Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 13:37

Banyu schreef:
Ik zie het al;

*Alleen geldig op vrijdag 6 april 2018, van 14:00 uur tot aan sluitingstijd bij geselecteerde Rituals winkels, warenhuizen en online in onze webshop. Online geldig van 14:00 uur tot middernacht. Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of bij aankoop van een giftcard. Max. 1 cadeau per aankoop, in de winkel of online.

Hey was je zo enthousiast over de geur dat je meteen je naam eraan aangepast hebt? :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 13:41

Haha nee die was al in werking bij een Mod. Voordat ik wist dat die nieuwe lijn zo heette. Puur toeval dus haha. :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 14:03

Banyu schreef:
Haha nee die was al in werking bij een Mod. Voordat ik wist dat die nieuwe lijn zo heette. Puur toeval dus haha. :')

Oh echt? Da's inderdaad wel heel toevallig, nu maar hopen dat je de geur niet heel vies vindt hahaha.

Banyu

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 14:12

Zoals ik al zei is het wel een lekkere geur. Maar niet zo wauw als de ROL haha ;)

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 14:30

Banyu schreef:
Begrijp ik uit de beschrijving nou goed, dat er alleen geur afkomt als je luchtrooster aan staat?

Want dan is waarschijnlijk mn probleem bij de ambi pur ook geweest?

Of zeg ik nu iets geks... :=

Ik ruik hem altijd wel, maar wel meer als hij aanstaat.
En als het lekker weer is en de zon op de auto heeft gestaan :)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 14:43

Banyu schreef:
Begrijp ik uit de beschrijving nou goed, dat er alleen geur afkomt als je luchtrooster aan staat?

Want dan is waarschijnlijk mn probleem bij de ambi pur ook geweest?

Of zeg ik nu iets geks... :=

Ik ruik hem in principe al meteen als ik de auto in stap, maar stel dat iemand met een naar luchtje of overheersend parfum naast me in de auto heeft gezeten dan zet ik de lucht even wat harder door de roosters.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 17:42

Ik heb er eentje toch maar genomen. En rest voor 45 euro. Hoewel ik 77€ kwijt was.

De winkel hier deed officieel niet mee. Maar ze vroef of ik die namasté wilde. En aangezien dat mijn huid een probleem is. In overleg een uitzondering gemaakt met de bodycreme actie! Dus dat is wel lief! En zelf vonden ze het ook belachelijk dat niet gewoon ieder filiaal meedoet. :)

Fijne service!!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 17:57

Soms moet je gewoon lief zijn voor jezelf <3

Over 1.5 week op vakantie kan hij mooi mee... ik vind hem weg lekker.
Maar ik vond de express your soul van vorig jaar frisser.

Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 18:08

Lekker zeg, fijne vakantie alvast. :)
Waar ga je naartoe?

Banyu, dat is wel erg lief van ze.

Ik wilde eigenlijk vanavond gaan maar 'vind' dat ik eerst nog wat meer van de andere producten moet opmaken. Ik heb nog zóveel staan en was net lekker een beetje aan het opruimen in de collectie.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 18:27

Haha wilde ik ook doen wat opruimen.
Bijna gelukt.

We gaan naar Egypte.
Even time out.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 18:44

Jaa ga nu eerst hoop opmaken. Behalve nog de sale van de buddha, thats it. :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 20:27

Lekker Mando. Geniet er maar van. :)

Ik heb net de huidtest gedaan maar het viel me op dat er bij geen enkele vraag de optie van een vette (acné) huid stond. Dus ik ga er vanuit dat er geen producten zijn die dit aanpakken. -O-

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 20:53

Jolien87 schreef:

Ik heb net de huidtest gedaan maar het viel me op dat er bij geen enkele vraag de optie van een vette (acné) huid stond. Dus ik ga er vanuit dat er geen producten zijn die dit aanpakken. -O-

Hier ook niet.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 07:32

Jolien87 schreef:

Die wilde ik vandaag na gaan vragen, hier ook probleemhuid!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 07:36

In de winkel hadden ze een apparaatje wat je huid kon meten. Aan de hand daarvan kon ze advies geven over wat goed was. Ik had een score van 89. Wat er eigenlijk uitkwam is dat ik vocht te kort had maar de rest was allemaal goed zelfs de gevoeligheid. Nou sorry maar ik heb echt een gevoelige en rode huid en zeker nu op het moment dus die test vertrouw ik niet.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 07:56

Dat zou toch ook haast te mooi zijn om waar te wezen.

Zo goed als Rituals voor mijn lichaam is, zo ongelukkig wordt mijn gezichtshuid ervan. Enkel de oogcreme deed niks verkeerd.
Ik heb sinds kort gezichtsproducten met tea tree van Lush en daar ben ik enorm blij mee.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 08:55

Giateren even langs de rituals geweest, helaas deed die van ons niet mee aan de actie. Heb de nieuwe dagcreme gekocht en de LE foam, lekker fris luchtje!
Kreeg het cadeautje er bij met de gezichtsverzorging. Gisterenavond de booster en serum gelijk geprobeerd, wel met nachtcreme er over, want het was niet genoeg om het trekkerige gevoel weg te nemen wat ik altijd heb als m'n gezicht nat is geweest, maar moet wel zeggen dat m'n huid er nu super rustig en zacht uitziet :)

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 09:23

Ik vind de LE echt heerlijk <3 Van de week de douchefoam, handzeepsetje en de travelparfum gekocht en kreeg het gezichtssetje erbij.

Gisteren online de scrub, travelparfum voor mannen, nog maar een douchefoam en de deo van DAO erbij besteld. En dan kreeg je de bodycream erbij. Ik kan weer even vooruit :D

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 11:50

Afbeelding

Ik ben helemaal happy <3

Heb gevraagd naar die gezichtverzorging voor vette huid met onzuiverheden. Werd echt uitgebreid geadviseerd, mocht vanalles uitproberen en heb nog een aantal testertjes meegekregen :D

Ze adviseerde combi van purify voor het schoonmaken en hydrate voor de cremes voor de vette probleemhuid :)

Edit: Dagcreme was nu ook al uitverkocht van hydrate in Nijmegen, schijnt heel veel vraag naar te zijn.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:09

Wauw, wat aardig! Ga denk toch maar eens dan ook testertjes vragen, hoewel ik dan alsnog gewoon de Sensitivelijn moet hebben?
Tot vannacht, en vandaag blij met de autoparfum! <3

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:15

Sensitivelijn zit niet in dat cadeaupakketje, net als de hydrate trouwens, denk dat je dan best een tester mee kan krijgen als je dat vraagt :j

Ze snapte me in Nijmegen volledig dat ik eerst wilde testen om te kijken hoe mijn huid zou reageren :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:18

Ja, dat zei ik gister ook. Maar inderdaad niet om de testertjes gevraagd... Stom!
Maar ze snatpte dan wel weer al te goed, dat ik dan liever de aanbieding van de Banyu wilde.
Of nouja, ze stelde het eigenlijk zelf al voor! :D Want ze begreep het maar al te goed!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 10:54

Ik ben helemaal weg van de Banyu. <3

Dit gister gehaald.
Afbeelding

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 10:57

Gister nieuwe doucheschuim gehaald en parfum <3

Jolien87