lizard
O wat naar zeg. Heb je zo opeens je knieschijf gebroken. K*T. Daar ben je zo te lezen idd wel even zoet mee. Alvast veel succes gewenst voor de operatie en dat je maar een goed herstel mag hebben!
arabella
Ook weer wat mooie km’s gemaakt (zag de foto’s laatst al in het puppy topic voorbij komen ook).
Grit
Supergave plaatjes weer, prachtig!
Goof
Ook weer flink wat km’s gelopen, netjes! Mooie foto’s komen er ook weer van je voorbij

Laatste tijd wat minder gelopen, maar nu sinds een paar dagen weer wat actiever geweest. Gister een paar leuke rondjes gelopen op de heide, al was het wel echt heel vies weer brr (hond lief lijkt daar juist alleen maar blij van te worden haha). En vandaag ben ik weer eens richting Vijlen gegaan met de hond. Erg modderig overal, maar het was wel echt genieten want het was zo rustig (alleen een ruiter tegengekomen en op het eind bij de parkeer plaats kwam wat verkeer/fietsers langs en zaten in de verte een paar mensen wat te eten aan een tafeltje) en zo mooi in het bos met de zonnestralen die doorkwamen. Voor we naar huis reden ook nog even wat foto’s gemaakt van het uitzicht.
Als ik kijk naar km’s zitten wij echt bij lange na niet in de buurt van wat de meesten hier lopen. Werken we wel naartoe, maar alles met mate voor zowel m’n nog jonge hond maar ook ikzelf die nu weer wat meer conditie moet opbouwen weer. Daarnaast lijkt een route van 2km in Vijlen soms wel alsof ik er 4 in de benen heb zitten met die flinke dalingen overal, dus dieper in het Heuvelland lopen moet ik wel weer even opbouwen merk ik.
Gisteren hier op de Brunssummerheide

Vandaag in Vijlen en omgeving