@Spullen: Gefeliciteerd met jullie Josephine. Lang op moeten wachten, maar het wachten is beloond. De komende tijd is zwaar, maar het ZO waard. Geniet ervan elke seconde het gaat ontzettend snel.
matasja
Geplaatst: 06-07-16 17:58
Super gefeliciteerd!!! Het is jullie gegund. Geniet van jullie meisje
Vannacht een drama nacht gehad, dametje had krampjes. Dus weinig slaap, om de 3u voeden is pittig. Maar het gaat wel goed, dus komt goed. Overdag lekker wat bijslapen af en toe. Fysiek ook goed aan het herstellen, dus mag niet klagen
Hoe is het hier? Linnie gefeliciteerd met je verjaardag. RW hoe was de echo? Je had echo toch weer voor je eisprong?
Breekt even in. Gefeliciteerd Spullen. Tegen krampjes werkt het heel goed om je kindje aan je meest lege borst te laten drinken op zo'n moment. Zuigen aan de borst kalmeert en er komt niet weer een hele voeding in waardoor je in een vicieuze cirkel terecht zou komen. De wat vettere melk uit een legere borst werkt ook tegen de pijn in de darmpjes omdat het helpt de lactoserijke melk te verteren.
Spullen, echo op dag 19 liet eindelijk een eisprong zien. Dus we hebben weer onze best gedaan en verder is het nog even afwachten tot einde van de volgende week.
@ Linnie, SUPER nieuws voor jullie! Veel succes de volgende periode... en hou ons op de hoogte he
@ Spullen, Geniet van jullie kleine spruit!!! Proficiat
@ RW, dan zijn we weer samen aan het afwachten dan Ik weet donderdag het resultaat.
Wij hebben onze eerste IVF achter de rug! Pff. 5 goed grote follikels (allemaal rechts) Daaruit 5 eicellen. ALLE 5 bevrucht! Er zijn 2 goede embyo's uit gekomen. Was volgens het ziekenhuis meer dan een goed resultaat. Nu is er een goed embryo teruggeplaats, eentje is ingevroren. Donderdag weten we de uitslag. Ik voel nog niets, maar heb ook niet zo'n goed voorgevoel. Pick up was nogal pijnlijk. Ook de dagen erna nog goed afgezien. Maarja, alles voor DAT goed doel he.
Oh Gribeltje dat is dan nog best snel gegaan als alles er nu alweer in zit? fijn dat het achter de rug is, nu heel veel kans dus zal voor je duimen. En een fijn resultaat dat je er ook nog eentje hebt in kunnen vriezen. Succes met het wachten voor jou en RW...
Linnie050
Geplaatst: 11-07-16 21:55
Wat spannend! Wat een mooi resultaat. Duim heel hard voor jullie. Hou ons op de hoogte.
Morgen hebben wij weer een afspraak. Gesprek over hoe verder en hoop dat we de medicijnen mee krijgen.
Miesjex hebben jullie nog actie ondernomen? Lennox hoe gaat het ondertussen?
Gribeltje wat spannend dan. Zal voor je duimen. Ik ga voorlopig nog niet testen. Wacht denk ik sowieso tot zaterdag ofzo.
Lennox
Geplaatst: 12-07-16 14:48
Spannend Gribeltje, maar voor jou ook linnie050. En ook RW zit nog in de wacht weken. Ik zal me suf duimen voor jullie!
Hier nog geen veranderen. Ik hoop in september de behandelingen weer op te gaan pakken, al hoop ik tegen beter weten in nog steeds op een wondertje. Ik zie enorm op tegen het spuiten en de pick up.... Maar inderdaad het is dan voor het goede doel.
Hier nu weer wat in rustiger vaarwater na hectische maanden, mijn stiefmoeder is 31 mei na een vreselijk kort (bekend) ziekbed van maar twee weken overleden op 50 jarige leeftijd. Ze was al 30 jaar in ons leven dus die hakt er behoorlijk in. Was zo bizar en onwerkelijk, we missen haar vreselijk. Daarnaast zaten wij natuurlijk in spanning over het aankomende vertrek van onze pleegzoon. Het vinden van een pleeggezin lukte maar niet dus wij hebben op een gegeven moment maar gevraagd of ze hun besluit van hem laten vertrekken bij ons niet toch willen heroverwegen. Na weken van spanning is sinds vorige week de kogel door de kerk en hij mag blijven! Een pak van ons hart!! Ook is sinds vorige week mijn paard toch naar NH verhuisd, ik had al vier jaar een lange afstandsrelatie met haar omdat ik het juiste plekje niet heb kunnen vinden hier. Het leven op de Veluwe is te mooi voor een paard haha. Maar ik heb nu een hele fijne plek gevonden en ze staat er sinds woensdag. Ik ben er helemaal blij mee, weer lekker iedere dag met mijn paardje klungelen. We zitten dus op het moment een beetje in de lift met fijne gebeurtenissen. Nu houden zo .
lizy29
Gribeltje, ik duim ook voor jou! Dat je een mooie plakker hebt.
Linnie, hoe was je gesprek? Heb je meds mee?
Jeetje Lennox! Heftige tijden. Maar super fijn dat D bij jullie mag blijven en ook voor jouw geldt, ik duim enorm voor je dat je snel een positieve test hebt! In elk geval een dikke knuf van mij
Linnie050
Geplaatst: 12-07-16 17:30
Heel veel sterkte Lennox met het verlies van je stiefmoeder. Wat heftig dat het zo snel gegaan is!
Wat fijn dat jullie pleegzoon mag blijven. Wat fijn voor deze jongen ook. en een nieuwe plekvoor je paard. Inderdaad dat het in stijgende lijn mag blijven gaan. Duim voor jullie.
Wij hebben de medicatie mee gekregen Had wel even een traantje Onze cyclus moet gelijk gaan lopen en als onze periode begint starten we met de medicatie. De donor met de hormomen en ik voor mijn baarmoeder slijmvlies. Spannende maanden. Straks geen ivf behandeling maar icsi. 1 eicel en 1 spermacel worden samengevoegd. En dan hopen dat we meerdere eicellen overhouden. Ik krijg dan ook een verse terugplaatsing van 1 embryo. Hebben we meer eicellen die bevrucht zijn dan worden ze ingevroren.
Ook zoiets waar we over moeten praten wat als 1 van ons overlijd. wat doen we met de embryo's. Daar moeten we voor tekeken. Mogen de over gebleven partner ze houden of gaan ze bv naar de wetenschap enz.
Thanks . Mocht ik nu ook nog spontaan zwanger worden dan ga ik een staatslot kopen denk ik hahaha. Wij moeten daar voor de ICSI inderdaad ook een overeenkomst voor tekenen. Ook voor het wel of niet doneren van overgebleven cryo's al mag dat in ons geval niet eens gezien mijn leeftijd. In ons geval gaat het dan dus naar de wetenschap .
Ooh linnie wat spannend allemaal, gaat dan ineens wel heel snel, ik hoop zo dat het allemaal een beetje soepel gaat verlopen. Hier nog geen ongi, maar ik verwacht het nog wel ergens de komende dagen, voel me niet zwanger in ieder geval. Bij mijn zoontje had ik echt ontzettend pijn aan mijn boobs de dagen voor de test en pieste ik me al helemaal scheel. Dat is nu allemaal niet aan de hand. Dus de ongi zal vanzelf wel verschijnen