Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cheetahfan schreef:O, ik heb nog wel gezocht, maar er staan zo veel verschillende dingen... Shop zei 4 tot 9 maanden! Ik merkte juist dat ik dus last had van dat staafje omdat die zo kon bewegen. Hij is ook vanaf dat hij gezet is eigenlijk rustig geweest. Heb er nooit pijn of last van gehad. Een paar vriendinnen van mij hebben hem in een mindere shop laten zetten en die hebben hem veel eerder verwisseld.
Dacht dat het wel kon dus... Stom.![]()
Enig idee wat ik nu het beste kan doen? Gewoon afblijven en afwachten?
Cheetahfan schreef:Edit: misschien domme vraagMaar ik heb allergie testen op mijn huid gehad, onder andere van nikkel, en ik had geen reactie. Kan ik daar dan toch gevoelig voor zijn? Kan in mijn 'normale' oorbelgaatjes ook alles dragen.
Cheetahfan schreef:Sterilon werd mij idd ook afgeraden! Ik heb speciale zeep meegekregen. Zoutbadjes doe ik al sinds het bultje er zit.
Bedankt voor alle tips! Ik blijf voorlopig nog even doorgaan met het gewoon goed schoonhouden, ik zal kijken of ik aan tea tree olie kan komen.
Als het over een paar weken nog niet weg is ga ik naar de piercer! Kijken wat zij zegt en dan kan ze eventueel het ringetje eruit halen.
_Daniella schreef:Cheetahfan schreef:Sterilon werd mij idd ook afgeraden! Ik heb speciale zeep meegekregen. Zoutbadjes doe ik al sinds het bultje er zit.
Bedankt voor alle tips! Ik blijf voorlopig nog even doorgaan met het gewoon goed schoonhouden, ik zal kijken of ik aan tea tree olie kan komen.
Als het over een paar weken nog niet weg is ga ik naar de piercer! Kijken wat zij zegt en dan kan ze eventueel het ringetje eruit halen.
Kun je gewoon bij het kruidvat halen voor 2/3 euro oid. Die gebruik ik ook