Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleionomae schreef:Nou ik word niet warm van piemol tattoo'sik ben ook wel eens foto's tegen gekomen van vrouwen die alles vanaf hun anus tot hun schaamstreek hadden laten tattoo-eren, werd ik ook niet heel warm van
VeraPopeye schreef:31 juli laat ik mijn eerste tattoo zetten! Hij komt op/onder mijn sleutelbeen.
Ik laat een vlindertje zetten omdat op mijn moeders begrafenis hadden ze het er net over dat ze als een vlinder was en toen kwam heel toevallig een vlinder de kerk ingevlogen.
Dus ik maak een afspraak, konden ze alleen 31 juli, heel toevallig de dag dat ze 3 jaar is overleden. Heel dubbel allemaal maar vind het wel een mooie gedachte!
Nu nog een mooie vlinder vinden
Vinden jullie de bovenste vlinder hier van mooi? En dan in het zwart of blauw? Ik wil graag een vliegend vlindertje en niet in kleur, maar blauw gaat nog wel. Ik vind het alleen heel lastig om er een te vinden.
https://www.google.nl/search?q=flying+b ... B600%3B600
leanneXXnona schreef:Verapopeye, deze bedoel ik.ik wil jullie toch even mijn tattoo laten zien.
hij is donderdag ochtend gezet, op de foto ook echt vers van de pers.
de kleur vertekent wel wat op de foto.
ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
ik ben er in elk geval helemaal blij mee. en ben benieuwd hoe hij eruit ziet als ie genezen is.
[ Afbeelding ]