Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MaritB schreef:Ik wel een cupmaat erbij, misschien kunnen we iets regelen
Gianti schreef:Wooops poedersuiker foon... Wil natuurlijk![]()
Have fun Laura!!
HouVanUtopia schreef:Sportse laura!
Als alles mee zit ga ik deze week 4x
Vandaag fitness gedaan
morgenavond groepsreis
donderdag fitness
vrijdag insanity
en dan een feestweekend faaaaaaal haha
Simoonzel schreef:Vanochtend plotsklaps 2cm van de heupjes kwijt! Partyyyyyyyyy![]()
M'n middel blijft de laatste 2 weken hetzelfde. Maakt me ook niet uit want daar kan ik ook niks verliezen volgens mij.
Gianti schreef:Netjesss!!!
Bloeduitslag binnen... Zit toch iets niet goed.. Te weinig hemoglobine en te veel bloedplaatjes... Straks maar even huisarts bellen voor vervolg afspraak
HouVanUtopia schreef:Super simoonzel! Ik weet nooit meer precies waar ik het gemeten alleen op mn bovenbeen omdat ik daar een bultje heb zitten haha!
Jeetje gianti hopelijk is het makkelijk op te lossen!
Ik heb wel beetje spierpijn in me buik vandaag maar weer niets in mn benen....
zou mn lichaam gewoon zo goed herstellen dat ik geen spierpijn heb?
Kon gister na de training bijna de trap niet meer op had verwacht niet meer te kunnen lopen
HouVanUtopia schreef:pfff zit in dilemma even iets heeeel anders hoor!
Mn vriend is vrijdag jarig, nu had ik iets super leuks gevonden een dag survivallen de lunch zelf klaarmaken op een vuurtje savonds bbq en daarna slapen in groten en afsluiten met een ontbijt.
Super vet me vriend gaat ook op bivak met zn vrienden dus leuk om samen te gaan doen!
Maar met mn domme kop heb ik het al beetje verteld (en kan mezelf wel voor me hoofd slaan!)
Nu zit ik ook te twijfelen over een ballonvaart lijkt me ook super leuk om te doen maar is dubbel zo duur om samen te gaan doen dus heb ik dat er nu wel voor over...
Is het stom om gewoon het survivallen te geven terwijl hij dat nu verwacht waarschijnlijk....