Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:12

Denk dat mijn cupmaat ook wel is afgenomen, bh's zijn echt te groot...

Pff, geen tarwe eten is moeilijk. Toestraks zonder nadenken tijdens de vergadering een paar digestieve koekjes weggewerkt. Bedenk me nu pas dat dar niet handig is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:20

Ik hoop dat dat bij mij ook gaat gebeuren haha. klinkt stom maar is wel zo. Vandaag een nieuwe jas binnen gekregen voor volgend seizoen. Past opzich wel, maar zit net iets strak. Vooral boven gaat het net. Dus dat word hard sporten, want een maat groter word wel te groot.

Mijn ouders stimuleren mij nu ook eindelijk om gezond te gaan eten. Ze hebben al appels voor mij meegenomen zodat ik dat kan eten in plaats van al die liga koekjes. En ipv mayo bij het eten te pakken, pak ik nu gewoon de saus die op tafel staat.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:04

Ik wel een cupmaat erbij, misschien kunnen we iets regelen ;-)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:12

Ik wil dr ook bij 2 mag ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:13

Ja dat zou wel ideaal zijn! kan geen fatsoendelijke leuke bloesjes kopen of bikini's. zolang iets stretch is zoals normale shirtjes gaat het allemaal nog wel.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:34

Hahaha ik wip ook erbij... Maarja zolang dat Miet gebeurd probeer Ik MN kont groter te krijgen om het te compenseren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:36

Wip? Haha. Ik ga nu een uurtje afzien tijdens kickfun. Altijd lekker intensief!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:38

Wooops poedersuiker foon... Wil natuurlijk :oo

Have fun Laura!!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:54

Sportse laura!

Als alles mee zit ga ik deze week 4x

Vandaag fitness gedaan
morgenavond groepsreis
donderdag fitness
vrijdag insanity

en dan een feestweekend faaaaaaal haha

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 22:43

Vanavond weer gesport! Ik had niemand om te spotten dus op safe gespeeld en 25kg gedaan met bankdrukken. Squat geoefend met 27,5 en daar voel ik nog zowat niks van merk ik, maar ik wil echt rustig opbouwen. Erger me wel mateloos aan dat we maar 1 squatrek hebben. Niet veel mensen gebruiken hem maar wie dat wel doen zitten er vaak een half uur of langer (gebruiken die stang ook voor hun deadlift) >;)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 22:49

MaritB schreef:
Ik wel een cupmaat erbij, misschien kunnen we iets regelen ;-)

Ik heb iig wat nieuwe bh's klaarliggen whaha.

Had net allemaal nieuwe gekocht kan ik nu de oudjes weer uit de kast pakken..

Mijn doel was meer gezond leven en daarmee een beetje afvallen. Sinds dec. Nu 6 kilo, dus dat mag nu stoppen.. Is uiteindelijk puur van stress en niet van sporten of dergelijks.. Juist heel ongezond dus. Maargoed, hopelijk krijg ik het op dit gewicht gezond. Met mijn maatje 36 (weer bijna 34) mag er eigenlijk niet meer af..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 23:03

Gianti schreef:
Wooops poedersuiker foon... Wil natuurlijk :oo

Have fun Laura!!

ohhh haha snapte het al niet :P

HouVanUtopia schreef:
Sportse laura!

Als alles mee zit ga ik deze week 4x

Vandaag fitness gedaan
morgenavond groepsreis
donderdag fitness
vrijdag insanity

en dan een feestweekend faaaaaaal haha

haha al die alcohol en chips natuurlijk...

Ik ben net terug van de kickfun en kwartiertje zonnebank. Was weer lekker intensief! voel nu tenminste dat ik iets gedaan heb! Nu lekker een gezond appeltje en morgen weer shape en pump!

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 08:27

Goed bezig dames! Ik gisteren ook een uurtje in de sportschool geweest. Meteen vanuit het werk door gegaan :) vandaag een rust dagje.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 08:49

Vanochtend plotsklaps 2cm van de heupjes kwijt! Partyyyyyyyyy *\o/*
M'n middel blijft de laatste 2 weken hetzelfde. Maakt me ook niet uit want daar kan ik ook niks verliezen volgens mij.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 09:03

Netjesss!!!

Bloeduitslag binnen... Zit toch iets niet goed.. Te weinig hemoglobine en te veel bloedplaatjes... Straks maar even huisarts bellen voor vervolg afspraak

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 11:31

Ik heb geen idee waar die afwijkende waarden door veroorzaakt worden, maar ik hoop dat je het makkelijk kunt verhelpen. En dat je er niet te veel last van ondervindt op dit moment, natuurlijk. :P

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 11:46

Super simoonzel! Ik weet nooit meer precies waar ik het gemeten alleen op mn bovenbeen omdat ik daar een bultje heb zitten haha!

Jeetje gianti hopelijk is het makkelijk op te lossen!

Ik heb wel beetje spierpijn in me buik vandaag maar weer niets in mn benen....
zou mn lichaam gewoon zo goed herstellen dat ik geen spierpijn heb?
Kon gister na de training bijna de trap niet meer op had verwacht niet meer te kunnen lopen

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 12:33

pfff zit in dilemma even iets heeeel anders hoor!

Mn vriend is vrijdag jarig, nu had ik iets super leuks gevonden een dag survivallen de lunch zelf klaarmaken op een vuurtje savonds bbq en daarna slapen in groten en afsluiten met een ontbijt.

Super vet me vriend gaat ook op bivak met zn vrienden dus leuk om samen te gaan doen!
Maar met mn domme kop heb ik het al beetje verteld (en kan mezelf wel voor me hoofd slaan!)

Nu zit ik ook te twijfelen over een ballonvaart lijkt me ook super leuk om te doen maar is dubbel zo duur om samen te gaan doen dus heb ik dat er nu wel voor over...

Is het stom om gewoon het survivallen te geven terwijl hij dat nu verwacht waarschijnlijk....

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 12:44

Kun je niet proberen hem op een dwaalspoor te zetten? Dat hij toch iets anders verwacht? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:05

Simoonzel schreef:
Vanochtend plotsklaps 2cm van de heupjes kwijt! Partyyyyyyyyy *\o/*
M'n middel blijft de laatste 2 weken hetzelfde. Maakt me ook niet uit want daar kan ik ook niks verliezen volgens mij.

wauw super!

Gianti schreef:
Netjesss!!!

Bloeduitslag binnen... Zit toch iets niet goed.. Te weinig hemoglobine en te veel bloedplaatjes... Straks maar even huisarts bellen voor vervolg afspraak

Dat is minder.. heb je er veel last van?

HouVanUtopia schreef:
Super simoonzel! Ik weet nooit meer precies waar ik het gemeten alleen op mn bovenbeen omdat ik daar een bultje heb zitten haha!

Jeetje gianti hopelijk is het makkelijk op te lossen!

Ik heb wel beetje spierpijn in me buik vandaag maar weer niets in mn benen....
zou mn lichaam gewoon zo goed herstellen dat ik geen spierpijn heb?
Kon gister na de training bijna de trap niet meer op had verwacht niet meer te kunnen lopen

Hier hetzelfde. Toen ik net begonnen was met sporten had ik iedere keer zo'n spierpijn dat ik de trap niet meer op kwam, en nu heb ik de dag erna een heeeeel klein beetje spierpijn. Zelfs als ik de gewichten omhoog gegooid heb.

HouVanUtopia schreef:
pfff zit in dilemma even iets heeeel anders hoor!

Mn vriend is vrijdag jarig, nu had ik iets super leuks gevonden een dag survivallen de lunch zelf klaarmaken op een vuurtje savonds bbq en daarna slapen in groten en afsluiten met een ontbijt.

Super vet me vriend gaat ook op bivak met zn vrienden dus leuk om samen te gaan doen!
Maar met mn domme kop heb ik het al beetje verteld (en kan mezelf wel voor me hoofd slaan!)

Nu zit ik ook te twijfelen over een ballonvaart lijkt me ook super leuk om te doen maar is dubbel zo duur om samen te gaan doen dus heb ik dat er nu wel voor over...

Is het stom om gewoon het survivallen te geven terwijl hij dat nu verwacht waarschijnlijk....

Ik zou gewoon het survivallen doen en hem inderdaad op hele andere gedachten zetten zodat hij het niet meer verwacht!

Gisteren toch redelijk gezond gegeten geloof ik voor mijn doen! begin is gemaakt. Vanavond weer pump en shape!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:52

Heb de bonnen idd maar gekocht!

Ik heb dus ook gisteren gewichten omhoog gedaan opzich prima dat ik geen spierpijn heb! Maar vraag me af of je dan wel genoeg heb gedaan?

Goedzo! Als je gezond eet vind ik het ook echt heerlijk. Ik probeer ook echt 2l per dag te drinken aan water en thee .

Vandaag weer x brood op bij lunch maar daar blijf ik van eten zucht. En als ik schaaltje muesli maak stop ik daarna zo irritant net vers brood gehaald bij bakker en hop 4sneetjes op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:57

Ja dat idee van te weinig gedaan hebben heb ik inderdaad ook.
Weet alleen niet wanneer ik echt gezond eet. Heb daar geen verstand van. Heb in iedergeval al de liga's tussendoor vervangen door een appel, en de chocopasta laat ik zoveel mogelijk weg. Chips blijf ik nu vanaf :) Water probeer ik ook zoveel mogelijk te drinken alleen lukt dat nog niet echt. Maar inplaats van chocopasta weet ik echt niet wat ik nu kan eten.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:20

Ben je vega Lauraaa?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:26

nee :)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:44

Dan kun je kipfilet eten? Eiwitrijk en lekker :D