Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ekenna schreef:Blacky94 schreef:Dat is afhankelijk van je piercer maar volgens mij zit er bij de meesten geen of nauwelijks prijsverschil tussen...
Pijn. Niet prijs.
Ik vond de conch een flink stuk minder aangenaam dan een helix.
Tutti_Frutti schreef:Ja dat kan ik me voorstellen. Ik woon in Den Haag en zat zelf te denken aan Fearless of Body Cult. Iemand ervaringen mee? Of andere shops hier in de buurt die aan te raden zijn?
Tutti_Frutti schreef:Ja dat kan ik me voorstellen. Ik woon in Den Haag en zat zelf te denken aan Fearless of Body Cult. Iemand ervaringen mee? Of andere shops hier in de buurt die aan te raden zijn?
Tutti_Frutti schreef:Ik kom even binnen vallen hier! Ik wil al heel lang een piercing in mn oor, maar ben een watje
Daarbij twijfel ik nog tussen een conch of een helix... hoe groot is het pijnverschil daartussen?
RoosG schreef:Hoi ik kom even binnenvallen want ik ben waarschijnlijk aan het piepen haha.
Vorige week voor het eerst in 5 jaar weer een piercing laten zetten. Aan beide oren een helix.
Links doet het heel goed, totaal geen problemen mee. Rechts daarin tegen...
oor is dik, rood en pijnlijk. Van het staafje is geen ruimte meer over. Nu lees ik her en der op internet dat dat kan gebeuren, maar wil eigenlijk wel even jullie advies (Of meer geruststelling denk ik haha)
Ik bel morgen sowieso de shop even. Daar kan het trouwens niet aan liggen, is bij een goede shop gezet en super hygienisch.
Wat kan ik verder nog het beste doen? Wel draaien? Niet draaien? Wel ontsmetten? Niet ontsmetten?