanden waarschijnlijk ook nog :') maar eerlijk is eerlijk, t is echt m'n favoriete piercing <3

Ja ehhh ik heb elke keer goede voornemens en dan plaats ik dat trots, maar óf ik ben te bang, óf het komt er niet van. Net als met mijn medusa moet ik gewoon mezelf een schop onder mijn reet geven en dan komt het goed :Y)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:30

_Friemel schreef:
Ik heb voor mijn gezicht alles van nivea :j tonic, wasschuim :j ik haal m'n waterproof make-up er nu af door een watje met olie erop te leggen en daarna met nucleair water de rest eraf te halen maar is nog niet ideaal.. Had graag gehad dat dit de oplossing zou zijn :')

Hahahaha stuk _O- _O-

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:36

Die van de lidl is wel fijn. Maakt makkelijk schoon

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:42

Ik wil heel graag een tragus piercing maar ik durf ook niet te gaan.. :=

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:46

Ahhh piercings. Vind ze soms zo mooi bij bepaalde mensen. Ik vind velvet echt het type ervoor bijvoorbeeld.
Maar ik ken iemand met een piercing in haar tepels en tumtum. kweenie hoor, enige wat ik denk als ik het zie is au.... Kan dat niet mooi vinden. Brrr als ik er al aan denk.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:48

Nou jaaaa zeg wat ik nou mee maak, mijn rikketik is nog van slag! Ik net onder mijn douche mijn gezicht gereinigd, ik denk dan ga ik boven nog even m'n mee-etertjes checken en m'n wenkbrauwen doen, dus ik zit voor mijn lamp met 8x zoom en ineens een keiharde knal in die lamp en alles valt uit! Nouja zeg dit kan écht niet gewoon :oo ik had niet teveel aan, alleen m'n toon stond aan op de muur qua stroom tv en alles was al uit. Mijn lamp heeft er gewoon voor gezorgd dat de stoppen zijn doorgeslagen wtf!!

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:50

Ah ik ook n keer meegemaakt. S'avonds zat tv te kijken slaat de bliksem in het huis. Ik dacht dat wereldoorlog 3 was uitgebroken....... Pffffffff

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:51

Toen zat je niet met je gezicht in je spiegellamp die knapte in je gezicht denk ik :')

Ik ga eens kijken of ie t nog doet.. Ben er bang voor

Edit: middelste (led) lamp is kapot... Ik heb hem sinds januari? Oid... Ik ga t bonnetje maar zoeken alleen 1 probleem hij is uitgefaseerd bij de media markt... -O-

Edit 2: stand 1 en 3 zijn zelfde licht sterkte dus hij is helemaal stuk, ik ga morgen babyliss mailen, belachelijk!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 22:19

Sharmila schreef:
Ahhh piercings. Vind ze soms zo mooi bij bepaalde mensen. Ik vind velvet echt het type ervoor bijvoorbeeld.
Maar ik ken iemand met een piercing in haar tepels en tumtum. kweenie hoor, enige wat ik denk als ik het zie is au.... Kan dat niet mooi vinden. Brrr als ik er al aan denk.

Tepels doen idd ontzettend veel pijn maar downunder niet hoor :D

Ik vind het heel mooi maar alles moet bij elkaar passen (dus zelfde kleur) en het moet bij de persoon passen :j maar t is heel verschillend idd, zelfde met tattoos maar eigenlijk ook met make-up :j ik word nu nog anno 2016 soms vies aangekeken vanwege m'n piercings en/of tattoos...

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 22:45

Woow ben je ongedeerd Friem? Heb je nog geluk gehad denk ik? Hart in de keel.
Deed je septum pijn ja?? Lijkt me echt hellse pijn doen.

Tragus valt wel mee, maar ik ben gewoon enorm kleinzerig dus die deed bij mij echt pijn :(

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 22:51

Ja alleen enorm geschrokken , bij de 8x zoom zit je namelijk met je neus bijna tegen de lamp anders zie je het niet goed, verder oké maar dit is echt onacceptabel :oo

Ja mijn septum deed pijn maar hij ging in 2 etappes omdat m'n schotje wat scheef is. Ze stak hem erin, toen herpositioneren (ja in m'n tussenschot :') ) en toen kon ie door. Maar toen ik eenmaal rechtop zat was de pijn alweer weg :)

Ik heb zelf een hele hoge pijngrens maar t verschilt zo per plek per persoon maar ga altijd van t ergste uit dan kan t alleen maar meevallen! Voet schijnt bijvoorbeeld 1 van de pijnlijkste plekken te zijn om te tattooeren en mijn hele voet is getatoeëerd (4 uur) terwijl ik rustig zat te candy crushen :') maar ik zit wel weer te miepen bij m'n wenkbrauwen met touw of als m'n snor geharst wordt, snap je :))