[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:01

Die kunnen er toch ook niet mooi uit zien? Er zit meestal best wel aardig wat verschil in de 'toestand' waar in het ding zich bevindt... krijg je 'm of uitgerekt of verschrompeld de helft van de tijd :')

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:02

Denk persoonlijk dat ik spontaan geen zin meer zou hebben als ik zo een piemel zie.. Zwarte stam en dan witte eikel...

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:09

Eleionomae schreef:
Nou ik word niet warm van piemol tattoo's :') ik ben ook wel eens foto's tegen gekomen van vrouwen die alles vanaf hun anus tot hun schaamstreek hadden laten tattoo-eren, werd ik ook niet heel warm van :')

Ow men, ik zou out gaan van de pijn denk ik :') Zo'n scherp pijntje, op zo'n plek... Brrrr.

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:14

x_Rebecca schreef:
Die kunnen er toch ook niet mooi uit zien? Er zit meestal best wel aardig wat verschil in de 'toestand' waar in het ding zich bevindt... krijg je 'm of uitgerekt of verschrompeld de helft van de tijd :')

Haha, en in welke toestand moet je dan de tattoo zetten... _O-

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:20

Eleionomae schreef:
Ik dacht eerst nog, wat zijn dat rare vingers, tot ik nog een keer keek :')

Ik last eerst deels deze reactie, keek toen de link en had echt zoiets van; ''welke vinger is da..oh...oooh..eeeh, okey :')''

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:26

Tigress schreef:
Eleionomae schreef:

Ik last eerst deels deze reactie, keek toen de link en had echt zoiets van; ''welke vinger is da..oh...oooh..eeeh, okey :')''

Hahaha ik kom niet meer bij :')

NikkivanOlst

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:30

Supercharmant :')

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:32

Tigress schreef:
Eleionomae schreef:

Dat PRECIES :')

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 13:04

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 17:51

31 juli laat ik mijn eerste tattoo zetten! Hij komt op/onder mijn sleutelbeen.
Ik laat een vlindertje zetten omdat op mijn moeders begrafenis hadden ze het er net over dat ze als een vlinder was en toen kwam heel toevallig een vlinder de kerk ingevlogen.
Dus ik maak een afspraak, konden ze alleen 31 juli, heel toevallig de dag dat ze 3 jaar is overleden. Heel dubbel allemaal maar vind het wel een mooie gedachte!
Nu nog een mooie vlinder vinden :')

Vinden jullie de bovenste vlinder hier van mooi? En dan in het zwart of blauw? Ik wil graag een vliegend vlindertje en niet in kleur, maar blauw gaat nog wel. Ik vind het alleen heel lastig om er een te vinden.

https://www.google.nl/search?q=flying+b ... B600%3B600

KenJeMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 18:35

VeraPopeye schreef:
31 juli laat ik mijn eerste tattoo zetten! Hij komt op/onder mijn sleutelbeen.
Ik laat een vlindertje zetten omdat op mijn moeders begrafenis hadden ze het er net over dat ze als een vlinder was en toen kwam heel toevallig een vlinder de kerk ingevlogen.
Dus ik maak een afspraak, konden ze alleen 31 juli, heel toevallig de dag dat ze 3 jaar is overleden. Heel dubbel allemaal maar vind het wel een mooie gedachte!
Nu nog een mooie vlinder vinden :')

Vinden jullie de bovenste vlinder hier van mooi? En dan in het zwart of blauw? Ik wil graag een vliegend vlindertje en niet in kleur, maar blauw gaat nog wel. Ik vind het alleen heel lastig om er een te vinden.

https://www.google.nl/search?q=flying+b ... B600%3B600

Heel mooi om een vlinder ter nagedachtenis van je overleden moeder te laten zetten. Ik zou op.zoek gaan naar een vlinder met schaduw. Vind ik persoonlijk heel mooi.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 18:37

Ik las van de week toevallig iets over een tattoo op die plaats en daar moest-ie dus in ehm... hoe zeg je dat netjes? Groot formaat zijn om de tattoo te zetten :j.

VeraPopeye, ik vind de gedachte echt onwijs mooi, maar je weet nog totaal niet wat en hoe en de afspraak is al erg snel. Ik zou er persoonlijk nog even over nadenken en een andere afspraak maken.
Althans... Dat idee krijg ik tenminste een beetje door je post. Ik kan er ongetwijfeld helemaal naast zitten hoor :)!

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 18:40

Nouja totaal niet wat, ik weet dat de plek, ik weet waar. Ik weet alleen niet precies welke vlinder, ik heb heel veel voorbeelden gezocht en dan gaat ze hem samen met mij nog samen stellen en ontwerpen. Maar omdat ik liever van te voren al precies weet hoe hij er uit gaat zien wil ik toch liever een plaatje via google zodat ik precies weet hoe hij er uit gaat zien. Ik vind een week opzich ook niet heel snel. Maar begrijp wel wat je bedoeld, ik kan hem altijd nog verplaatsen.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 18:42

Waarom kijk je niet naar welke vlinder je in het echt mooi vindt? Dat vind ik persoonlijker makkelijker, dan is het ook niet meteen zo hetzelfde als de tattoo.
Persoonlijk vind ik zelf deze vlinder niet zo mooi, maar dat is mijn mening. Verder zou ik juist voor kleur gaan maar ook dat is mijn persoonlijke mening.

Weet je niet nog hoe de vlinder eruit zag die naar binnen kwam vliegen?
Ik heb zelf een Atalanta :)
http://static.panoramio.com/photos/large/26335019.jpg

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 18:58

Ah okee, dan heb ik het denk ik verkeerd opgevat :). Daarom zei ik al dat ik het ongetwijfeld verkeerd zou kunnen hebben... Maar het zou ook zo zonde zijn dat je binnen een week een keuze "moet" maken en er uiteindelijk toch niet helemaal blij mee bent, snap je?

Weet je nog welke vlinder er toen binnenvloog? Want misschien is het wel extra mooi om juist die vlinder uit te laten tekenen? Dan weet je zeker dat je nooit iemand tegenkomt met hetzelfde en juist voor zo'n heftige gebeurtenis lijkt me dat extra mooi.

Edit: Micha zegt het :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 20:11

Ik gooi mezelf ook even in dit topic! Ik wil graag Papa op mijn pols gaan laten zetten met een indianenveer eronder, hij is in februari overleden en was gek van indianen, dus vandaar.
Op mijn werk is het geen probleem en zal in principe ook in de toekomst geen probleem zijn. (Maar zeg nooit, nooit natuurlijk ;-) ) maar dan is het nog te bedekken hoe dan ook. Nu vraag ik me af aan wat voor richtprijs ik moet denken? Ik wil ook eventueel wat turquoise in de veer toe laten voegen, dus zal wel tegen de 100 a 150 lopen denk ik?
I.v.m. uit de zon houden (en het zonnige weer op dit moment) wil ik hem voorlopig nog niet laten zetten, dus kan nog mooi nadenken over ontwerpen en dergelijke.

Hebben jullie nog tips? Weten jullie een goede tattoo shop richting Arnhem of Tiel of daartussenin? :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-07-14 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 20:19

Ik ben steeds een stille meelezer/kijker geweest.

Maar deze keer post ik wel iets.
Vandaag heb ik mijn eerste tatoeage laten zetten, een tatoeage welke ik 3 en half jaar geleden al wilde zetten. Hij bleef maar in mijn gedachten. Na een aantal mooie en erg verdrietige gebeurtenissen heb ik besloten hem te laten zetten. Het staat voor al het mooie dat ik in mijn leven heb gekend en ga ervaren. Maar ook mooie dingen kunnen wegvallen. Ze glippen me door de vingers heen ik kan er niks tegen doen. De zaadjes waaien naar mijn hart, daar kiemen ze verder.. Zo leven de herinneringen voort en dragen ze bij aan wie ik ben.

Ik heb hem laten zetten bij Skinworx in Assen.

Afbeelding
Afbeelding

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 20:23

Ik zal mij als stille meelezer ook even melden.

Ik wil enorm graag een kleine tattoo, ik wil dit al lang maar wist nooit wat. Nu sinds een langere tijd weet ik wat ik wil, een tattoo dat voor mij veel betekent.

Ik wil graag een tekst of symbool (hier moet ik even over nadenken) met als betekenis dat je moet blijven vechten voor wat je wil en wat je lief heb.

Ik heb 2 1/2 jaar lang moeten vechten voor het welzijn van mijn paard, ze is meerderere keren zo ziek geweest dat het bijna meerdere keren over was. We hebben enorm geknokt en na zo lang ziek te zijn geweest is ze gisteren helemaal gezond verklaart.
Dit is voor mij een deel van de betekenis maar ik vind dat je voor alles moet vechten en doorzetten.

De aanhouder wint, en dat doorzettingsvermogen dat ik afgelopen 2 1/2 jaar heb gehad wil ik blijven herinneren dat ik dat moet houden, zo bereik je het meest.

Nu ga ik toch maar eens kijken voor een ontwerp!

Als mensen mooie ideeen voor mij hebben , ze zijn welkom!!

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 20:50

Hij staat!
Het zetten ging goed... nu de emotie...

Afbeelding

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 20:51

Mooi Oh Oh. Mooie gedachte.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 21:01

Wat een ontzettend leuke tattoo Ivonka!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 21:09

Ivonka, hij is echt fantastisch! Wow heel mooi :)

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 21:17

Dank jullie. Ben er ook zo blij mee.
Zie alleen dat de haartjes bij het oog iets meer doorgetrokken mogen worden, dat laat ik bij de check-up even doen.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 22:22

Ivonka, heel mooi!

Salina, er zal vast zo'n simbool zijn.

ohoh, heel mooi, en ook hele mooie betekenis.

Partyflappel, veer met papa vind ik ook mooi.
Ik zelf weet daar geen shop.

Verapopeye, de 3d vlinder die paar pagina's terug stond vind ik erg mooi, had je die al gezien?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 22:25

leanneXXnona schreef:
ik wil jullie toch even mijn tattoo laten zien.
hij is donderdag ochtend gezet, op de foto ook echt vers van de pers.
de kleur vertekent wel wat op de foto.
ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
ik ben er in elk geval helemaal blij mee. en ben benieuwd hoe hij eruit ziet als ie genezen is. :)
[ Afbeelding ]
Verapopeye, deze bedoel ik.